Naureskelin itsekkin että Tuokkola, Eronen, Dehner, Haataja, Välivaara, Savinainen, Armia ovat tähtiä, mutta Vaha ei =) Ehkä vahalle olis kuulunu legendan leima mut sellasta ei ollu saatavil =)
Koskakohan Jääkiekkolehden kausiennakko tulee? On odoteltu jo jonkun aikaa.
IS-Veikkaajan kausiopas on nyt luettu ja taivas varjele,
EDIT: Lisätään tähän vielä kysymys, joka suunnataan -TMA-:lle. Onko Willsien pää shopattu joukkuekuvaan? Näyttää nimittäin hyvin hassulta jostain syystä :D
P Virta vetää matalaa profiilia ja ei ala veikkailemaan:
Valmentajat veikkaavat – kuka osuu lähimmäksi? - SM-liiga
Pekka Virta, TPS: "Kärjessä tasaista"
No osunee lähimmäksi ;)
P Virta vetää matalaa profiilia ja ei ala veikkailemaan
Timo Nummelin heittää vettä myllyyn. Aika kovaa kritiikkiä tulee. Yleisömäärästä olen kyllä samaa mieltä. Kauden avauspeli ja 4800 katsojaa, ei hyvää päivää.
Eikä yleensä yritysmaailmassakaan asiakkaiden haukkuminen ole kovin hyvä asia.
Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta eihän Timo Nummelin ole TPS:n organisaatiossa millään tavalla osallisena. Millä tavalla nämä kannattajat siis ovat miehen asiakkaita?
Eiköhän Timo ole vain TPS:n kannattaja siinä missä me muutkin.
"Timo Nummelin on pettynyt hallin tunnelmaan"
Hetkinen, eikö kannattajakatsomon kannustusta kehuttu tunnelmalliseksi? Minä kun luulin, että juuri tunnelmaa oli. Yleisöä ei ehkä ollut, mutta se on ihan toinen asia. Mielummin 4800 yleisöä ja parisataa päinen oikeasti ääntä pitävä kannattajakatsomo kuin yli 5000 yleisöä ja surkea, hiljainen fanikatsomo.
Nyt pyyntö lähinnä TMA:lle, yleensähän youtube-ottelukoosteissa rankkareista on tavattu nähdä vain ne ratkaisevat, mutta ainakin itse haluaisin nähdä Wilsien suorituksen skabassa, sen verran Ryynikylän Radionkin selostaja kehui tätä. Lisäksi jos olisi mukavaa jossain vaiheessa saada av-materiaalia siitä miten tuo kannattajakatsomo on saanut tunnelmaa halliin, etäkannattaja kun sitä ei pysty niin havainnoimaan TV/Radiolähetyksistä.
Näissä tulee meidän kohdalla nopeasti SM-liigan asettamat säädökset vastaan eli voimme näyttää max. 90 sekuntia pelitilannekuvaa ja aikaisintaan 3 tuntia pelin päättymisen jälkeen.
Jouduimme aikanaan taistelemaan pitkään, että saimme edes oikeuden käyttää YouTubea videokoosteiden käyttämiseen. Kehitystä tällä saralla on tapahtunut, mutta vielä on matkaa. Toivottavasti tähän saataisiin muutos ensi kaudella, kun televisiointi siirtyy Neloselle.
Ja vähän off-topiccina: kyllä, kannustus oli erittäin, erittäin hienoa. Todella nöyrä kiitos kannattajapäädyn suuntaan myös täältä.
Muistelinkin että liiga tuota rajoittaa, noh näillä mennään. Niittymäen äsken ilmestyneessä haastattelussa mainittiin että ennen peliä esiteltiin videokooste Antsan aiemmasta urasta TPS-paidassa. Tämä on hienoa toimintaa, onkohan tuota mahdollista saada jakoon?
Ymmärrettävää toki on, että jos ei ole mitään tiedotettavaa niin silloin ei yksinkertasesti mitään voi tulla, mutta esimerkiksi olisi näin kannattajan näkökulmasta varsin mukava tietää esim. Russelin kohtalosta.
Toivoisin, että sillon kun tiedotettavaa on niin tiedotetaan, eikä heitettäisi ilmoille toivotaan toivotaan lausuntoja.
Minä en ole Vuoren löpinöistä hämmentynyt, mutta lainatusta olen toista mieltä. Firman kuin firman tiedotuspolitiikka sisältää sen, että kuka puhuu missäkin tilanteessa ja kenen luvalla. Hyvin laadittu tiedotuspolitiikka on erinomainen arjen apu ja kriisitilanteissa välttämättömyys. Se kestää oli sitten kyse jonkun pelaajan rattijuopumuksesta, loukkaantumisesta, sopimustilanteesta, sponsorisopimuksesta tai vaikka jos koko helvetin joukkue tekee linja-autolla Lokomotovit.Ihan asiallista pohdintaa, mutta kannattaisiko erottaa ehkä seuran tiedotuspolitiikka ja yksittäiset koordinaattorin antamat lausunnot.