TPS, media ja julkisuus

• 3 177 366
  • 12 635

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Ei tämän ketjun asiaa, mutta tuo Lukon Poterovartio -konsepti on kyllä huikea.

Koko kylän saa sekaisin kuva-arvoituksilla. Tällaista voisi joskus meilläkin kokeilla, ainakin mielestäni.

Kannattaa käydä kurkkaamassa Lukon puolelta tuo ketju, etenkin vikat pari sivua.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Koko kylän saa sekaisin kuva-arvoituksilla. Tällaista voisi joskus meilläkin kokeilla, ainakin mielestäni.

Kannattaa käydä kurkkaamassa Lukon puolelta tuo ketju, etenkin vikat pari sivua.

Pakko myöntää että tuosta olen hieman kateellinen.

Ehkä täälläkin joskus jotain tuon tapaista...

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pakko myöntää että tuosta olen hieman kateellinen.

Ehkä täälläkin joskus jotain tuon tapaista...
Tuolla Turussakin kadun varsilla tauluissa sen näköistä janaria ja todella tyhmää pelinumeroa, että saa kokoajan pelätä, mitä se Rale on keksinyt.

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Kyllä se on parempi julkistaa sopimukset kauden jälkeen ja mielellään useampi kerralla. Saadaan mahdollisimman pieni vaikuttavuus. Ollaan oikeasti varmaan liigan huonoimpia tässä. Mutta toki jos kukaan ei edes ole jatkamassa...

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tuota vaan voi katsoa. Sihvonen ja Mertaranta!!! Anna mun kaikki kestää, huikea kaksikko.

Ei ole pakko katsoa. Itse olen ihan tykännyt heidän Kiukaasta. Poikkeaa tietysti aika paljon muista podeista. Sen ymmärrän jos Sihvonen joitakin hiertää. Hänen juttuja pitää osata hieman suodattaa. Mertaranta itselleni melko uusi tuttavuus mutta vaikuttaa ihan asialliselta.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pitaa pahaa Anssi on tehnyt? Ihan asiallinen kaveri ja ei tuo Sihvonenkaan nyt mikään sietämätön hahmo ole, vaikka välillä hiukan provosoivasti esiintyy.
Ei ole pakko katsoa. Itse olen ihan tykännyt heidän Kiukaasta. Poikkeaa tietysti aika paljon muista podeista. Sen ymmärrän jos Sihvonen joitakin hiertää. Hänen juttuja pitää osata hieman suodattaa. Mertaranta itselleni melko uusi tuttavuus mutta vaikuttaa ihan asialliselta.
Mä näin vain nimen Mertaranta ja se aiheutti oksennusrefleksin, sori hätäisestä reaktiosta. Antero siis oli syy tuohon, ei Sihvonen niinkään.. suodattimella pystyy kuuntelemaan. Antero olis ollut vain niin liikaa. Pitää siis katsella.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Eikö täälläkin vuosi vai pari sitten ollut näitä mystisiä videoita mailoineen ja lentolippuineen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy