Mä oon pikkuisen eri mieltä tuosta miten tuulareihin ja palstan ulkopuolella oleviin uppoaa nämä ulkolaiset. Oli pakko vähän selata esim. facea ja sitä miten näihin julkistuksiin on reagoitu. Ihan selkeesti tää julkaisutapa ja hankinnat on saaneet pöhinää siellä. Jasun ja kumppaneiden julkistus keräsi tykkäyksiä 321 ja kommentteja 58.. Bohm sai kesäkuussa 838/37.. Tuoreimpana Hullu Serbi saanut jo nyt 738/96. Yksikään julkaisu ei oo kerännyt alle viittäsataa tykkäystä. Koivun merkitystä kuvaa se että Saku sai yli tuhat tykkäystä kun julkaistiin urheilujohto.Hyvää pohdintaa yllä.
Yleisön houkuttelemiseen ei toimi nämä ulkomaalaishankinnat. Perustuularille ko. nimet ovat aivan tuntemattomia, kun ovat jo melko vaikeita meille lajiniiloillekin.
Eli markkinoinnissa pitää luottaa isolla "omiin poikiin" joka on yleisestikin oikea tie.
TPS on vaan tällä hetkellä niin epäseksikäs että kovaakin kovempi työ tuossa on.
Tämä hype näistä uusista hankinnoista on melkoinen kupla täällä palstalla. Palstan ulkopuolella ei Tepsistä edelleenkään kuulu juuri mitään eikä mediakaan ole kovin näistä rummuttanut.
Itse kyllä tykkään tästä tyylistä, mutta pitää realistisesti myös havainnoida palstan ulkopuolista elämää. Hallin täyttymiseen on vielä pitkä matka.
Tuolla facen puolella niitä tuulareita kai on aika paljon enemmän kuin täällä.
Mun mielestä yksi iso Tepsin vastustaja Turussa on se että Tepsistä ei oikein kehtaa edes puhua missään.. Se vähän niin kuin hävettää. Pitäis saada ilmapiiri rennommaksi, sellaiseksi että se on ylpeyden aihe eikä päinvastoin. Vaikee selittää mutta ehkä joku sai kopin ja pukee tuon tunteen sanoiksi. Toisella Koivulla ja hyvällä kauden alulla tuo olis helvetisti helpompaa.