En ole vielä tänäkään päivänä ymmärtänyt miksi Pride pelit ovat lihaa syöville alfauroksille niin iso asia, varsinkaan kun koko tapahtuma ei heitä sinälläänsä koske.
Itse lähestyn teemaotteluita täysin markkinoinnin vinkkelistä ja mikäli nyt TPS:n markkinointi(koneisto?) jyllää täysillä, niin ainakin katsomoa vilkuillessa jossain palaverissa ei ole käsitelty oikeita asioita. Tietenkin mahdollista on, että palaveri pitäisi pitää johtotasolla ja tehdä johtopäätöksiä mätäneekö koko tuote vai ulkokuori?
Minulle on taasen ihan se ja sama vaikka joka erällä ja erätauoilla olisi eri teema. Ihan sama mikä.
Mutta jos sillä ei saavuteta mitään (tai mitä pitäisi?) , niin jossain vaiheessa viivan alle katsoessa pitäisi kellojen soida, että kannattaako syleillä koko maailmaa vai keskittyä ihan ydinosaamiseen. Toki jos tavoitteet, mitkä ne ovatkaan, saavutetaan tiputtelemalla vapaalippuja kuumailmapallosta randomisti toivoen, että lipun noukkinut ihminen saapuu hallille sen kerran ja vielä uudelleen, niin tehtävä on mahdoton.
Tämänkin näkökulman voi tutkia järjestämällä 25 teemaottelua ja yhden "perinteisen"
Käsittääkseni täysin mahdollista, kun suunnittelu aloitetaan ensi kaudeksi nyt, eikä heinäkuun 25. 2020.
Sen jälkeen pitäisi olla faktaa, tuoko mikä tahansa teemaottelu, johon on saatavilla vain normaalihintaisia lippuja, lisää katsojia ja montako? Nousiko myynti ja missä tuotteissa?
No, lähdettäisiin edes siitä, että tuote (minulle: peli) olisi kunnossa. Sitä ihmiset tulevat katsomaan. Tai ainakin minä, suvaitsevainen moniruokasyöjä, jonka lempiyhtye on Rainbow (jolla ei ymmärtääkseni ole yhteyttä nykysateenkaariaatteeseen, vaikka mitä väliä sillä olisi?)
Mutta koska en ole osallisena TPS: n ottelutapahtumissa ennen, tällä hetkellä en aikana, enkä jälkeenkään, kiteytän asian samoin kuin palstaveli Nati: Mitä vitun/tai jonkun muun elimen väliä, koska tasa-arvo pitää olla kommenteissakin.