Olen alle kolmekymppinen Twitterin käyttäjä, ja tykkään myös siitä. Twitterissä on valtavasti potentiaalia jota voi hyödyntää nykyisin viestinnässä monin eri tavoin. Mutta, olen täysin samaa mieltä kuin muutama kirjoittaja edellä: Twitter ei saa olla liiga-jengin viestintäväline numero 1.
Palloseuran nettisivujen ajantasalla pitäminen on huonompaa kuin joillain divarijengeillä. Ei se nettisivun ylläpitäminen julkaisualustoineen oo nykyään mitään saatanan avaruustiedettä. Joku sanoi täällä jo, että "twitteriin on helpompi esim kaupungilla puhelimella heittää yms.." Voin kertoa, että sinne kotisivuille älypuhelimella sen tiedon saa aivan yhtä helposti.
Turun palloseuran toiminnan, ja myös viestinnän pitäisi perustua strategiaan. Viestinnässä pitäisi olla mietittynä selvät, ohjeistetut prosessit, joiden avulla sitä toteutetaan. (Näin työtä voisi toteuttaa myös esim. se sijainen poissaolotilanteissa !!) Nyt tilanne on se, että mitään strategiaa ei ainakaan viestintäpuolella taida olla, tai ainakaan sitä ei ulkopuolinen pysty havaitsemaan. Puhumattakaan tavoitteesta. Mitään tiettyjä prosesseja ei ole. Tietoa ruiskitaan sinne tänne, ihan milloin huvittaa, jos huvittaa. Kotisivuja päivitetään jos muistetaan, tai jos nyt sattuu kahvia vielä riittämään kun sinne asti päästään.
Jottain tarttis tehä!