Kappas, siellähän on itse JP hehkuttamassa, hienoa!
Mas@ kirjoitti:Kappas, siellähän on itse JP hehkuttamassa, hienoa!
Sori tietämättömyyteni, mutta kukas tuo on?
Tiedät kyllä, JP Jalo. Kuulostaa ainakin ihan siltä?
Viistoista minuuttia ja SM-liigahistorian ensimmäinen (?) suorana netin kautta lähetetty tiedotustilaisuus alkaa. Toki YLE Turun hoitamana ja ilmaisella Bambuser alustalla mutta silti; hienoa että ollaan avaamassa uusia uria!
ilmaisella Bambuser alustalla mutta silti; hienoa että ollaan avaamassa uusia uria!
....lisätään jatkoksi Kiekko.fi:n juttu Garrett Raboinista.
Täysin samaa mieltä!Pakko kysyä että onko muidenkin mielestä TPS:n kotisivujen "virallisten" otteluennakoiden ja -raporttien taso ollut ET-peleissä viime kaudesta laskusuunnassa? Tänään oli ennakon 1. versiossa laskuvirhettä, joka kuitenkin korjattiin ja osa raportista kirjoitettiin uudelleen, mutta yleisestikin ottaen kuvaukset tapahtumista ja asetelmista ovat olleet vähän outoja.
Pakko kysyä että onko muidenkin mielestä TPS:n kotisivujen "virallisten" otteluennakoiden ja -raporttien taso ollut ET-peleissä viime kaudesta laskusuunnassa? Tänään oli ennakon 1. versiossa laskuvirhettä, joka kuitenkin korjattiin ja osa raportista kirjoitettiin uudelleen
Sikäli täytyy kyllä nostaa hattua TPS:n mediasuhteille, että virheitä sentään korjaillaan. Herrat Ollonqvist ja Saloranta taitavat lukea ainakin Jatkoaikaa...Täysin samaa mieltä!
Kännissäkö näitä raportteja kirjoitellaan?
Arvasin, että tekstini herättää pahennusta, jota sen oli tarkoituskin. En kai nyt ollut jokaista pilkkua viilaamassa? Se nyt vain on tosiasia, että TPS:n kotisivujen otteluraportoinnin taso on laskenut kuin lehmän häntä (muutkin ovat asian todenneet). Nämä olivat jo kolmas ja neljäs raportti tai ennakkoteksti noin viikon sisään, joista löysin ihan selkeitä ja isoja virheitä. Kahta niistä on jo kritisointini jälkeen korjailtukin... Esim. TPS:n otteluraportit Pitsiturnauksesta ovat mielestäni aivan eri tasolla verrattuna näihin räpellyksiin.Herra Kettu voisi vähän rauhoittua. Ei nyt tarvitse ryhtyä jokaista pikkuvirhettä nyhjäämään.
Kun se vain ei mene näin! Voidaanko sanoa, että Suomi hävisi Moldovalle 2-0? Pitsiturnauksen avausottelu oli HPK-TPS eli TPS oli vierasjoukkueena. Silti raportista löytyy lause: "TPS pelasi ottelun kuitenkin varmasti loppuun asti ja voitto siis TPS:lle lukemin 3-1.". Tämä on selkeästi ja ymmärrettävästi kirjoitettu. Ei kai tässä nyt tehty TPS:sta kotijoukkuetta?Mielestäni on ihan makuasia, voittaako ottelun 3-8 vai 8-3. Jos joukkue on kerta vierasjoukkue, niin miksi silloin ei voisi voittaa 3-8. Ei kai voitto tee vieraasta kotijoukkuetta?
Salzburg on turnauksen isäntäjoukkue, mutta ottelun vierasjoukkue! Tässä ei ole mitään epäselvää tai tulkinnan mahdollisuuksia.Olen itsekin katsellut virheitä hieman kieroon, mutta rajansa nyt kaikella. Ja itse ainakin ymmärsin "kotijoukkueen" siten, että Salzburg on kuitenkin isäntäjoukkue. Olkoonkin sitten sadan kilometrin päässä kotihallista.
Kyseessä ei siis ole Jatkoajan verkkotoimitus, vaan nämä kritisoimani raportit ovat suoraan TPS:n kotisivuilta. Samaa porukkaahan tässä ollaan, mutta nyt on kyse siis ihan joukkueen virallisista kotisivuista. Missä on ylpeys omasta joukkueesta? Kun mä teen jonkun TPS-tilaston tänne Jatkoajan keskustelupalstalle, niin kyllä mun rinnassa ainakin sykkii sellainen TPS-sydän, että *doublecheck* ja jopa *triplecheck* ennen kuin painan lähetä-nappulaa. Siltikin teksteissäni ja tilastoissani saattaa olla virheitä, mutta niinhän niitä löytyy Jääkiekkokirjastakin. TPS:n omissa otteluraportoinneissa virheet ovat tällä hetkellä enemmänkin sääntö kuin poikkeus.Samaa porukkaa tässä loppujen lopuksi kaikkia ollaan. Ja eikös se ole vain hyvä, että verkkotoimitus oikoluetuttaa raportit jatkoajassa? :D
Tarkoitukseni ei ole mitenkään olla hyökkäävä herroja kohtaan. Julkisissa ammateissa (joksi kai toimittajan työkin lasketaan?) pitää vain varautua ottamaan asiallista kritiikkiä vastaan.Tuskin mokomia virheitä huomaa, jollei suurennuslasilla TPS:n sivuja selaa. Suuret virheet tietysti pitää karsia, mutta esimerkiksi huomautuksesi Jokerit ja Salzburg pelien raporteista olivat jotenkin "turhia". Berlinin raportin huomautuksista olen aivan samaa mieltä kanssasi, mutta viimeisemmät tuntuvat hieman kettuilulta Salorantaa ja Ollonqvistia vastaan.
- - -
Ps. Minunkin mielestäni herrojen teksteissä on paljon parannettavaa, mutta uskon tason nousevan liigan alkua kohti. Jos herrat sattuvat lukemaan tätä palstaa, niin tsemppiä tuleviin raportteihin.
Voidaanko sanoa, että Suomi hävisi Moldovalle 2-0?
Niin miten se menikään.IS kirjoitti:Heikkoudet kiekollisessa pelissä, pelisilmää ei ole. Siksi ei välillä tiedä yhtään mitä kiekolla tekisi.
Joko voidaan puhua läpimurrosta? Jos Sweattia ei lasketa, Tepsin selkeästi paras puolustaja, paino sanalla puolustaja. Ei ehkä joukkueen taitavin kiekonkäsittelijä, mutta omassa päässä varma ja rauhallinen, ikää karvan verran päälle kaksikymmentä vuotta. Jos kehitys jatkuu, niin tässä meidän uusi Karlis Skrastins.
Mun mielestä pelillisesti Järvinen on ollut jo viime kauden lopulta lähtien kovaa tasoa, tässä varmaan odotellaan vielä että Jalonenkin huomaa. Puolustuspäässä aivan omaa luokkaansa näistä meidän pakeista ja tavaramerkiksi syötön katkot mailalla tai kropalla heittäytyen. 2-1 hyökkäystilanteissa hämmentävän hyvä puolustamaan, ties kuinka monta vaarallista hyökkäystä tällä kaudelle mies nollasi. Tosi hyvä kombo voimaa, urhautuvaisuutta, peliälyä ja liikkuvuutta. Nyt kun luistelu on parantunut tälle kaudelle niin jannulle ei tule sillä tavalla kiire kuin aikaisemmin jalalla saa lisää aikaa.
Tiedä vaikka lähtee rapakon taakse, sehän näytti playoffien loppua kohti että kiekollinen rohkeus rupeaa löytymään ja se korjaa nuo pistesarakkeetkin. Edelleen nuo hyökkäyspään B-pistealoitusten jälkeiset nousut Järviseltä oli vastustajalle todella vaikeita estettäviä kun mies osaa niin hyvin suojata kiekkoa.
Helvetin hauskaa luettavaa tuo IS Veikkaajan toimittama helsinkiläisseurojen fanijulkaisu...
Sitten meidän hyökkäys saa kokonaisarvosanan 7!
Joo. Minunkin mielestäni on hivenen outoa, että koko Euroopan tämän kauden kovatasoisimmassa turnauksessa, European Trophyssa, eniten maaleja tehnyt suomalaisjoukkue arvostellaan hyökkäyksen osalta SM-liigan keskikastiin...