Siinä vaiheessahan laitureita vielä puuttui, joten ei puhunut paskaa, vaan ajankohtaista tietoa.
Eikö niitä vieläkin puutu kaksi? Eli puhui paskaa.
Siinä vaiheessahan laitureita vielä puuttui, joten ei puhunut paskaa, vaan ajankohtaista tietoa.
Onko pientä tiiseriä näistä kovista sepistä?Pakko oli vitutuksessa soitella parille jostain jotain tietävälle. Lindsten pelaa kuulemma ”verkkapalkalla” try-outin ja sen jälkeen katsotaan. Käden ojennus omalle pojalle vaikeuksien jälkeen.
Ihan kovaakin seppää on tulossa, kuten @Leipuri kirjoitteli.
Ei mulle nimiä kerrottu. Kerran kännissä olin liian suulas. Kommentti oli jotenkin ”ei pitäisi tulla viime kauden rosteria ikävä”Onko pientä tiiseriä näistä kovista sepistä?
Hyvä jos todella näin. Itse tosin toivon, että ei jatketa ja jouduta "oikeaa" rahaa sitten Lindsteeniin käyttämään, pelkkä OK-suorittaminen ei pidä riittää, kun ehjän kauden pelaaminen aivan helvetin epätodenäköistä.Pakko oli vitutuksessa soitella parille jostain jotain tietävälle. Lindsten pelaa kuulemma ”verkkapalkalla” try-outin ja sen jälkeen katsotaan. Käden ojennus omalle pojalle vaikeuksien jälkeen.
Ihan kovaakin seppää on tulossa, kuten @Leipuri kirjoitteli.
Ei ole. Hän jatkaa IFK:ssa.
Minkälaisesta summasta puhutaan hänen osaltaan?Lindsten tosiaan kiinnitettiin hyvin ohkaisella pahvilla, joten omaan silmään ihan ok hankinta. Todella riskitön
Huumori on vaikea laji.Ei ole. Hän jatkaa IFK:ssa.
Ei auennut mun viestin sarkasmi? Laitoin varmuudeksi vielä Aurajokerin omin sanoin.Taasko mennään Teissalasta muutama sivu?
Mene nyt oikeasti jo vittuun, ei kukaan jaksa näitä.Ja täällä se oppipoika jakaa jälleen meikäläisen juttuja, mahtavaa !
Älä nyt lähde enää tälle linjalle, pian modet sulkee koko Tepsin osion. Missä me sit tapellaan?Ei auennut mun viestin sarkasmi? Laitoin varmuudeksi vielä Aurajokerin omin sanoin.
Minkälaisesta summasta puhutaan hänen osaltaan?
Jos kaivaa itselleen kuopan ja saa siitä ansaittua kuittia, niin se pitää kestää.Älä nyt lähde enää tälle linjalle, pian modet sulkee koko Tepsin osion. Missä me sit tapellaan?
Hyvin pieni? 60k? Kuulostaa minun korvaa siltä, että tossa on ainakin puolet liikaa.Hyvin pienestä, ilmeisesti noin 60k luokkaa…
Jätetään tosiaan Teissalasta puhe vähemmälle, sillä kyseinen aihe aiheutta vain mielipahaa tietyille nimimerkeille selvästi.
Ite kuulin että palkka olis sen mitä nää perus alaketjun pelaajat tienaa, eli jotain 30-50k väliin.Hyvin pieni? 60k? Kuulostaa minun korvaa siltä, että tossa on ainakin puolet liikaa.
Tiesitkö sä Aurajokeri että liigapelaajien keskipalkka pyörii noissa huitteissa? Jos mainitset että palkka on hyvin pieni ja seuraavaksi toteat että noin 60k luokkaa niin kertoo paljon kylläHyvin pienestä, ilmeisesti noin 60k luokkaa…
Jätetään tosiaan Teissalasta puhe vähemmälle, sillä kyseinen aihe aiheutta vain mielipahaa tietyille nimimerkeille selvästi.
Hyvin pienestä, ilmeisesti noin 60k luokkaa…
Intonen tienaa varmaan suunnilleen tuon ens kaudesta, try-outilla tuleva Lindstedt ei ole millään samassa palkkaluokassa.No ei saa Lindsten kyllä mitenkään 60k tai sitten Urama ja Kallio oikeasti työskentelee päissään.
Aurajokerilla nyt mennyt puurot ja vellit sekaisin kyllä Teissalan jälkeen ihan täysin. Muuttunut tietäjästä trolliksi.