TPS, media ja julkisuus

  • 2 978 504
  • 11 992

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Sopii todellakin olettaa, että muu perinteisempi viestintä (nettisivut, siis ne vanhanaikaiset varmaan jo luetaan niihin) hoidetaan edelleen tasokkaasti vaikka instagrameihin ja muihin pikaviestintä- ja kuvapalveluihin suolletaan ennätysmäärä materiaalia.

Ps. Eikä sovi unohtaa perinteisiä printtiliitteitä esim. TPS-Musta - liite, joka ilmestyi aina Turkkarin välissä. Noita on mukava lukea ja jotkut jopa keräävät. Noilla tavoittaa tehokkaasti sähköistä viestintää käyttämättömät ja heitä yhä on. Tuleeko tuota vielä? Multa mennyt ainakin ohi.

Mä oon myös hesarin tilaaja ja pakko kehaista miten hienosti narrit hoitavat printtiliitteet edelleen syksyisin, laadukas paketti vaikkei seura aiheuta minussa kuin vastenmielisyyttä.

Juuri näin. On tietysti pirun kallista(?) leimata se ottelumainos siihen turkkarin urheilusivulle, mutta se kulu on varmasti otettu budjetoinnissa huomioon kauden alussa. Musta -lehti on ilmestynyt varmaan palstaveli -TMA-:n aikaan viimeksi, kunnes joku totesi et netti on sitä 2010-lukua. Oli kyllä kiva lueskella niitä juttuja, vaikka tosiasiassa nettijulkaisun nopeus ajoi tästä ohitse.

Nyt pitäisi keskittyä kolmeen asiaan:

1) Nettisivut ja niiden otteluraportit sekä ennakot kuntoon! Ei voi olla kirjoitusvirheitä TAI LOPPUTULOS väärin!
-> linkit nettisivujen juttuihin Instaan ja Faceen..."swipe up!"
-> nuoriso ja edelleen se tuularikansa (maksava asiakaspinta) osaa käyttää myös nettiä joten juttuihin laaja lukijakunta.
Selkeästi etusivulle linkki (jonka pitää myös toimia) juttuun / otteluraporttiin / ennakkoon / kuviin.

2) Pelipäivinä voi puskea instaan "behind the scenes". -> on tullut -> hyvä
Mutta näitä samoja voisi ihan hyvin ajaa nettisivuille johonkin viikkouutisiin tai muihin.
Jotta nämä tuularikansa -> pansion pertti näkee, miten Tirronen teippaa tuppea pelipäivän aamuna keskittyneenä tai miten Jonne nostelee punttia.
-> Kiinnostaa myös tuularikansaa, mutta instaa ne eivät vaan käytä. -> instassa on history, mistä ne saa kivasti poimittua.
Eikä haittaa vaikka tulisi "viiveellä" -> kurkistus kulisseihin kiinnostaa aina.
Pikku pätkien editoinnissa napakaksi muutaman minsan musavideo fiilistelyksi ei vie puolta tuntia kauempaa -> Youtube ja nettisivu -> keep it simple.

3) Radiossa onkin ihan ok kiekkomakasiini vai mikä kiekkoviikko on nimeltään Auran Aaltojen ohjelma maanataisin.

On vähän sekavaa, mutta näin mä sitä hoitaisin.
 
Tämä "taho" ei varsinaisesti niitä kuvauksia hoitanut, mutta järjesteli kyllä palikat niin, että homma saatiin hyvin jiiriin.
Nyt pelipaikoilla on vain nelosketjun jämäpelaajia kun kärkiketju olisi ilmeisesti tullut turhan kalliiksi.
Voi siellä olla joukossa ihan hyviäkin pelaajia, mutta palkkaus on mallia try-out.

Halvalla tehdään ja jälki on myös sen mukaista.

Vastaan nyt tähän, kun näyttää olevan lähinnä omia ajatuksiani.

Pelkkä tekeminenhän ei välttämättä tule hirveän kalliiksi suhteessa siihen, jos lähdetään tekemään ilman suunnitelmaa.
Tarkka ennakkosuunnittelu tuo myös parhaimmat katteet tekijälle. Jos lähtee improvisoimaan esim. kuvauksissa, varmaa on, että aikaa jälkituotantoon ja jakeluun tarvitaan rutkasti enemmän. Ja sitten tulee yllätyksenä jonkin tuotannon/mainoksen loppusumma ja päätetään: On niin pirun kallista tää tekeminen.

Ei tarvittaisi kuin yksi markkinoinnin ammattilainen, jolla olisi kontaktipinta tekijöihin.
Tälle tyypille sanotaan nyt, tänään, heti: Sinulla on ensi kauden markkinointiin käytössä xxxxxxx euroa. Suunnittele ja toteuta. Ota huomioon kaikki mediat. Teet itse päätökset mitä käyttäjäryhmää painotat. Yksikään peli ei saa tulla yllätyksenä kenellekään Varsinais-Suomessa.

Ja tämän toistaa joka marraskuun 1. päivä.

Toki lopuksi päästään siihen, että se suunnittelu vie aikaa ja ammattilaisen aika maksaa...well...yhden keskitason pelaajasopparin verran/vuosi sivukuluineen. Ja suunnittelijalle se on liikaa, mutta 1+3 tekevälle pelaajalle kaudessa ihan ok summa. Heh.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Vastaan nyt tähän, kun näyttää olevan lähinnä omia ajatuksiani.

Pelkkä tekeminenhän ei välttämättä tule hirveän kalliiksi suhteessa siihen, jos lähdetään tekemään ilman suunnitelmaa.
Tarkka ennakkosuunnittelu tuo myös parhaimmat katteet tekijälle. Jos lähtee improvisoimaan esim. kuvauksissa, varmaa on, että aikaa jälkituotantoon ja jakeluun tarvitaan rutkasti enemmän. Ja sitten tulee yllätyksenä jonkin tuotannon/mainoksen loppusumma ja päätetään: On niin pirun kallista tää tekeminen.

Ei tarvittaisi kuin yksi markkinoinnin ammattilainen, jolla olisi kontaktipinta tekijöihin.
Tälle tyypille sanotaan nyt, tänään, heti: Sinulla on ensi kauden markkinointiin käytössä xxxxxxx euroa. Suunnittele ja toteuta. Ota huomioon kaikki mediat. Teet itse päätökset mitä käyttäjäryhmää painotat. Yksikään peli ei saa tulla yllätyksenä kenellekään Varsinais-Suomessa.

Ja tämän toistaa joka marraskuun 1. päivä.

Toki lopuksi päästään siihen, että se suunnittelu vie aikaa ja ammattilaisen aika maksaa...well...yhden keskitason pelaajasopparin verran/vuosi sivukuluineen. Ja suunnittelijalle se on liikaa, mutta 1+3 tekevälle pelaajalle kaudessa ihan ok summa. Heh.

Siis tästä kärkiketjusta oli olemassa suunnitelma vielä elokuussa. PAM PAM ja PAM, parhaat tekijät hyville paikoille ja sit alettais tuuttaamaan höpinää tötteröön. Mutta...

Kesällä oli suunnitelmat kaikista kuvauksista valmiina, koska "tuottaja" (joka täälläkin lueskelee ja kirjoittelee) oli ammattilainen. Muunmuassa erään tyynyfirman mainokset on tehty ihan käsiksen mukaan. Jälki on myös hyvää.
Sillon elokuussa saatiin nopeasti hyvää matskua pihalle kun esim. leikeltiin Pitsin matskut bussissa valmiiksi ja kamat oli tuubissa muistaakseni keskiyöllä.
Nyt ongelma on se, että näitä ammattilaisia pistettiin YT:ssä pihalle, koska liian kallis kuluerä. Nyt tehdään samsungin luurilla instaa.
Se ei kato maksa ku vähän.

Tai sitten jos tehdään vähän "isompaa tuotantoa", kuten erään Korpikosken syvähaastattelu: kahdella kameralla, sama kuvakoko joista toinen oli vieläpä mustavalkoinen. Ei ihan lähtenyt.
Lisäksi "täytekuvia" oli otettu aivan helvetisti liian vähän, koska ainakin samaa kaukaloon menemistä ja siellä luistelua käytettiin kahteen otteeseen. Tämä otti omaan silmään kahden saman kuvakoon lisäksi.

Aikanaan koulussa opetettiin, että ota ambidenssia (tunnelmaa, taustaa, ääntä, täytettä) mielummin liikaa, kuin liian vähän.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Keskustelua pitäisi ehkä myös nostattaa siitä kuinka paljon on järkevää jakaa varsinaisen ottelutapahtuman kanssa kilpailevaa sisältöä ilmaiseksi kuluttajille. Tämä "own media"-osaston somebuustaushan voisi olla osin sidottu kausikorttiin tmv. Nyt tehdään kotiinjäänti mahdollisimman helpoksi. Katso matsit Telialta halvalla ja yleispöhinä ilmaiseksi TPS:n somesta. Hallille on turha lähetä rahojaan tuhlaamaan kun jaossa on ilmaiskamaa yllin kyllin.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Keskustelua pitäisi ehkä myös nostattaa siitä kuinka paljon on järkevää jakaa varsinaisen ottelutapahtuman kanssa kilpailevaa sisältöä ilmaiseksi kuluttajille. Tämä "own media"-osaston somebuustaushan voisi olla osin sidottu kausikorttiin tmv.

Siihen surullisen kuuluisaan yläkerran kausariin? Boom.
Hymiö tähän.
 
Siis tästä kärkiketjusta oli olemassa suunnitelma vielä elokuussa. PAM PAM ja PAM, parhaat tekijät hyville paikoille ja sit alettais tuuttaamaan höpinää tötteröön. Mutta...

Kesällä oli suunnitelmat kaikista kuvauksista valmiina, koska "tuottaja" (joka täälläkin lueskelee ja kirjoittelee) oli ammattilainen. Muunmuassa erään tyynyfirman mainokset on tehty ihan käsiksen mukaan. Jälki on myös hyvää.
Sillon elokuussa saatiin nopeasti hyvää matskua pihalle kun esim. leikeltiin Pitsin matskut bussissa valmiiksi ja kamat oli tuubissa muistaakseni keskiyöllä.
Nyt ongelma on se, että näitä ammattilaisia pistettiin YT:ssä pihalle, koska liian kallis kuluerä. Nyt tehdään samsungin luurilla instaa.
Se ei kato maksa ku vähän.

Tai sitten jos tehdään vähän "isompaa tuotantoa", kuten erään Korpikosken syvähaastattelu: kahdella kameralla, sama kuvakoko joista toinen oli vieläpä mustavalkoinen. Ei ihan lähtenyt.
Lisäksi "täytekuvia" oli otettu aivan helvetisti liian vähän, koska ainakin samaa kaukaloon menemistä ja siellä luistelua käytettiin kahteen otteeseen. Tämä otti omaan silmään kahden saman kuvakoon lisäksi.

Aikanaan koulussa opetettiin, että ota ambidenssia (tunnelmaa, taustaa, ääntä, täytettä) mielummin liikaa, kuin liian vähän.

Periaatteessa näin. En kuitenkaan pitäisi mediatiimiä omilla palkkalistoillani, vaan se yksi markkinoinnista vastaava buukkaisi ja briefaisi erilaisiin projekteihin omat ammattilaisensa. Jos annettu kokonaisbudjetti budjetti sakkaa, tietää keneen katsoa.
Yhtä kaikki, kuten luonnollisesti tiedät, hyvällä ennakkosuunnittelulla saa materiaalia tarvittaessa kaikkeen mediaan ja joskus bonuksena vielä jotain extraa.

Luonnollisesti tämän yhden henkilön pitää tietää kaikki prosessit sudenkuoppineen sekä kuluineen ensimmäisestä suunnittelupalaverista siihen hetkeen, kun jotain tulee jostain ulos.

Mutta toistan: Yhdellekään jääkiekkoa Varsinais-Suomessa edes toisella silmällä seuraavalle ei pitäisi tulla koskaan yllätyksenä, että Typhoonissa pelataan tänään/huomenna/lauantaina/ensi viikolla liigakiekkoa. Ja kotijoukkue on TPS.
Ja vieläkään kaikki eivät seuraa vain ja ainoastaan sosiaalista mediaa.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Eilen ruokailimme lounaan hallilla. Ruudut paukuttivat koko ajan mainosta seuraavasta kotipelistä: 30.11. Tps-Lukko. Aivan nappiin ei mennyt.
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Eilen oli lounaalla paljon porukkaa. Edit: Nurmi ei näytä saavan mistään paikasta maaliin edes harjoituksissa.
 

-TMA-

Jäsen
Eilen ruokailimme lounaan hallilla. Ruudut paukuttivat koko ajan mainosta seuraavasta kotipelistä: 30.11. Tps-Lukko. Aivan nappiin ei mennyt.

Tämä menee täysin mun piikkiin eli rohkeasti kättä ylös virheen merkiksi. Uusimme AreenaTV:n hallintajärjestelmän täysin viime viikolla ja mulla on ollut hieman oppimisvaikeuksia ajastuksen suhteen. Tepsi oli kyllä mulle oikean aineiston toimittanut ajallaan.

Ei se mitään enää tuossa kohtaa tietty auta, mutta sain vian korjattua puoleenpäivään mennessä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Maanantain jatkosopimus nykyisellä sisällöllään on täysin turha, koska kaikki tietävät jo erikseen lukematta kyseiset sopimukset.
Um... kuinka voit olettaa, että "kaikki tietävät jo kyseiset sopimukset"?

Jos mä nyt kysyisin maanantain jatkosopimuksista omalta isältäni, niin mistä luulisit hänen tarkastavan asian? Tosin isäni on sitä ikäluokkaa, että hän on lukenut jatkosopimusuutiset ensimmäisenä tiistain Turun Sanomista. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että on paljon ihmisiä, jotka seuraavat TPS:n tapahtumia nimenomaan TPS:n kotisivujen kautta. Paljon tärkeämpihän tuo kotisivujen uutinen on kuin joku Facebook- tai Twitter-päivitys. Lisäksi kotisivulla oleva uutinen on helposti linkitettävässä muodossa. On edelleen paljon ihmisiä, joilla ei ole Facebook- eikä Twitter-tilejä. Todennäköisesti uutiset kyseisissä palveluissa ovat luettavissa ilman tiliäkin, mutta harva käyttää palveluita, joita pääasiassa käytetään kirjautuneena.

Siinä olet aivan oikeassa, että juttuun olisi kannattanut ottaa edes pari kommenttia - ja mun mielestäni lähinnä UTJ Antero Niittymäeltä. Tosin välillä vieläkin puistattaa näissä sopimusuutisissa olleet pelaajakoordinaattori Ari Vuoren kommentoinnit reilut viitisen vuotta sitten. Niistä tuli lähinnä suuri myötähäpeän tunne.

Lisäksi sopimusten pituudet on merkitty varsin omituisesti muotoon 1+0 ja 2+0.
Itse asiassa mä tykkäsin todella paljon, että sopimusten pituudet oli merkitty kyseisellä tavalla. Aivan liian useinhan uutisoidaan esim. "kaksivuotisista sopimuksista", kun sopimus on oikeasti muotoa 1+1. Nyt käytetty muoto poikkeaa aavistuksen totutusta, mutta mun mielestäni käytetty muoto on vain askel positiiviseen suuntaan.

Siinäkin olet aivan oikeassa, että kotisivujen päivittäminen on ollut jo vuosikausia retuperällä. Oikeastaan kertaakaan päivittäminen ei ole ollut sillä tasolla, jolla haluaisin sen olevan. Nyt puhutaan jo ihan 2000-luvun alusta lähtien. TPS:n nettisivut -ketju on perustettu jo loppukesästä 2003. Aivan samojen ongelmien kanssa painittiin jo 15 vuotta sitten.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Omaan silmään tässä "minifestarien" toteutuksessa vedetään tällä hetkellä aika kovaa riman ali, varsinkin niihin kautta edeltäneisiin puheisiin verrattuna. Itse ottelutapahtumat kun vaikuttavat katsomoon täysin toistensa toisinnoilta. Tähän kun lisätään viime aikojen kotipeliesitykset ja Liigan antijääkiekkoa tukeva tuomaritoiminta, on aika heikot lähtökohdat tuotteen markkinointiin. Tänäänkin oli valittu tärkeä teema ottelulle ja käytännössä tuo näkyi ottelutapahtumassa yhdellä omalla videoklipillä, Veikkauksen mainoksella ja kiekon "seremoniallisella" pudotuksella. Onko tässä nyt käynyt niin, että suunnitelmat on luotu suuren maailman tyyliin, mutta itse toteutukseen ei löydy tekijöitä/varoja?
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Onko tässä nyt käynyt niin, että suunnitelmat on luotu suuren maailman tyyliin, mutta itse toteutukseen ei löydy tekijöitä/varoja?

Ainakin tuohon alkumusaan, valoihin, suunnitteluun jne. paloi eurodollareita huomattava määrä. Saattaa olla, että muu tekeminen on jäissä sen vuoksi. Em. on toki pelkkää omaa spekuleissöniä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Mikä on Heidi Ahon rooli ja hänen tuoma lisäarvo näihin festareihin? Ilmaiseksi tuskin tuli paikallisen palloseuran palkkalistoille.

Tepsi oli tiettävästi tuomassa uutta TPS-appia, joka maksoi paljon. Homma kai peruttiin appifirman rahastuksen takia. Olikohan Aho ideoimassa?
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tepsi oli tiettävästi tuomassa uutta TPS-appia, joka maksoi paljon. Homma kai peruttiin appifirman rahastuksen takia. Olikohan Aho ideoimassa?

Appilan pappilan apupapin papupata kuulostaa enemmänkin hallituksen poikien bisnekseltä. Tämäkin toki vain omaa ajattelua, kenties erheellistäkin sellaista.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsi oli tiettävästi tuomassa uutta TPS-appia, joka maksoi paljon. Homma kai peruttiin appifirman rahastuksen takia. Olikohan Aho ideoimassa?
Eikö HIFK:n mobiilisovellus syönyt pitkän pennin eikä tuonut suurtakaan lisäarvoa "brändiin" (toisin sanoen rahaa)? Mikä tarve tyrkyttää omaa mobiilisovellusta markkinoille, en itse tahdo nähdä tämän olevan kovinkaan kannattavaa TPS:n kokoiselle urheiluseuralle.
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hassulta kuulostaisi, että mahdollista appia oltaisiin tilattu jostain täysin ulkopuoliselta toimittajalta, joka olisi vielä pystynyt rahastamaan. Kun samaan aikaan koko seuran omistaa Suomen kovimpia mobiilitekijöitä. Ei toki Supercellin heiniä, mutta eiköhän tuttuja ole tuollaisen toteuttamaan tarvittaessa.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Kyllä se tepsin sovellus olemassa on... olihan se kokeilussakin. Toki itse en ehtinyt tätä mahtavaa tuotetta kokeilemaan, mutta en muista, enkä halua tietää miksi se vedettiin pois markkinoilta. Varmaan joku järkevä syy...

Heidi Ahon roolista voitte kysyä häneltä itseltään. Käy täällä ainakin lukemassa, en tiedä onko tunnuksia.
s-posti on etunimi.sukunimi@tps.fi - vastaa varmasti asialliseen postiin.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Kyllä se tepsin sovellus olemassa on... olihan se kokeilussakin. Toki itse en ehtinyt tätä mahtavaa tuotetta kokeilemaan, mutta en muista, enkä halua tietää miksi se vedettiin pois markkinoilta. Varmaan joku järkevä syy...

Heidi Ahon roolista voitte kysyä häneltä itseltään. Käy täällä ainakin lukemassa, en tiedä onko tunnuksia.
s-posti on etunimi.sukunimi@tps.fi - vastaa varmasti asialliseen postiin.
Tosiaan oli. Itse nautin löövspergit ilmaiseksi sen kanssa, tosin ison säädön kanssa koska eri tiskeiltä ohjattiin toisille koska ensimmäiset eivät tienneet sovelluksesta saati kahvista. Kuivaa konjakkia tuo sovellus tarvitsisi joukkueelle kylkeen ennen uutta tuloa. Mainoslauseeksi jos haluat pientä ja sievää mene Kaskenmäelle, Kaskista.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ahohan tuli Tepsiin maaliskuussa 2018, eikö? Eli eiköhän appihommat mene muiden piikkiin. Veikkaan edelleen Seuran hallituksen suuntaa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tänäänkin oli valittu tärkeä teema ottelulle ja käytännössä tuo näkyi ottelutapahtumassa yhdellä omalla videoklipillä, Veikkauksen mainoksella ja kiekon "seremoniallisella" pudotuksella. Onko tässä nyt käynyt niin, että suunnitelmat on luotu suuren maailman tyyliin, mutta itse toteutukseen ei löydy tekijöitä/varoja?

Hall of Famessa oli molemmilla erätauoilla ohjelmana haastattelu, ekalla erätauolla joku jossain projektissa mukana oleva haastatteli jotain toista naista. Toisella erätauolla haastateltiin kahta jätkää. Valitettavasti en muista niistä oikeastaan tuota enempää ja ekan erätauon haastattelusta emme kavereiden kanssa oikeastaan saaneet mitään selvää, toisen erän haastattelusta sai paremmin selvää, en sitten tiedä oliko äänen voimakkuuksissa eroa vai puhuivatko jätkät vain kovempaa ja selvemmin mikkiin kuin naiset.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Omaan silmään tässä "minifestarien" toteutuksessa vedetään tällä hetkellä aika kovaa riman ali, varsinkin niihin kautta edeltäneisiin puheisiin verrattuna. Itse ottelutapahtumat kun vaikuttavat katsomoon täysin toistensa toisinnoilta. Tähän kun lisätään viime aikojen kotipeliesitykset ja Liigan antijääkiekkoa tukeva tuomaritoiminta, on aika heikot lähtökohdat tuotteen markkinointiin. Tänäänkin oli valittu tärkeä teema ottelulle ja käytännössä tuo näkyi ottelutapahtumassa yhdellä omalla videoklipillä, Veikkauksen mainoksella ja kiekon "seremoniallisella" pudotuksella. Onko tässä nyt käynyt niin, että suunnitelmat on luotu suuren maailman tyyliin, mutta itse toteutukseen ei löydy tekijöitä/varoja?
Tätä samaa olen odottanut koko alkukauden kuin kuuta nousevaa! Melko suuren maailman malliin tuo Aho seuraan rekrytoitiin ja kauden avaustilaisuudessa keväällä sitten mainostettiin näitä "minifestareita", joita siis piti olla kauden aikana 30 - joka kotimatsissa siis. Yhteenkään en ole törmännyt... nuo teemaottelut eivät ole Ahon aikaansaannoksia, koska niitä on järjestetty jo aikaisempinakin kausina. Itse en kyllä niitä festareita hirveästi kaipaakaan, mutta jonkinlaisen mielenkiinnon kyllä herätti.
Onko nyt niin, että "saneeraajaksi" palkattu uusi tj on laittanut nämä suunnitelmat yt-neuvottelujen mukana kaappiin? Muutenhan kaveria ei juurikaan missään yhteydessä näy.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Uusi ja vanha TJ ovat kuin yö ja päivä. Jokinen ei korjaa pleksiä eikä seiso fanien joukossa laulamassa chantteja.
Jos huhut pitää paikkansa, niin hyvä jos Aho erottaa paitsiota pitkästä kiekosta?

Alkaa toimiston puolella olemaan kiinnostus ja tietämys jääkiekosta melkein Antsan ja mediapäällikön harteilla.

Loput ymmärtää vain debit ja credit -taulukoista.

(Edit: lisäys)
 
Viimeksi muokattu:

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Uusi ja vanha TJ ovat kuin yö ja päivä. Jokinen ei korjaa pleksiä eikä seiso fanien joukossa laulamassa chantteja.
Jos huhut pitää paikkansa, niin hyvä jos erottaa paitsiota pitkästä kiekosta?

Alkaa toimiston puolella olemaan kiinnostus ja tietämys jääkiekosta melkein Antsan ja mediapäällikön harteilla.

Loput ymmärtää vain debit ja credit -taulukoista.

Hetkinen, eikö Santtu Jokinen itse pelannut A-junnuissakin? Kai se nyt sentään jotenkin lajia tuntee, jos A-junnujen sarjaa on pelannut?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös