Askaisten Visa
Jäsen
Kuulinpa tuossa pääkallopaikalla, että seuran urheilumarkkinoinnista vastaava henkilö on irtisanoutunut.
Tämä hiljattain Jukureista tullut kaljupää?Kuulinpa tuossa pääkallopaikalla, että seuran urheilumarkkinoinnista vastaava henkilö on irtisanoutunut.
No tämä on pelkästään positiivinen asia - ainakin kulupuolella. Ei nuo kumpikaan ole merkittävästi mitään aikaan saaneet...Kuulinpa tuossa pääkallopaikalla, että seuran urheilumarkkinoinnista vastaava henkilö on irtisanoutunut.
Tämä kaljupää on ilmeisesti viestintäpäällikkö, eikä ole irtisanoutunut.Tämä hiljattain Jukureista tullut kaljupää?
Mun mielestä hoitanut homman hyvin ja uudenlaista sisältöä tullut tähän asti.Tämä hiljattain Jukureista tullut kaljupää?
Minustakin hoitanut hommansa hyvin, eikä siis kyse samasta kaverista ollutkaan kuten @Lätkäfani66 korjasi.Mun mielestä hoitanut homman hyvin ja uudenlaista sisältöä tullut tähän asti.
Markkinointi homma on sellainen että toivon että ketään ei jatka 2 vuotta pidempään.
Esim. Osku valtonen hyviä ideoita ja kaikki loppu alkuunsa ja edes otteluennakkoa ei kyennyt jossain vaiheessa saamaan aikaiseksi.
Punatukkainen nainen(nimeä en muista)
Hyvä sisääntulo tuli ohjelmaa yms ja pikku hiljaa kaikki sisältö loppui.
Nykyinen tuottaa jotain sisältöä vielä mutta esim ens kauden loppupuolella todennäköistä että vähäinenkin on loppunut.
Jonkun verran seurannut ässien median toimintaa ja mun mielestä todella ensi luokkaista.
Ässissä kun tyhjennysmyynnit menossa niin:
JAAKKO RUUSUNEN hoitamaan mediaa, olisi varmasti paras vahvistus tämän kauden ässistä.
Suurin muutos nykyisessä viestintäpäällikössä muutamaan aikaisempaan on, että hänet on vartavasten palkattu tekemään juuri kyseistä työtä eikä hoida yhtä sun toista ohella. Täten mielestäni on kohtuullista odottaa laadukasta, informatiivista ja hyvää jälkeä. Itse olen huomattavasti kriittisempi tämän kauden tuotettuun sisältöön -- pikemminkin sen puutteeseen.Mun mielestä hoitanut homman hyvin ja uudenlaista sisältöä tullut tähän asti.
...
Nykyinen tuottaa jotain sisältöä vielä mutta esim ens kauden loppupuolella todennäköistä että vähäinenkin on loppunut.
Tähän eri. Oikeastaan, argumentti pätee myöskin nykyiseen viestintäpäällikköön. Viestinnästä vastaavan henkilön tulisi mielestäni omata ns. TPS-sydän. Viestintää tulisi hoitaa henkilö, kenelle TPS on muutakin kuin työpaikka. Maistaahan sen ruoastakin, että onko se vain tehty vai onko se tehty rakkaudella. Mikäli viestintää hoidetaan vain pakollisena pahana, koska työ, niin jälki on sen mukaista. Tunnetta kaipaisin TPS:n viestintään/markkinointiin enemmän tänä päivänä. Toki ei pelkällä tunteella pitkälle pötkitä, on oltava myös ammattilainen.Jonkun verran seurannut ässien median toimintaa ja mun mielestä todella ensi luokkaista.
Ässissä kun tyhjennysmyynnit menossa niin:
JAAKKO RUUSUNEN hoitamaan mediaa, olisi varmasti paras vahvistus tämän kauden ässistä.
Suurin muutos nykyisessä viestintäpäällikössä muutamaan aikaisempaan on, että hänet on vartavasten palkattu tekemään juuri kyseistä työtä eikä hoida yhtä sun toista ohella. Täten mielestäni on kohtuullista odottaa laadukasta, informatiivista ja hyvää jälkeä. Itse olen huomattavasti kriittisempi tämän kauden tuotettuun sisältöön -- pikemminkin sen puutteeseen.
Mun mielestä hoitanut homman hyvin ja uudenlaista sisältöä tullut tähän asti.
Markkinointi homma on sellainen että toivon että ketään ei jatka 2 vuotta pidempään.
Esim. Osku valtonen hyviä ideoita ja kaikki loppu alkuunsa ja edes otteluennakkoa ei kyennyt jossain vaiheessa saamaan aikaiseksi.
Viestinnästä vastaavan henkilön tulisi mielestäni omata ns. TPS-sydän. Viestintää tulisi hoitaa henkilö, kenelle TPS on muutakin kuin työpaikka. Maistaahan sen ruoastakin, että onko se vain tehty vai onko se tehty rakkaudella. Mikäli viestintää hoidetaan vain pakollisena pahana, koska työ, niin jälki on sen mukaista. Tunnetta kaipaisin TPS:n viestintään/markkinointiin enemmän tänä päivänä. Toki ei pelkällä tunteella pitkälle pötkitä, on oltava myös ammattilainen.
Käyttäjän @Askaisten Visa huhu osui maaliinsa, HC TPS:n yhteystietoja selatessa myyntipuolella on enää vain viisi nimeä. Puolet poistuneet sitten kesän, kuulostaa kyllä hurjalta.Kovin on käynyt ovi ulospäin, kyllä. Mikäli henkilöstökulut ollaan nähty liian korkeiksi niin siinä tilanteessa hyvä, mutta myyntipuolella kymmenen henkeä on kutistunut kuuteen -- tämän luulisi vaikuttavan jo jotenkin. Noh, aika näyttää.
Tämä juuri. Mutta kun vaikka matsia tiedottaa ja lataa itseä siihen, että saisi porukkaa eikä sitä tulekaan. Tässä se tunne voi tehdä tepposensa. Tässä tosiaan ne kävijät olisi se palkkio. Nykypäivän mausteena kun vielä somessa tulee kommentit ottelun jälkeen.
Tähän eri. Oikeastaan, argumentti pätee myöskin nykyiseen viestintäpäällikköön. Viestinnästä vastaavan henkilön tulisi mielestäni omata ns. TPS-sydän. Viestintää tulisi hoitaa henkilö, kenelle TPS on muutakin kuin työpaikka. Maistaahan sen ruoastakin, että onko se vain tehty vai onko se tehty rakkaudella. Mikäli viestintää hoidetaan vain pakollisena pahana, koska työ, niin jälki on sen mukaista. Tunnetta kaipaisin TPS:n viestintään/markkinointiin enemmän tänä päivänä. Toki ei pelkällä tunteella pitkälle pötkitä, on oltava myös ammattilainen.
Tästä ihan samaa mieltä. Tällä hetkellä nimenomaan hommasta jää vaikutelma, että asiat hoidetaan juuri ja juuri, eikä kiinnostusta ole toimintaa sen kummemmin kehittää. Hyvänä esimerkkinä tästä sekin, että varmaan esim. TPS-risteilyltä olisi saanut mielenkiintoista sisältöä someen, mutta eipä tuolla kukaan somea ollut päivittämässä.
Tähän osaan oikeastaan vastata itse, koska risteilyllä keskustelin erään Seuran toimihenkilön kanssa ja ihmettelin samaa asiaa ääneen. Viestintäpäällikön piti tulla risteilylle, mutta sairastapaus perheessä esti hänen osallistumisen.Hyvänä esimerkkinä tästä sekin, että varmaan esim. TPS-risteilyltä olisi saanut mielenkiintoista sisältöä someen, mutta eipä tuolla kukaan somea ollut päivittämässä.
Perhepelissä synttärisankari ei käynyt perhekatsomossa tiettävästi kertaakaan.
Lyhyesti, en nyt tätä ko. tapausta pitäisi kovinkaan isona negatiivisena asiana, sillä hallissa oli erilaisia mielipiteitä ja näkökulmia lauantaina aika tarkalleen 4559 kappaletta. Paljon hyvää oli näin lapsiperheen näkökulmasta, mutta kyllä sieltä pari parannettavaakin kohtaa tarttui taas matkaan.
edit. tarkennus
Toki katsomoita piisaa ja valinnat ovat vaikeita jos ja kun kaikkia ei ehdi yhden ottelun aikana viihdyttämään. Eikä kahden Joren taktiikka ole käytössä. MUTTA: jos hallissa on "perhekatsomo"-niminen osio niin kai silloin ensimmäisenä varmistetaan, että siellä ainakin käydään selfiekierroksella eikä toisin päin?
Jore-karhu noin muuten on parasta Tepsiä. Hauska ja lapsille sopivan anarkistinenkin hahmo hassuine tempauksineen (hahmon alkuaikoina tuli ihailtua Joren grillissä paistunutta Näätää). Onnistunut look myös. Monilla paikkakunnillahan maskotti on lähinnä ruma tai pelottava.
Merchandiseakin löytyy asiallisesti. Viime pelissäkin alle kouluikäiset tyypit hypistelivät minikokoisia Jore-nalleja innokkaasti kun fanishopista sellaiset oli varmaankin ostettu. Kokonaispaketti vielä kuntoon ja yksi osa hyvin positiivisesta TPS-markkinoinnista on laitettu kuntoon.
Jore-karhu noin muuten on parasta Tepsiä. Hauska ja lapsille sopivan anarkistinenkin hahmo hassuine tempauksineen (hahmon alkuaikoina tuli ihailtua Joren grillissä paistunutta Näätää). Onnistunut look myös.
Itse asiassa se ei ollut näätä, jota grillattiin, vaan eväjalkainen vedessä elävä otus. Kyseessä oli pieni työtapaturma, sillä Jorelle annettiin tilaa myös improvisoida, koska silloin mukana ollut kaveri oli todella pro. Vaikka oli pro, niin taiteilijana flow-tilassa ei aina ehtinyt ajatella syy-seuraus-yhteyksiä. Jorea on siis ollut tekemässä mm. kaveri, joka on esiintynyt Taru sormusten herrasta -näytelmässä. Hyvässä hengessä tämä case purettiin auki...
Jore-karhu noin muuten on parasta Tepsiä. Hauska ja lapsille sopivan anarkistinenkin hahmo hassuine tempauksineen (hahmon alkuaikoina tuli ihailtua Joren grillissä paistunutta Näätää). Onnistunut look myös. Monilla paikkakunnillahan maskotti on lähinnä ruma tai pelottava.
Merchandiseakin löytyy asiallisesti. Viime pelissäkin alle kouluikäiset tyypit hypistelivät minikokoisia Jore-nalleja innokkaasti kun fanishopista sellaiset oli varmaankin ostettu. Kokonaispaketti vielä kuntoon ja yksi osa hyvin positiivisesta TPS-markkinoinnista on laitettu kuntoon.
Kyllä, todella onnistunut toteutukseltaan kyllä niin tarinan, ulkoasun kuin persoonankin osalta! Melko kaameita vastaavia on nähty muilla paikkakunnilla. Potentiaalia on viedä hahmoja kokonaisuudessaan vielä pidemmälle yhdessäkin. Rapakon takana hauskoja yhteisiä hyväntekeväisyystapahtumia maskottien kesken jne.
Aah...good old times! Tämä valkoinen pikkukaveri oli erään pääyhteistyökumppanin maskotti. Siinä tilanteessa se helvetin kivaa, mutta jostain syystä joillain toimihenkilöillä meni vähän ihon alle.