Okei, varmaan riippuu miltä kantilta tätä katsoo. Itse olen ollut erinäisissä tehtävissä markkinointisektorilla niin kauan, että jotenkin sitä vaan melko herkästi reagoi tuollaisiin asioihin. Nimi on kuitenkin sellainen asia jonka voi oikeasti kirjoittaa 100% oikein joka ainoa kerta jos tietää mitä tekee ja haluaa olla huolellinen, ja miksi ei haluaisi? Mä olisin ymmärtänyt ehkä paremmin jos kyseessä olisi joku vastustajan pelaajista, jolla markkinoidaan tapahtumaa, mutta kun on oma kaveri joka on jo muutaman matsin meillä pelannut ja ihastuttanut niin paljon että joka tuutissa on äijän nimeä hehkutettu. Olisi sen vain voinut oikein saada painettua.
Muttamutta, ymmärrän jos kaikki eivät yhtä herkkiä tämänkaltaisista asioista ole tai edes ollenkaan samaa mieltäni. Kun kerran -TMA- tätä palstaa lukee, ja saman alan äijiä ainakin melko lähelle on, jos olen oikein ymmärtänyt, niin halusin vain tuoda julki tämän mielipiteen ja tiedän myös varsin hyvin ettei tällaisia nyt kovin usein tapahdu.
Ymmärrän myös että joillekin on se ja sama miten oikeinkirjoitukset aiheessa kuin aiheessa menee, kuin myös sen ettei Kris Russell itse välttämättä lue Turun Sanomia, mutta mielestäni tuo on huomionarvoinen seikka siksi, että se johtuu joko huolimattomuudesta tai tietämättömyydestä. Ensinmainittu on inhimillistä, joskin lievästi puuhastelun tuntuista, ja toiseksimainittu vaihtoehto sitten taas tarkoittaa ettei Krisin nimestä oikeasti olla perillä. Se taas olisi melko hupaisaa, koska kaverin nimi on melkoisen paljon pyörinyt ihmisten huulilla. Daenboundian tuossa toteaa, että ei jokaisen mainoksen jokaista yksityiskohtaa ole aikaa miettiä, ja mä voin kertoa, että tällä alalla juuri näitä asioita yleensä mietitään, ehkä jopa ihan liikaakin. En siis tällä kertaa osta tuota.
Minä en itse ole ottanut kantaa siihen miten TPS:n markkinointikoneisto toimii, mutta muut nimimerkit ovat näin tehneet TPS-osiossa, ja kannattanee tsekkailla ihan vain vaihtelun vuoksi noita kriittisempiäkin viestejä. Minä en ole sitä mieltä että TPS:n markkinointi olisi jotenkin paskaa, en missään nimessä, itseasiassa verrattuna moneen muuhun liigaorganisaatioon täällä on asiat hemmetisti paremmalla tolalla.
Mistä tää "lopeta valittaminen" ryöppy"? :D Kai tällaiseen asiaan sopii puuttua, keskustelupalstalla. Toivottavasti et henkilöitä minua tähän yleiseen valittamiseen, joka on kieltämättä ollut melkoisen yleistä täällä Jatkiksen TPS:n osiossa.
Edit:
Lisään vielä, että nyt kun tänne Turkuun on tällainen pienimuotoinen, tai jopa melkoisen kokoinenkin lätkäbuumi saatu synnytettyä, on myös ihmisten huomiointi jokaiseen jääkiekkoon ja TPS:ään liittyvässä paljon tarkempaa ja yksityiskohtaisempaa. Mikä tahansa edes vähän epäkorrekti peliliike, vaikka se olisi Zamboni-kuskin Jokerit-lätsä, aiheuttaa keskustelua ja ehkä jopa kielteistä keskustelua. Ei nää ole isoja asioita, mutta mielestäni myös sen vuoksi niin helppoja juttuja saada kerralla oikein, ettei tavallaan tuollaiseen virheeseen ole mitään syytä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Silti, kyllä mä tajuan myös päinvastoin ajattelevien mielipiteet, ei kai tässä kukaan oikeassa tai väärässä olekaan.