Uusin Hunajacast on ulkona. Hienosti on TPS ja kumppanit toteuttaneet Hunajacastin kun sitä odottaa vesi kielellä joka viikko.
Tämänkertainen jakso oli jaettu kolmeen osaan, aluksi Jani Mesikämmen istuu mustille nahkasohville, sitten Ruslan Ishakov ja viimeisenä Juuso Pärssinen. Jani Mesikämmen vieraana oli erittäin mielenkiintoista kaikilta muilta osin paitsi silloin kun kysyttiin tyyliin ´miksi kirjoitatte Tepsistä negatiivisesti´? Silloin minulla oli hiukan vaivautunut olo. Ihan vaan sen takia että se tuntui, hmm... lapselliselta ehkä? Olen sataprosenttisesti sitä mieltä että media on lyönyt Tepsiä vastapalloon syyttä ja monesti on eri kolumnit vituttanut oiken kunnolla. Mutta Jani Mesikämmen ei ole niitä juttuja kirjoittanut, piinapenkissä olisi pitänyt olla Pärnänen tai joku muu. Janin vastaukset olivat loogisia ja hyviä mutta ei median pitäisi olla vastaamassa kysymyksiä miksi tämä artikkeli ei mielittänyt tätä brändiä, yritystä, seuraa tai fania. Joten tässä kohtaa castia n.3 minuutin ajan mietin että meneekö tämä niin kuin minä tekisin. Olisi hyvä olla nousta haukkujen yläpuolelle, vaikka TPS on niin varmasti tehnyt. Having said that, niin monia varmasti kiinnosti tietää mitä Jatkoajalla on sanottavaa. Ja niinkuin castissa todetaan, kaikkia ei voi miellyttää :)
Juuso Pärssinen taas vakiinnutti paikkansa suosikkipelaajani sitten Tomi Kallion. Taitaa olla joukkueen sympaattisin kaveri.
(ainoa pieni kaunesvirhe että muistan lukeneeni jostain että hän tykkää HIFK:n maalirenkutuksestä)
Overall - hyvää duunia TPS.
Kausi voisi jo alkaa, täällä ollaan jo valmiina - ja on erittäin hyvä fiilis koko jengistä!