Näet sitten kun julkaistaan.Mistä tiedät keitä sieltä on tulossa? Mitään nimiä ei täällä ole julkaistu toistaiseksi, joten usko pelimiesten saapumiseen on toistaiseksi ihan uskon asia vai lyötkö nimiä pöytään?
Näet sitten kun julkaistaan.Mistä tiedät keitä sieltä on tulossa? Mitään nimiä ei täällä ole julkaistu toistaiseksi, joten usko pelimiesten saapumiseen on toistaiseksi ihan uskon asia vai lyötkö nimiä pöytään?
Eli Kiviharju olisi aina tervetullut takaisin, jos ei olisi julistanut mustavalkoista sydäntä julkisesti? Mutta kun näin teki, niin sen takia ei ole enää ikinä asiaa Turkuun.
Kaikki on mahdollista. Todennäköisempänä vain pidän sitä, että Lindsten onnistuu kuin se, että voitat lotossa, mutta haukutaan Jasu yhdessä syksyllä, jos epäonnistuu. Annetaan miehen näyttää.Entä, jos minä voitan lauantaina lotossa?
Mitään nimiä ei täällä ole julkaistu toistaiseksi, joten usko pelimiesten saapumiseen on toistaiseksi ihan uskon asia vai lyötkö nimiä pöytään?
Ei mutta kun aurajoki epäilee loppu pelaajien tulevan del 2 liigasta tai ainakin samantasosia. Pihalla kun käkikello jääkiekosta.Näet sitten kun julkaistaan.
Eli eipä sinulla siis ole muuta kuin oma uskomuksesi, että vielä julkaisemattomat ovat kärkihyökkääjiä ja ihan pelimiehiä. Joskus voi pettyä omiin uskomuksiinsa. Ei kannata vielä julistaa omaa uskoaan faktaksi.Näet sitten kun julkaistaan.
Tällä hetkellä Liigan finaaleissa vetää tämän kauden kaksi pienikokoisinta joukkuetta. Tervetuloa 2020-luvulle ajatusmaailmasi kanssa.muihin ketjuihin ei hänellä kokonsa puolesta ole mitään asiaa.
Joo en siis sinua syyttänytkään, että se hiertää siellä. Ihmetyttää vaan, että otetaan avosylin vastaan jasu, vaikka syyt oli pelkän palkkapussin perässä juokseminen Ouluun. No katsotaan miten lähtee Turussa kulkemaan.Ensinnäkin, mulle Kiviharjun siirto ei ole iso juttu. Jos tulee joskus takaisin, niin hieno juttu.
Toiseksi, itse otit Kiviharjun siirron tähän mukaan ja se mitä täällä olen lukenut, niin se tuossa siirrossa ainakin täällä on monia hiertänyt. Varmasti siirto myös itsessään.
Uskosta seuraava taso on tieto. Tiedon, siis 100 % sellaisen mukaan yksi TPS:n vahvistuksista on Teissala.usko pelimiesten saapumiseen on toistaiseksi ihan uskon asia vai lyötkö nimiä pöytään?
Ei mulla ole sulle mitään tarvetta kertoa. Tosin kun sun päänsisäiset pikkulinnut, muilla voi olla ihan oikeitakin tietoja.Eli eipä sinulla siis ole muuta kuin oma uskomuksesi, että vielä julkaisemattomat ovat kärkihyökkääjiä ja ihan pelimiehiä. Joskus voi pettyä omiin uskomuksiinsa. Ei kannata vielä julistaa omaa uskoaan faktaksi.
En tiedä miksi esität tälläistä kysymystä minulle. Itse olen hyvinkin johdonmukaisesti yli vuoden ajan tännekin kirjoittanut, että valmennuksessa on yksi hämmentäjä joka sai jo edelliskauden joukkuetta sekoitettua. Silti mielestäni Ahokasta ei mihinkään bussin alle ole heitetty, vaan kyllä hän ihan itse ajoi nokkakolarin.Totta kai Ahokas päävalmentajana kantaa vastuun, ei kahta sanaa.
Mutta oliko hän vain yksin vastuussa kaikesta? Pelaajista vastaavalla ja muulla valmennuksella ei ollut mitään osaa eikä arpaa tähän kyykkäykseen?
Mitä se Rale sanoi Hunajacastissa? Oliko se silleen, että on tehty vain yksi yhden vuoden sopimus? Käytännössä siis joko Lauridsenin tai Lindstenin soppari on tehty tuon jälkeen tai Rale puhui paskaa.
Meitä on silloin kolme eli minä, Urama ja KallioEi mutta kun aurajoki epäilee loppu pelaajien tulevan del 2 liigasta tai ainakin samantasosia. Pihalla kun käkikello jääkiekosta.
Totta :DMeitä on silloin kolme eli minä, Urama ja Kallio
Uskosta seuraava taso on tieto. Tiedon, siis 100 % sellaisen mukaan yksi TPS:n vahvistuksista on Teissala.
Mitä se Rale sanoi Hunajacastissa? Oliko se silleen, että on tehty vain yksi yhden vuoden sopimus? Käytännössä siis joko Lauridsenin tai Lindstenin soppari on tehty tuon jälkeen tai Rale puhui paskaa.
Taasko mennään Teissalasta muutama sivu?Uskosta seuraava taso on tieto. Tiedon, siis 100 % sellaisen mukaan yksi TPS:n vahvistuksista on Teissala.
Pakko oli vitutuksessa soitella parille jostain jotain tietävälle. Lindsten pelaa kuulemma ”verkkapalkalla” try-outin ja sen jälkeen katsotaan. Käden ojennus omalle pojalle vaikeuksien jälkeen.
Ihan kovaakin seppää on tulossa, kuten @Leipuri kirjoitteli.
Tätä itsekkin miettinyt. Luulisi että on helpompi kannattaa vaikka tapparaa ;)Joskus tätä palstaa lukiessa herää epäilys, että jotkut seuraavat TPS:saa vain saadakseen kirjoittaa itkuntuhrimia kiukutteluviestejä internettiin. Toivottavasti elämässänne ette yhtä negatiivisella kulmalla tarkastele kaikkea muutakin.
Tuollaiselle ei kyllä ottelukohtaista kummempaa sopparia kannata tryoutin jälkeenkään tarjota.Lindstenillä viimeisin ehjä kausi 7 kauden takaa. Katsokaan vaan, niin Lindsten suoriutuu joten kuten nelosessa preseasonilla ja Urama ja Tomppa lyö pahvin pöytään. Sitten Lindsten loukkaantuukin ja loppukausi on siinä.