Olen samaa mieltä todella varmaa peliä Sisu-Petteriltä ensimmäiseksi kaudeksi. On paljon Kiviharjua isompi palanen rakennettaessa tulevaisuuden joukkueita.Olen varmaan yksin mielipiteeni kanssa, mutta mielestäni Sisu-Petteri Lehtosen sopimus on paljon tärkeämpi kuin sen toisen ex-tepsiläisen pojan, josta jotain ykkösvarausta puhutaan. Nämä Lehtoset ovat juuri niitä, joista voi tulla todellisia seuraikoneita pitkäksi aikaa toisin kuin sellaiset, jotka pomppaavat kirkkaampiin valoihin heti kun mahdollista.
Missä tällainen 3v sopimus on julkaistu? Vai onko tämä vain omaa uskomustasi?Lehtosen sopimus on mielestäni hyvä. Sen sijaan Seväsen 3-vuotinen pahvi aivan käsittämätön aivopieru.
Mistä tiedät keitä sieltä on tulossa? Mitään nimiä ei täällä ole julkaistu toistaiseksi, joten usko pelimiesten saapumiseen on toistaiseksi ihan uskon asia vai lyötkö nimiä pöytään?
Missä tällainen 3v sopimus on julkaistu? Vai onko tämä vain omaa uskomustasi?
Näin jälkeen päin voi sanoa että onneksi ei maksettu, ehkäpä jo se lieventää asiaa.Miksi Lindsten toivotetaan avosylin takaisin, kun lähti Ouluun 200k pahvin perässä? Eikö hänkin ole takinkääntäjä,petturi,pelle mitä näitä nyt olikaan?
Pitää muistaa että Kärpät maksoi palstatietojen mukaan 2 vuotta 180 k kaudesta. Ässät maksoi pari kautta palstatietojen mukaan pari vuotta yli 100 k. Näihin suhteutetuna 60 k on vähän.Hyvin pienestä, ilmeisesti noin 60k luokkaa…
Jätetään tosiaan Teissalasta puhe vähemmälle, sillä kyseinen aihe aiheutta vain mielipahaa tietyille nimimerkeille selvästi
Meitä on silloin kolme eli minä, Urama ja Kallio
Lyödäänkö pieni veto? Jos loput Tepsin pelaajat tulevat DEL2-tasolta, minä poistan tunnukseni, jos tulee korkeammalta, sinä poistat tunnuksesi. Kovin varma sinä olet nimittäin tuosta, että kun yksi tryout-pelaaja napataan DEL2:sta niin loputkin tulevat.
Pitää muistaa että Kärpät maksoi palstatietojen mukaan 2 vuotta 180 k kaudesta. Ässät maksoi pari kautta palstatietojen mukaan pari vuotta yli 100 k. Näihin suhteutetuna 60 k on vähän.
liigan keskipalkka ollut noin 65 k. Mielestäni tuo 40-60 k on lähellä totuutta. Onneks omaan pörssiin ei vaikuta ja lähinnä kiinnostaa otetteet kaukalossa, eikä tilille tuleva korvaus.
Aika nopeasti Lindstenin taso tulee näytetty toivottavasti on terve ja saa kunnollisen mahdollisuuden.
Fallibilismin voidaan nähdä haastavan Platonin tietoteorian, jotka yhdessä voivat luoda päättymättömän kehän. Tämä mielestäni kuvastaa hyvin sitä, miten vaikeaa tieto on määritellä. Miten sinä määrittelet tiedon ja viisauden? Mitä tieto ja viisaus mielestäsi pohjimmiltaan ovat ja miten ne sinusta ilmenee?Jep tähän juuri suhteutin. Vertailu myös 21-vee oma kasvatti Intoseen on typerää, sillä Lindsten tässä kohtaa uraa huomattavasti kokeneempi pelimies. Toki voi taas muuta väittää, ei ole minulta pois. Ihmetyttää tämä palstan suuri kitinä ja negatiivisuus yleisesti aiheeseen kuin aiheeseen. Viisaampia / tietäväisempiä vastaan vänkääminen hyvin turhaa ja lapsellista.
No tämä! Aivan erinomainen jatkosoppari ja tätä mä olen jo vähän aikaan odottanutkin. Sellaista Pullimaista kehityskaarta on lupa odottaa.Sisu-Petterin sopimus on kyllä hyvä ja mukava nähdä hänet useamman kauden ajan Tepsissä.
Aurajokerilla nyt mennyt puurot ja vellit sekaisin kyllä Teissalan jälkeen ihan täysin. Muuttunut tietäjästä trolliksi.
Kaveri on nyt poistettu palstalta, joten ei tarvitse ainakaan tästä kyseisestä trollista enää välittää.Tiedän 100% faktana että Teissalalle on lähtenyt muutama kiukkuinen kuitti aurajugurtin puhelimesta tuon "sopimus IFK:hon"-selkkauksen jälkeen.
Rafkinin paita Tepsin Twitterin kansikuvana. Päivitetty kait nyt kun treeneihin palattiin.Rafkin kuitenkin mukana treeneissä?
Alkaa olla neloseen tunkua. Haapanen, Jasu, Lindsten, Väisänen, Koskinen, Korpikoski.JOS JOS Lindsten lunastaa paikan niin nelosketju Lindsten-Jasu-Haapanen ei kuulosta yhtään pahalle.
JOS!
Venezuelan pääsarjan pelaajilla
Oisko aika kotiuttaa Mario Valery-Trabucco?Liian pitkään on syrjitty näitä Etelä-Amerikkalaisia pelaajia Tepsissä. Onko koskaan ollut yhtään?
Koskisella ei ole sopimusta, Korpikoski pelaa ylemmissä ketjuissa sen mitä pelaa. Loukkaantumisia tulee väkisin, mä en halua ainakaan sitä tilannetta että ison osan kaudesta kokoonpanossa on joku "Koskinen" jolla vaikeuksia pärjätä edes Mestiksessä.Alkaa olla neloseen tunkua. Haapanen, Jasu, Lindsten, Väisänen, Koskinen, Korpikoski.
Eiköhän tuosta palasta haeta ylemmäs, ylemmissä ketjuissa kun edellä olisi Marjala ja Hakala.
Ellei kärkiketjuja ole tarkoitus täyttää Allsvenskanin ja Venezuelan pääsarjan pelaajilla niin Lindsten voi hyvinkin vetää ykkösessä Intosen ja Nurmen kanssa kun kausi alkaa.
Voi tätä ilon ja onnen päivää!Kaveri on nyt poistettu palstalta, joten ei tarvitse ainakaan tästä kyseisestä trollista enää välittää.
Oi sitä viisauden määrää, jonka hän meille hieman huonommalle ainekselle jakoikaan. Lyhyt palstauransa oli sen verran värikäs, että eiköhän legenda jää elämään.Kaveri on nyt poistettu palstalta, joten ei tarvitse ainakaan tästä kyseisestä trollista enää välittää.
Ei riittänyt Koskisilla ja Väisäsillä vielä Liigaan. Silloin olisi kyllä tarvittu enemmän kilpailua pelipaikoista, tyyliin Jasun muodossa. Toivottavasti Hakalalle tehdään sopimus, varmaan on jo sopimus kun kerran harjoituksissa pyörii.