TPS, media ja julkisuus

  • 3 005 442
  • 12 011

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Jos tämä on yleinen mielipide, niin tottakai voidaan palata vanhaan. On tullut myös niitä eriäviä eli kiitteleviä kommentteja. Ja selostushan on tosiaan vain kotiotteluissa.

Itse katselin kanssa tänään maalikoosteita viikonlopun otteluista ja mieleeni tuli kanssa että omaan makuuni kyllä ehdottomasti videoissa saisi olla pelkästään hallin äänet. Varsinkin nyt kun meillä on hienosti ääntä pitävä kannattajakatsomokin olemassa niin välittyisi vähän paremmin tunnelma videoissakin ilman selostusta.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Itse katselin kanssa tänään maalikoosteita viikonlopun otteluista ja mieleeni tuli kanssa että omaan makuuni kyllä ehdottomasti videoissa saisi olla pelkästään hallin äänet. Varsinkin nyt kun meillä on hienosti ääntä pitävä kannattajakatsomokin olemassa niin välittyisi vähän paremmin tunnelma videoissakin ilman selostusta.

Olen samaa mieltä. Mieluummin kuuntelisi yleisön ääntä ja reagointia.

Edit. Onko muuten eilisestä pressistä tulossa videota? Vai olenko sokea, enkä löydä sitä?
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Samoin. Ja jos selostus halutaan maalikoosteisiin niin sen pitäisi sitten olla AA:n selostus eikä mikään puolueeton Urpå-tv:n selostus, kun HC TPS:n YouTube-kanavalla kerran ollaan.

Kyllä ehdottomasti ilman selostusta. Tuo selostajan puolueettomuus on vähän kyseenalaista muutenkin, kun kyseisen selostajan voi todennäköisesti huomenna(kin) bongata TPS-kannattajien katsomosta Kupittaalla. ;)
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Tuli mieleen, että miten muuten TPS muistaa poisnukkuneita mestareitaan tai muuten ansioituneita ihmisiä? (Tuskin kaikki esim. vuoden 1956 mestarijoukkueen pelaajat hengissä enää ovat.)

Olen useamman kerran miettinyt, kun olen katsellut 1500m olympiavoittajan (1928 vuonna Amsterdamissa) Harri Larvan hautaa hautausmaalla Vasaramäessä, että miksi Turun Urheiluliitto ei koskaan tuo mitään kynttilää tms? Eikä se hautapaikka kovin kaksisessa kunnossa viime näkemällä ollut muutenkaan, ehkä tämä on sukulaisten vika.

Ei noita suomalaisia ja turkulaisia olympiavoittajia nyt niin kauheasti ole.

Tämä nyt ihan heittona, en tiedä noiden hautausmaiden säännöistä ja yms. yhtään mitään. Ollaan kuitenkin voimakkaita tunteita herättävällä alueella.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvää settiä maanantaijää tekstissä.

Maanantaijää, viikko 43: Mitä muuta Turkuun kuuluu? - SM-LIIGA - 22.10.2012 - Artikkelit - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta

Ainoana miinuksena Wennströmin vähättely Petusta puhuttaessa.

Herra Wennström on nyt hiukan pihalla Numpan kohdalla. Jo eka peli antoo statementin; edelleen maailmanluokan pelisilmä ja -äly, pitkät ja lyhyet peliä edistävät syötöt, johtajuus ja tilannevaisto. Liikekin yhä hyvää. Liigan kermaa, no question. Ylivoimapelaajana samaa kastia Karlssonin kanssa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni TPS:n eilisessä TS-mainoksessa oli suuri moka.

Henkilökohtaisesti olen vankasti sitä mieltä, että nimiin liittyvät asiat, etenkin kun kyseessä on seuran omien pelaajien nimet, tulee olla virheettömästi kondiksessa joka kerta, oli sitten kyseessä nimestä seuran omien nettisivujen otteluennakossa tai -raportissa, pelipaidan selässä, pukukopin nimikyltissä tai joukkueen virallisessa mainostekstissä.

TS:n (24.10.2012) urheilusivujen mainos, jossa myös melko epäonnisesti oli vielä Numpan nimi (mies kun siirtyi pois vasta eilen), lukee noiden nykyisten työsulkuvahvistusten nimet. Kaikki on muuten kunnossa, mutta Russellin nimestä puuttuu toinen L-kirjain. En tiedä henkilökohtaisesti mitään ärsyttävämpää ja ko. henkilön kannalta valitettavampaa, kun että hänen nimensä on kirjoitettu väärin. Oli kyse sitten kirjoituskämmistä, painovirheestä tai mistä tahansa, tuo on anteeksiantamatonta.

Russel ja Russell menevät helposti sekaisin, ja jos täällä palstalla vaikka joku kirjoittaa ensinmainitun niin ei se häiritse samalla tavalla kuin jos tuo kyseinen moka tapahtuu jonkun virallisemman tahon toimesta. Nyt siellä toimistolla ja miksei tarvittaessa myös mainosten painamisesta vastaavan tahon luona ne antennit pystyyn ettei tällaista enää käy.

Tää voi olla ns. paljon melua tyhjästä joidenkin mielestä, mutta ei tuo vaan mielestäni sovi. Aika puuhastelua jos ei tuon enempää voi vaivaa nähdä tarkastusvaiheessa. Ja jos on tietämättömyydestä kyse, niin vielä enemmän perseestä.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mielestäni TPS:n eilisessä TS-mainoksessa oli suuri moka.

Henkilökohtaisesti olen vankasti sitä mieltä, että nimiin liittyvät asiat, etenkin kun kyseessä on seuran omien pelaajien nimet, tulee olla virheettömästi kondiksessa joka kerta, oli sitten kyseessä nimestä seuran omien nettisivujen otteluennakossa tai -raportissa, pelipaidan selässä, pukukopin nimikyltissä tai joukkueen virallisessa mainostekstissä.

TS:n (24.10.2012) urheilusivujen mainos, jossa myös melko epäonnisesti oli vielä Numpan nimi (mies kun siirtyi pois vasta eilen), lukee noiden nykyisten työsulkuvahvistusten nimet. Kaikki on muuten kunnossa, mutta Russellin nimestä puuttuu toinen L-kirjain. En tiedä henkilökohtaisesti mitään ärsyttävämpää ja ko. henkilön kannalta valitettavampaa, kun että hänen nimensä on kirjoitettu väärin. Oli kyse sitten kirjoituskämmistä, painovirheestä tai mistä tahansa, tuo on anteeksiantamatonta.

Russel ja Russell menevät helposti sekaisin, ja jos täällä palstalla vaikka joku kirjoittaa ensinmainitun niin ei se häiritse samalla tavalla kuin jos tuo kyseinen moka tapahtuu jonkun virallisemman tahon toimesta. Nyt siellä toimistolla ja miksei tarvittaessa myös mainosten painamisesta vastaavan tahon luona ne antennit pystyyn ettei tällaista enää käy.

Tää voi olla ns. paljon melua tyhjästä joidenkin mielestä, mutta ei tuo vaan mielestäni sovi. Aika puuhastelua jos ei tuon enempää voi vaivaa nähdä tarkastusvaiheessa. Ja jos on tietämättömyydestä kyse, niin vielä enemmän perseestä.

Miten täällä jaksetaan valittaa aina ja kaikesta. Mistään suuresta mokasta ei ollut kyse. Yksi hemmetin L-kirjain, C'mon!

Minulla on sellainen kutina, ettei RusseLL kovinkaan paljoa Turun Sanomia lue saatika hirttäisi itseään inhimillisen virheen takia.

HC TPS sekä heidän markkinointinsa on kaikkea muuta kuin puuhastelua. Työtunteja tehdään varmasti ihan älytön määrä ja siellä on muutakin mietittävää kuin jokaisen mainoksen jokainen yksityiskohta. Olkaa onnellisia että mainoksia edes tulee saatika että ne ovat noinkin hienoja.

Hatunnoston paikka!
 

Veijari

Jäsen
Pitäisikö TPS:n tai TS:n tehdä jokin julkinen anteeksipyyntö tuon kirjoitusvirheen johdosta? Vai onko maine lopullisesti pilattu?

Tää oli yks päivän parhaista vitseistä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Okei, varmaan riippuu miltä kantilta tätä katsoo. Itse olen ollut erinäisissä tehtävissä markkinointisektorilla niin kauan, että jotenkin sitä vaan melko herkästi reagoi tuollaisiin asioihin. Nimi on kuitenkin sellainen asia jonka voi oikeasti kirjoittaa 100% oikein joka ainoa kerta jos tietää mitä tekee ja haluaa olla huolellinen, ja miksi ei haluaisi? Mä olisin ymmärtänyt ehkä paremmin jos kyseessä olisi joku vastustajan pelaajista, jolla markkinoidaan tapahtumaa, mutta kun on oma kaveri joka on jo muutaman matsin meillä pelannut ja ihastuttanut niin paljon että joka tuutissa on äijän nimeä hehkutettu. Olisi sen vain voinut oikein saada painettua.

Muttamutta, ymmärrän jos kaikki eivät yhtä herkkiä tämänkaltaisista asioista ole tai edes ollenkaan samaa mieltäni. Kun kerran -TMA- tätä palstaa lukee, ja saman alan äijiä ainakin melko lähelle on, jos olen oikein ymmärtänyt, niin halusin vain tuoda julki tämän mielipiteen ja tiedän myös varsin hyvin ettei tällaisia nyt kovin usein tapahdu.

Ymmärrän myös että joillekin on se ja sama miten oikeinkirjoitukset aiheessa kuin aiheessa menee, kuin myös sen ettei Kris Russell itse välttämättä lue Turun Sanomia, mutta mielestäni tuo on huomionarvoinen seikka siksi, että se johtuu joko huolimattomuudesta tai tietämättömyydestä. Ensinmainittu on inhimillistä, joskin lievästi puuhastelun tuntuista, ja toiseksimainittu vaihtoehto sitten taas tarkoittaa ettei Krisin nimestä oikeasti olla perillä. Se taas olisi melko hupaisaa, koska kaverin nimi on melkoisen paljon pyörinyt ihmisten huulilla. Daenboundian tuossa toteaa, että ei jokaisen mainoksen jokaista yksityiskohtaa ole aikaa miettiä, ja mä voin kertoa, että tällä alalla juuri näitä asioita yleensä mietitään, ehkä jopa ihan liikaakin. En siis tällä kertaa osta tuota.

Minä en itse ole ottanut kantaa siihen miten TPS:n markkinointikoneisto toimii, mutta muut nimimerkit ovat näin tehneet TPS-osiossa, ja kannattanee tsekkailla ihan vain vaihtelun vuoksi noita kriittisempiäkin viestejä. Minä en ole sitä mieltä että TPS:n markkinointi olisi jotenkin paskaa, en missään nimessä, itseasiassa verrattuna moneen muuhun liigaorganisaatioon täällä on asiat hemmetisti paremmalla tolalla.

Mistä tää "lopeta valittaminen" ryöppy"? :D Kai tällaiseen asiaan sopii puuttua, keskustelupalstalla. Toivottavasti et henkilöitä minua tähän yleiseen valittamiseen, joka on kieltämättä ollut melkoisen yleistä täällä Jatkiksen TPS:n osiossa.

Edit:
Lisään vielä, että nyt kun tänne Turkuun on tällainen pienimuotoinen, tai jopa melkoisen kokoinenkin lätkäbuumi saatu synnytettyä, on myös ihmisten huomiointi jokaiseen jääkiekkoon ja TPS:ään liittyvässä paljon tarkempaa ja yksityiskohtaisempaa. Mikä tahansa edes vähän epäkorrekti peliliike, vaikka se olisi Zamboni-kuskin Jokerit-lätsä, aiheuttaa keskustelua ja ehkä jopa kielteistä keskustelua. Ei nää ole isoja asioita, mutta mielestäni myös sen vuoksi niin helppoja juttuja saada kerralla oikein, ettei tavallaan tuollaiseen virheeseen ole mitään syytä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Silti, kyllä mä tajuan myös päinvastoin ajattelevien mielipiteet, ei kai tässä kukaan oikeassa tai väärässä olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

-TMA-

Jäsen
Mielestäni TPS:n eilisessä TS-mainoksessa oli suuri moka.

Henkilökohtaisesti olen vankasti sitä mieltä, että nimiin liittyvät asiat, etenkin kun kyseessä on seuran omien pelaajien nimet, tulee olla virheettömästi kondiksessa joka kerta, oli sitten kyseessä nimestä seuran omien nettisivujen otteluennakossa tai -raportissa, pelipaidan selässä, pukukopin nimikyltissä tai joukkueen virallisessa mainostekstissä.

TS:n (24.10.2012) urheilusivujen mainos, jossa myös melko epäonnisesti oli vielä Numpan nimi (mies kun siirtyi pois vasta eilen), lukee noiden nykyisten työsulkuvahvistusten nimet. Kaikki on muuten kunnossa, mutta Russellin nimestä puuttuu toinen L-kirjain. En tiedä henkilökohtaisesti mitään ärsyttävämpää ja ko. henkilön kannalta valitettavampaa, kun että hänen nimensä on kirjoitettu väärin. Oli kyse sitten kirjoituskämmistä, painovirheestä tai mistä tahansa, tuo on anteeksiantamatonta.

Russel ja Russell menevät helposti sekaisin, ja jos täällä palstalla vaikka joku kirjoittaa ensinmainitun niin ei se häiritse samalla tavalla kuin jos tuo kyseinen moka tapahtuu jonkun virallisemman tahon toimesta. Nyt siellä toimistolla ja miksei tarvittaessa myös mainosten painamisesta vastaavan tahon luona ne antennit pystyyn ettei tällaista enää käy.

Tää voi olla ns. paljon melua tyhjästä joidenkin mielestä, mutta ei tuo vaan mielestäni sovi. Aika puuhastelua jos ei tuon enempää voi vaivaa nähdä tarkastusvaiheessa. Ja jos on tietämättömyydestä kyse, niin vielä enemmän perseestä.

Taas se maaginen puuhastelu-sana, kiitos siitä.

EDIT: pahin tunnekuohu laantunut...

Mutta asiaan. En nyt julkisesti käsittele sen tarkemmin sitä prosessia miten mainokset mm. TS:ään menevät, mutta uusi taho on kuitenkin nyt ottanut ainakin osan mainostuotannosta haltuunsa ja pois mun käsistä. Siitä suuri kiitos.

Vedokset tulevat jatkossakin kyllä toimistolle, joten pistetään tämä virhe täysin mun piikkiin. Ymmärrän siis harmituksen, mutta valitettavasti joskus virheitä sattuu. Näitä virheitä on kolmen vuoden aikana tullut aika vähän, jos miettii, että otteluita on runkosarjassa 30 ja ilmoitukset tulevat niin TS:ään, Aamusetiin ja Turkulaiseenkin.

Mutta, joo eihän tuo puolustukseksi kelpaa. Virheitä ei saisi koskaan olla ja siihen tietenkin pyritään.

Virheiden määrä kasvaa nopeuden kasvaessa, kuten Uunokin totesi aikanaan, joten syytetään vaikka sitä. Olen tässä muutaman viikon aikana puuhastellut jos jonkinnäköistä tämän seuran ja juhlaottelun eteen, joten nyt on valitettavasti ns. normimarkkinointi kärsinyt.

Toivottavasti homma lähtee taas uusiin sfääreihin, kun taakka hieman helpottaa täällä päässä.

Ja tänään tosiaan kaikki ajoissa paikalle ettei tarvitse illalla tulla tänne vielä riitelemään siitä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas se maaginen puuhastelu-sana, kiitos siitä.

No tämän verran otan takaisin, koska ei tämä päivä nyt ole todellakaan se jona tarvitsee alkaa mitään suurempia pultteja tällaisesta ottamaan. Onhan tuo asiaton, myönnetään.

Jos minä tietäisin, että nämä asiat menee kuuroille korville niin en edes olisi vaivautunut asiasta kirjoittamaan. Kyllä tuon virheen nyt vain on todella moni huomannut, ja tiedän että sinä juuri kaikista otat vastaan risut ja ruusut tällä palstalla todella hyvällä asenteella, joten uskalsin ja viitsin sen mainita, ja onhan tää loppupeleissä TPS, media ja julkisuus-niminen ketju, joten kai tuon nyt muutenkin juuri täällä kehtaa mainita. Tai en tiedä mainitsenko vastaisuudessa kyllä sittenkään.

Ja se on fakta, että näitä virheitä ei satu usein, jos edes koskaan aiemmin on käynyt. Olet täysin oikeassa siinä.

Edit:

Onhan tuossa ensimmäisessä viestissäni melkoisen aggressiivinen sävy. Taisi tulla melko tunteella kun piti jo eilen asiasta kirjoittaa ja vasta tänään pääsin sen tekemään. No, pahoittelut nyt siitä että "silleen vähän" ampuu tuossa tuo sävy yli.
 
Viimeksi muokattu:

-TMA-

Jäsen
Jos minä tietäisin, että nämä asiat menee kuuroille korville niin en edes olisi vaivautunut asiasta kirjoittamaan.
...
....joten uskalsin ja viitsin sen mainita, ja onhan tää loppupeleissä TPS, media ja julkisuus-niminen ketju, joten kai tuon nyt muutenkin juuri täällä kehtaa mainita. Tai en tiedä mainitsenko vastaisuudessa kyllä sittenkään.

Joo, siis tottakai ehdottomasti asia oli mainitsemisen arvoinen ja hyvä tietää jatkossa, että kiinnittää asiaan enemmän huomiota. Tässä tapauksessa luotin ehkä liikaa vastapuoleen, enkä kiinnittänyt itselle liian selvään asiaan huomiota.

Mutta tosiaan, antaa palaa. Ilman palautetta on vaikea viedä hommaa eteenpäin. Esimerkiksi siihen ei pidä missään nimessä lähteä, että koska toimin täällä melko aktiivisesti, niin joku jättää negatiivisen asian sanomatta.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iltalehden Sasha Huttunen tönii Mikko Koivua. Sashaa ihmetyttää kovasti, miksei Koivu puhu, joten hän on kirjoittanut suurinpiirtein tämän kirjoituksen mittaisen kuvauksen kummastuksestaan. Sashan mukaan Koivu aiheuttaa haittaa omilleen, ilmeisesti siis joukkueelleen, sekä koko suomalaiselle jääkiekolle, koska hän ei kuulemma joka ottelun jälkeen anna haastatteluja.

Sniff.

Linkki Huttusen näkökulmaan:
Näkökulma: Miksi Koivu ei puhu? | SM-liiga | Iltalehti.fi
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iltalehden Sasha Huttunen tönii Mikko Koivua. Sashaa ihmetyttää kovasti, miksei Koivu puhu, joten hän on kirjoittanut suurinpiirtein tämän kirjoituksen mittaisen kuvauksen kummastuksestaan. Sashan mukaan Koivu aiheuttaa haittaa omilleen, ilmeisesti siis joukkueelleen, sekä koko suomalaiselle jääkiekolle, koska hän ei kuulemma joka ottelun jälkeen anna haastatteluja.

Sniff.

Linkki Huttusen näkökulmaan:
Näkökulma: Miksi Koivu ei puhu? | SM-liiga | Iltalehti.fi

Lukasin itse kans tuon saman, nyyh kun ei Koivulla ole aikaa roskalehdille. Huhhuh. Ihan oikein, haittaa tosta ei ole muuta kuin tuolle itkijälle.

Ihan hyvä vaan kunnei turhia läpise medioihin, keskittyy peliin ja sillä selvä.
TPS:n omiin medioihin fanien iloksi annetut kommentit ovat jees, mutta tollaisille kun jonkun kommentin antaa niin ei ikinä voi oikein tietää miten se pyöristetään ja mihin suuntaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lukasin itse kans tuon saman, nyyh kun ei Koivulla ole aikaa roskalehdille. Huhhuh. Ihan oikein, haittaa tosta ei ole muuta kuin tuolle itkijälle.

Ihan hyvä vaan kunnei turhia läpise medioihin, keskittyy peliin ja sillä selvä.
TPS:n omiin medioihin fanien iloksi annetut kommentit ovat jees, mutta tollaisille kun jonkun kommentin antaa niin ei ikinä voi oikein tietää miten se pyöristetään ja mihin suuntaan.

Sama osui omiin silmiin ja olin jo kirjoittamassa ko. törviäiselle s-postia kunnes ajattelin että parempi olla kommentoimatta hänelle mitenkään koska kyseessä on paskalehti ilman minkäänlaista tietotaitoa yhtään mistään.

Jotenkin kyllä epäilin hetken että onko kaveri tosissaan, ilmeisesti oli. En kyllä voi ymmärtää mitä kiesuksen väliä sillä on josko joku pelaaja antaa haastattelun tai ei. Koivu tekee sitä mihin hänet on hankittu, turhaa sielä on aikaa tuhlata vastailemalla johonkin Iltalehden ala-arvoisiin haastatteluihin joista kuitenkin lauseet vielä otetaan asiayhteydestä irti ja käytetään härskisti hyväksi lehden myynnissä.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Mielestäni se, että Koivu ei kommentoi joka asiaa iltapäivälehdille, osoittaa vain sen, kuinka kova ammattilaisjääkiekkoilija on kyseessä. Mikko keskittyy oleelliseen, eikä puhu roskamedialle (vrt. Jokerien Lämsä toimitsijakiellostaan), vaan keskittyy pelaamiseen ja sehän Mikolta sujuu.

Antaa muiden kommentoida minkä ehtivät, Mikko keskittyy siihen mitä tekee parhaiten!
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuohon Koivun tapaan jättää media vaille tarinointia on Minnesotassakin aika moni suuttunut ja osa faneista on jopa vaatinut että Koivulta vietäisiin kapteenius sen vuoksi pois. Julkisuus on iso osa kapteenin duunia ja vielä isommassa asemassa se on tuolla rapakon takana missä ihmiset pitävät todella tärkeänä että kapteeni esiintyy median edessä ja kertoo näkemyksiään. Mielestäni Koivun käytös on melko omituista.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Julkisuus on iso osa kapteenin duunia ja vielä isommassa asemassa se on tuolla rapakon takana missä ihmiset pitävät todella tärkeänä että kapteeni esiintyy median edessä ja kertoo näkemyksiään.

Tämä olikin suht uusia asia meikäläiselle. Miten tämä kapun rooli realisoituu meillä täällä kotomaassa mielestäsi niin, että se on iso osa? Heitä muutama käytännön jutska ja vaikkapa linkkejä eri kapteenien isoihin juttuihin.

Sitä en tiedä, miten rapakon takana toimitaan tai pitäisi toimia mutta uskon, että Minnesotan juntit unohtavat Koivun vähäpuheisuuden tasan siinä kohdassa kun herra jälleen kerran ratkaisee jengilleen voiton vastustajasta. Tokihan Mikko voisi jotain sitä tavanomaista diibadaabaa heittää ja kansa olisi taas riemuissaan. Kuulutko sinä tähän porukkaan, joka haluaa illasta toiseen kuulla joukkueen kapteenin samat klisheet kiekkojargonian murteella?

Ennemmin valmentajan rakentavan kritiikin tai kehut. Kapteeni on kapteeni koska sisäpiiri (joukkue) sitä juuri tietyltä kaverilta haluaa saada.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Luulisin, että Koivun "puhumattomuus" johtuu siitä, että ei halua imeä itseensä kaikkea huomiota ja paistatella koko ajan lööpeissä. Mikko haluaa osoittaa sekä joukkueelle että yleisölle TPS:n olevan joukkue eikä pelkästään Mikko Koivu.
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä olikin suht uusia asia meikäläiselle. Miten tämä kapun rooli realisoituu meillä täällä kotomaassa mielestäsi niin, että se on iso osa? Heitä muutama käytännön jutska ja vaikkapa linkkejä eri kapteenien isoihin juttuihin.

Sitä en tiedä, miten rapakon takana toimitaan tai pitäisi toimia mutta uskon, että Minnesotan juntit unohtavat Koivun vähäpuheisuuden tasan siinä kohdassa kun herra jälleen kerran ratkaisee jengilleen voiton vastustajasta. Tokihan Mikko voisi jotain sitä tavanomaista diibadaabaa heittää ja kansa olisi taas riemuissaan. Kuulutko sinä tähän porukkaan, joka haluaa illasta toiseen kuulla joukkueen kapteenin samat klisheet kiekkojargonian murteella?

Ennemmin valmentajan rakentavan kritiikin tai kehut. Kapteeni on kapteeni koska sisäpiiri (joukkue) sitä juuri tietyltä kaverilta haluaa saada.

Se on juuri sitä että mennään median eteen ja vastataan kysymyksiin. Tietysti haluan kuulla mietteet ottelusta ja yleisesti, minusta se ei ole lainkaan diibadaabaa, vaan mielenkiintoinen lisä ottelun jälkipyykkiin, aivan kuten valmentajan jututkin, ja se on myös lätkäpelurin duunia.

E: Niin ja tuli tosiaan pikkukaljoissani kirjoitettua hieman epäselvästi kun eihän Mikko teillä ole kapteeni, yleisesti siis lätkäpelaajista puhuin ja Mikon kapteenin roolia kosketin kun vedin tuon Minnesotan mediapakoilun mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Se on juuri sitä että mennään median eteen ja vastataan kysymyksiin. Tietysti haluan kuulla mietteet ottelusta ja yleisesti, minusta se ei ole lainkaan diibadaabaa, vaan mielenkiintoinen lisä ottelun jälkipyykkiin, aivan kuten valmentajan jututkin, ja se on myös lätkäpelurin duunia.

Onhan näitä muitakin ketkä ei tykkää kameroille paistatella, Räikkönen, Kipperi ja Ahosen Janne nyt vaikka esimerkiksi. Kaikki menestyneitä omassa lajissaan silti. Se on vain heidän tyyli, kestävät kovat paineet suorituksissaan ja hoitavat tehtävänsä esimerkillisesti, mutta haluavat olla omissa oloissa tilanteiden ulkopuolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös