Tänä aamuna edarin äijiä oli ohjaamassa lapsia kouluun risteyksissä.
Myös FC TPS ja salibandy TPS osallistuivat tähän tempaukseen, hienoa toimintaa koko TPS perheeltä.
Tänä aamuna edarin äijiä oli ohjaamassa lapsia kouluun risteyksissä.
Teillä oikeilla faneilla on hieman vääristynyt kuva siitä miten tepsi on tunnettu lasten keskuudessa.. kourallinen ehkä tunnistaa logon noistakin. Ne on ollut vaan jotain aikuisia jotka ohjaavat liikennettä.
Sieltä tulee sirkus kupittaalle niin pistetään porukalle pellepuvut päälle ja sinne jakamaan intohimoa ja paloa.. pääasia, että tehdään kaikkea muuta kuin oleellista..
Teillä oikeilla faneilla on hieman vääristynyt kuva siitä miten tepsi on tunnettu lasten keskuudessa.. kourallinen ehkä tunnistaa logon noistakin. Ne on ollut vaan jotain aikuisia jotka ohjaavat liikennettä.
Sieltä tulee sirkus kupittaalle niin pistetään porukalle pellepuvut päälle ja sinne jakamaan intohimoa ja paloa.. pääasia, että tehdään kaikkea muuta kuin oleellista..
Ehkä jatkossa useampi tunnistaa, kun TPS on paremmin näkyvillä.
Kareevin haastis uunista ulos: Mies, joka tuli torjumaan voittoja TPS:lle
Samalla myös herran sukunimestä: "No, minä ja agenttimme ilmoitimme TPS:lle sopimuksen syntymisen jälkeen, että pelipaitaan sukunimeni laitetaan juurikin noin. Sama nimi minulla lukee passissani, joten olen asiaan ihan tyytyväinen."
Joten eiköhän se keskustelu ollut siinä.
Ehkä Smirrellä hiertää vieläkin sepeli jalkovälissä kun ei omassa nuoruudessa kukaan ollut suojatiellä katsomassa milloin on turvallista ylittää iso tie.Eräällä toisella on se vääristynyt kuva.
”Mutta se on väärin” nyyh nyyh.
Veikkaan että, Kari.Tuli vielä mieleen, että mitähän Karejevin passissa lukisi, jos hänellä olisi myös Suomen passi? Siinä saattas olla pelaajallakin ihmettelemistä.
sattui vaan kirjoittamaan kummallisen synkkämielisen kommentin.
Samalla myös herran sukunimestä: "No, minä ja agenttimme ilmoitimme TPS:lle sopimuksen syntymisen jälkeen, että pelipaitaan sukunimeni laitetaan juurikin noin. Sama nimi minulla lukee passissani, joten olen asiaan ihan tyytyväinen."
Joten eiköhän se keskustelu ollut siinä.
Miljoonia tienanneelta SM-liigan tähtipelaajalta painokas puheenvuoro uhkakuvista – paljastaa pelaajien asettaneen itselleen koronarajoituksia, haluaa Liigalta toimia
TPS-kapteeni Lauri Korpikoski haluaa toimia korona-asioiden suhteen, jotta kausi voidaan pelastaa ja konkurssit välttääwww.iltalehti.fi
Liigan häpeätahra.
Odotan mielenkiinnolla Jatkoajan toimituksen syväluotaavaa artikkelia TPS:n pelaajista, jotka menevät Korona-aikana vastuun kantamisessa ”above and beyond”. Vai onkohan tämä liian tylsä aihe, kun ei pääse lyömään turkulaista?
Veikkaan, että herra Kalapuikko on teroittanut jo uudet otsikot liittyen TPS pelaajien altistumiseen ja osallistumiseen joukkueen toimintaan. Taisi olla jo sormi liipaisimella, kun naisten futisjoukkueessa tuli tartunta ilmi.
Oikaistaan tuota sen verran, että mitään koronatartuntoja naisten futisjoukkueessa ei tullut ilmi vaan kaikki testitulokset olivat negatiivisia. Tulee muuten sama kuvio toistumaan myös kiekkoliigassa eli mahdolliset koronaepäilyt saavat paljon mediahuomiota, mutta negatiiviset testitulokset eivät.