Kaikille on varmaan vaikea näkyä samalla kun opettelee uusia tehtäviä ja tiedä vaikka olisi isyysvapaalla.
Kyllä minä antaisin kyseiselle henkilölle vähän enemmän aikaa näyttää.
Kaikki ei ole mennyt tietenkään kuin elokuvissa, mutta mielestäni monessa asiasas ollaan kuitenkin menty pikkuhiljaa eteenpäin.
Isyysvapaat odottavat sitten joskus kauden jälkeen, eli toivottavasti mahdollisimman pitkällä keväässä.
Yritän mahdollisimman paljon olla läsnä ja tavattavissa otteluiden yhteydessä. Ei mun kuulu olla yksi "pukuhemmoista" matsien yhteydessä, vaan helposti lähestyttävämpi. Olen muutamassa pelissä ehtinyt Mutkaan katsomaan peliä, mutta pääosin ottelupäivinä joudun vielä "juoksemaan" monen asian ja tehtävän perässä.
Viestintästrategian suunnittelu kuuluu minulle. Median edustajiin minulla on varsin hyvät välit. Pyrin kuuntelemaan heitä ja heidän toiveitaan tiedottamisen suhteen, unohtamatta tietenkään seuran omaa näkökantaa.
Peleissä on aina montaa rautaa tulessa ja joka paikkaan ei välttämättä ehdi. Pyrin ehdottomasti olemaan läsnä niin ottelutapahtumissa kuin niiden ulkopuolellakin ja minulle voi laittaa viestiä vaikka Instagramin, Facebookin, Jatkoajan yksityisviestin tai sähköpostinkin kautta.
Niin ja tietenkin, kun törmätään kannattajamatkoilla, Tepsin risteilyllä, peleissä tai muuten vain kaupungilla, niin saa tulla rohkeasti nykäisemään hihasta ja keskustelemaan Tepsistä tai lätkästä ylipäätään. Tarjoan mielelläni kahvit tai jotain muuta juotavaa.