TPS, media ja julkisuus

  • 2 965 096
  • 11 942

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tänä aamuna edarin äijiä oli ohjaamassa lapsia kouluun risteyksissä.

Myös FC TPS ja salibandy TPS osallistuivat tähän tempaukseen, hienoa toimintaa koko TPS perheeltä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Teillä oikeilla faneilla on hieman vääristynyt kuva siitä miten tepsi on tunnettu lasten keskuudessa.. kourallinen ehkä tunnistaa logon noistakin. Ne on ollut vaan jotain aikuisia jotka ohjaavat liikennettä.
Sieltä tulee sirkus kupittaalle niin pistetään porukalle pellepuvut päälle ja sinne jakamaan intohimoa ja paloa.. pääasia, että tehdään kaikkea muuta kuin oleellista..

Olisko sitten parempi, että kaikki pysyisivät vaan jossain piilossa? Tämmöiset tempaukset ovat ihan saatanan tärkeitä. Mieti nyt mikä jättipotti jollekkin 10vuotiaalle tuo on.

Itselleni Saku Koivun näkeminen vuonna 95 on edelleenkin elämäni tähtihetkiä ja olin silloin juuri ja juuri ala-asteella. Suurinpiirtein Koivun näkeminen on syy, miksi jääkiekko ja tepsi on minulle tärkeä asia.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teillä oikeilla faneilla on hieman vääristynyt kuva siitä miten tepsi on tunnettu lasten keskuudessa.. kourallinen ehkä tunnistaa logon noistakin. Ne on ollut vaan jotain aikuisia jotka ohjaavat liikennettä.
Sieltä tulee sirkus kupittaalle niin pistetään porukalle pellepuvut päälle ja sinne jakamaan intohimoa ja paloa.. pääasia, että tehdään kaikkea muuta kuin oleellista..

Ehkä jatkossa useampi tunnistaa, kun TPS on paremmin näkyvillä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Hehe. @Smirnoff :ilta taas hieno "kaikki on paskaa" viesti. Turun alueella Tepsi on tosi iso juttu nuorten keskuudessa. Tommonen suojatien yli saattaminen on oikeesti nuorelle kaverille tosi iso juttu. Varmasti on koulupäivän jälkeen menty kertomaan isälle sekä äidille, että siellä oli Tepsin poikia saattamassa koulumatkalla. Ehkä jopa muutama "koska mennään tepsin peliin?" kysymys on voinut putkahtaa.

Tässäkään tempauksessa ei ole mitään negatiivista. Pelkästään positiivisia asioita. On uskomatonta, että joku saa tästä aiheesta väännettyä tuollaisen oksennuksen. Hävettää.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Hyvää rapalaa Smirnoffilta. Tepsi on niin paska, että ei kannata edes yrittää mitään?
 

tsipilai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS
Kareevin haastis uunista ulos: Mies, joka tuli torjumaan voittoja TPS:lle

Samalla myös herran sukunimestä: "No, minä ja agenttimme ilmoitimme TPS:lle sopimuksen syntymisen jälkeen, että pelipaitaan sukunimeni laitetaan juurikin noin. Sama nimi minulla lukee passissani, joten olen asiaan ihan tyytyväinen."

Joten eiköhän se keskustelu ollut siinä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kareevin haastis uunista ulos: Mies, joka tuli torjumaan voittoja TPS:lle

Samalla myös herran sukunimestä: "No, minä ja agenttimme ilmoitimme TPS:lle sopimuksen syntymisen jälkeen, että pelipaitaan sukunimeni laitetaan juurikin noin. Sama nimi minulla lukee passissani, joten olen asiaan ihan tyytyväinen."

Joten eiköhän se keskustelu ollut siinä.

”Mutta se on väärin” nyyh nyyh.
 

mtallskog

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teillä oikeilla faneilla on hieman vääristynyt kuva siitä miten tepsi on tunnettu lasten keskuudessa.. kourallinen ehkä tunnistaa logon noistakin. Ne on ollut vaan jotain aikuisia jotka ohjaavat liikennettä.
Sieltä tulee sirkus kupittaalle niin pistetään porukalle pellepuvut päälle ja sinne jakamaan intohimoa ja paloa.. pääasia, että tehdään kaikkea muuta kuin oleellista..

Voi hyvää päivää. Oleellista ovat varmasti tehneet paljonkin. Muista kuitenkin että markkinoinnin ja näkyvyyden kannalta nämä ovat erittäin tärkeitä asioita.
Lapsille on iso juttu, kun pelaajat ovat näkyneet tuolla, kuten myös kausikorttien kotiin tuominen. Nämä on hienoja juttuja, hyvä TPS. Eräällä toisella on se vääristynyt kuva.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Eräällä toisella on se vääristynyt kuva.
Ehkä Smirrellä hiertää vieläkin sepeli jalkovälissä kun ei omassa nuoruudessa kukaan ollut suojatiellä katsomassa milloin on turvallista ylittää iso tie.

pirun hieno homma ja varmasti nuorille koululaisille tärkeä että ehkä juuri se oma idoli oli koulumatkalla moikkaamassa ja toivottamassa onnea koulunkäyntiin.

-stouni
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko se loppupeleissä edes yllätys, ettei koulunsa vasta aloittaneet nappulat tunnista näitä pelaajia osaten nimetä jokaisen? Hyvä jos edes presidentin tunnistaa vaikka tämä istuisi omalla kotisohvalla. Itse osaan ehkä kourallisen nimetä nykyjengistä kasvojen perusteella. TPS tässä se tuttu kirjainyhdistelmä logon kera on, ja ensimmäisiä muistoja istutetaan aivoihin. Pienin askelin, kirjaimellisesti. Hyvä!
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
”Mutta se on väärin” nyyh nyyh.

LOFIN kirjoittaa asiallisesti ja muita sivistävästi siitä, miten asia on ja vastaanotto on osalla tätä luokkaa. Itse olen ainakin kiitollinen faktoista, jotka LOFIN tarjosi. Ei sitä joka päivä opi uutta. Kirjoita nimi miten haluat, mutta faktaan pohjaavan kirjoittajan dissaaminen tuohon tyyliin on aika outoa.

Edit. Tuli vielä mieleen, että mitähän Karejevin passissa lukisi, jos hänellä olisi myös Suomen passi? Siinä saattas olla pelaajallakin ihmettelemistä.
 
Viimeksi muokattu:

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
sattui vaan kirjoittamaan kummallisen synkkämielisen kommentin.

Jos lukee kyseisen kirjoittajan viimeisimmät tuotokset niin huomaa, että kaikki mitä TPS tekee tai ei tee tai edes suunnittelee on paskaa.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samalla myös herran sukunimestä: "No, minä ja agenttimme ilmoitimme TPS:lle sopimuksen syntymisen jälkeen, että pelipaitaan sukunimeni laitetaan juurikin noin. Sama nimi minulla lukee passissani, joten olen asiaan ihan tyytyväinen."

Joten eiköhän se keskustelu ollut siinä.

Koska Karejev varmasti lukee tätä ketjua innokkaasti, haluan vielä jatkaa keskustelua ja kertoa hänelle, että se on meillä täällä Suomessa yleisessä tiedossa, että passissa lukee Kareev. Tämä johtuu siitä, että vuonna 2013 Venäjän silloinen maahanmuuttovirasto, translitteroidaan nyt sitten vaikka lyhenteeksi FMS (federal migration service), antoi määräyksen, jonka mukaan passeihin kaikki henkilönimet on translitteroitava ICAO-järjestelmällä, jossa molemmat venäläisten e-kirjaimet translitteroidaan samalla meikäläisten e-kirjaimella. Taisi kyllä olla sama käytäntö jo edellisessäkin järjestelmässä e-kirjaimen kohdalla. Venäjä on 2000-luvulla muuten vaihtanut passeissa nimien translitterointia useampaan otteeseen. Mainittakoon vielä mukavana knoppitietona, että Neuvostoliiton passeissa nimet translitteroitiin ranskalaisilla translitterointisäännöillä.

Meillä Suomessakin on omat translitterointisäännöt ja meillä ei perinteisesti ole välitetty siitä, mitä translitterointia venäläiset tuppaavat minäkin vuonna suosivan.
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Eiköhän tärkeintä ollut turvata koulutie, jos sen lisäksi yhdellekin lapselle tuli palloseuran logo tutuksi, oli tempaus täydellinen menestys.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Odotan mielenkiinnolla Jatkoajan toimituksen syväluotaavaa artikkelia TPS:n pelaajista, jotka menevät Korona-aikana vastuun kantamisessa ”above and beyond”. Vai onkohan tämä liian tylsä aihe, kun ei pääse lyömään turkulaista?
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Odotan mielenkiinnolla Jatkoajan toimituksen syväluotaavaa artikkelia TPS:n pelaajista, jotka menevät Korona-aikana vastuun kantamisessa ”above and beyond”. Vai onkohan tämä liian tylsä aihe, kun ei pääse lyömään turkulaista?

Veikkaan, että herra Kalapuikko on teroittanut jo uudet otsikot liittyen TPS pelaajien altistumiseen ja osallistumiseen joukkueen toimintaan. Taisi olla jo sormi liipaisimella, kun naisten futisjoukkueessa tuli tartunta epäily ilmi.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS voisi venäläisvahvistuksien kanssa pitää kannattajille venäjän kielen alkeet-oppitunnin kun tuntuu olevan sen verran epäselvyyttä näistä kirjoitusasuista. (hymiö)
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Veikkaan, että herra Kalapuikko on teroittanut jo uudet otsikot liittyen TPS pelaajien altistumiseen ja osallistumiseen joukkueen toimintaan. Taisi olla jo sormi liipaisimella, kun naisten futisjoukkueessa tuli tartunta ilmi.

Oikaistaan tuota sen verran, että mitään koronatartuntoja naisten futisjoukkueessa ei tullut ilmi vaan kaikki testitulokset olivat negatiivisia. Tulee muuten sama kuvio toistumaan myös kiekkoliigassa eli mahdolliset koronaepäilyt saavat paljon mediahuomiota, mutta negatiiviset testitulokset eivät.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Oikaistaan tuota sen verran, että mitään koronatartuntoja naisten futisjoukkueessa ei tullut ilmi vaan kaikki testitulokset olivat negatiivisia. Tulee muuten sama kuvio toistumaan myös kiekkoliigassa eli mahdolliset koronaepäilyt saavat paljon mediahuomiota, mutta negatiiviset testitulokset eivät.

Oho. Itselle näköjään tullut lipsahdus tekstiin. Kiitos oikaisusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös