TPS kaudella 2023–2024

  • 658 012
  • 4 329
R

Rightin Maila

Eli Kiviharju olisi aina tervetullut takaisin, jos ei olisi julistanut mustavalkoista sydäntä julkisesti? Mutta kun näin teki, niin sen takia ei ole enää ikinä asiaa Turkuun.

Ensinnäkin, mulle Kiviharjun siirto ei ole iso juttu. Jos tulee joskus takaisin, niin hieno juttu.

Toiseksi, itse otit Kiviharjun siirron tähän mukaan ja se mitä täällä olen lukenut, niin se tuossa siirrossa ainakin täällä on monia hiertänyt. Varmasti siirto myös itsessään.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mitään nimiä ei täällä ole julkaistu toistaiseksi, joten usko pelimiesten saapumiseen on toistaiseksi ihan uskon asia vai lyötkö nimiä pöytään?

Mikä puoltaisi sitä että loput sopimukset ovat luokkaa "Lindsten"? Usko tällaisten pelimiesten saapumiseen on ihan uskon asia, vai lyötkö nimiä pöytään?
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
muihin ketjuihin ei hänellä kokonsa puolesta ole mitään asiaa.
Tällä hetkellä Liigan finaaleissa vetää tämän kauden kaksi pienikokoisinta joukkuetta. Tervetuloa 2020-luvulle ajatusmaailmasi kanssa.
 

Träppi91

Jäsen
Ensinnäkin, mulle Kiviharjun siirto ei ole iso juttu. Jos tulee joskus takaisin, niin hieno juttu.

Toiseksi, itse otit Kiviharjun siirron tähän mukaan ja se mitä täällä olen lukenut, niin se tuossa siirrossa ainakin täällä on monia hiertänyt. Varmasti siirto myös itsessään.
Joo en siis sinua syyttänytkään, että se hiertää siellä. Ihmetyttää vaan, että otetaan avosylin vastaan jasu, vaikka syyt oli pelkän palkkapussin perässä juokseminen Ouluun. No katsotaan miten lähtee Turussa kulkemaan.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
usko pelimiesten saapumiseen on toistaiseksi ihan uskon asia vai lyötkö nimiä pöytään?
Uskosta seuraava taso on tieto. Tiedon, siis 100 % sellaisen mukaan yksi TPS:n vahvistuksista on Teissala.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Mitä se Rale sanoi Hunajacastissa? Oliko se silleen, että on tehty vain yksi yhden vuoden sopimus? Käytännössä siis joko Lauridsenin tai Lindstenin soppari on tehty tuon jälkeen tai Rale puhui paskaa.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Eli eipä sinulla siis ole muuta kuin oma uskomuksesi, että vielä julkaisemattomat ovat kärkihyökkääjiä ja ihan pelimiehiä. Joskus voi pettyä omiin uskomuksiinsa. Ei kannata vielä julistaa omaa uskoaan faktaksi.
Ei mulla ole sulle mitään tarvetta kertoa. Tosin kun sun päänsisäiset pikkulinnut, muilla voi olla ihan oikeitakin tietoja.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pakko oli vitutuksessa soitella parille jostain jotain tietävälle. Lindsten pelaa kuulemma ”verkkapalkalla” try-outin ja sen jälkeen katsotaan. Käden ojennus omalle pojalle vaikeuksien jälkeen.
Ihan kovaakin seppää on tulossa, kuten @Leipuri kirjoitteli.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Sisu-Petterin sopimus on kyllä hyvä ja mukava nähdä hänet useamman kauden ajan Tepsissä.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Totta kai Ahokas päävalmentajana kantaa vastuun, ei kahta sanaa.

Mutta oliko hän vain yksin vastuussa kaikesta? Pelaajista vastaavalla ja muulla valmennuksella ei ollut mitään osaa eikä arpaa tähän kyykkäykseen?
En tiedä miksi esität tälläistä kysymystä minulle. Itse olen hyvinkin johdonmukaisesti yli vuoden ajan tännekin kirjoittanut, että valmennuksessa on yksi hämmentäjä joka sai jo edelliskauden joukkuetta sekoitettua. Silti mielestäni Ahokasta ei mihinkään bussin alle ole heitetty, vaan kyllä hän ihan itse ajoi nokkakolarin.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mitä se Rale sanoi Hunajacastissa? Oliko se silleen, että on tehty vain yksi yhden vuoden sopimus? Käytännössä siis joko Lauridsenin tai Lindstenin soppari on tehty tuon jälkeen tai Rale puhui paskaa.

Siinä vaiheessahan laitureita vielä puuttui, joten ei puhunut paskaa, vaan ajankohtaista tietoa.
 
R

Rightin Maila

Mitä se Rale sanoi Hunajacastissa? Oliko se silleen, että on tehty vain yksi yhden vuoden sopimus? Käytännössä siis joko Lauridsenin tai Lindstenin soppari on tehty tuon jälkeen tai Rale puhui paskaa.

Voi olla myös Lauridsen, joka on tullut tuon jälkeen. Sportin palstalla oli jokin aika sitten tietoa, että Lauridsen oli jo ns. "done deal" Sporttiin, kunnes viime hetkillä TPS tuli mukaan ja Lauridsen teki sopimuksen Turkuun.
 
R

Rightin Maila

Pakko oli vitutuksessa soitella parille jostain jotain tietävälle. Lindsten pelaa kuulemma ”verkkapalkalla” try-outin ja sen jälkeen katsotaan. Käden ojennus omalle pojalle vaikeuksien jälkeen.
Ihan kovaakin seppää on tulossa, kuten @Leipuri kirjoitteli.

No joo, eipä tässä try-outissa mitään hävitä.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Mukava nähdä, että yhtäkkiä millään faktoilla ja tiedoilla ei ole mitään merkitystä, kun puhutaan toiveista ja odotuksista, jotka sotivat vahvasti viime kausien näyttöjä vastaan. Samat nimimerkit ovat kuitenkin sitä mieltä, että kritiikkiä esittäessä tulee olla ainoastaan faktatietoa tai muuten mielipiteet on paskaa ja ei perustu mihinkään.

Lindsteenin viimeisestä ehjästä kaudesta on yli puoli vuosikymmentä aikaa, ura on vain laskenut ja jostain syystä tässä tuleekin tällä kertaa muistella menneitä TPS paidassa ja uskoa siihen, että yhtäkkiä Lindsten onkin taas pelimies. Ja riskittömäksikin vielä luvattu, vaikka ketään ei esittänyt niitä faktatietoja palkasta, mitä aina silloin huudetaan, jos joku kritisoi. Mikä on Lindsteenin palkka, kun ei ole mitään riskiä? Jos on tasoa mestis ja puolet kaudesta loukissa, menee tasan joka ikinen euro hukkaan. Mutta mitäs näistä, TPS on hyvän mielen kuntoutuslaitos, jossa annetaan mahdollisuus käynnistää ura uudelleen.

Luulisi, että kun budjetti on muutenkin liigan keskitasoa, että jokainen penni käytettäisiin vähän vitun tarkkaan, eikä todellakaan anneta jotain uusia mahdollisuuksia. Jos meidän budjetti on ensi vuonna 4 miljoonaa, niin sitten voidaan ottaa aitioon näitä Lindsteeneitä seuraamaan pelejä. Jos taas budjetti jatkaa nykyisellä tasolla, niin jokaisen hankinnan oltava vahvistus ja rotaatiopelaajat junnuista. Näin se menee kun ei ole rahaa, ei meillä ole varaa edes kahteen tuloksentekokenttään, mutta Lindsteenejä ja Seväsiä voidaan kuitenkin palkata rotaatioon. Kyllä tästä on pakko voida puhua ja kritisoida. Kaikki ei ole paskaa, mutta täälläkin monelle tekisi ihan hyvää joskus katsoa hieman kriittisemmin Seuran toimintaa, jos tavoite on palata mestaruuskantaan.

Ja ei tosiaan lämmitä aiemmat kaudet, niillä kahdella hopealla ei tee ensi kaudella yhtään mitään. Itseäni kiinnostaa vain ja ainoastaan kausi 23-24 ja ollaanko sinne lähdössä osallistumaan vai voittamaan mestaruus. Loput hankinnat sen kertoo, tämä oli tähän asti ensimmäinen huti, mutta puutteita on edelleen valtavan isoille tonteille, jonka takia tässä kohtaa ei vielä voi ylistysvirsiä veisata.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Joskus tätä palstaa lukiessa herää epäilys, että jotkut seuraavat TPS:saa vain saadakseen kirjoittaa itkuntuhrimia kiukutteluviestejä internettiin. Toivottavasti elämässänne ette yhtä negatiivisella kulmalla tarkastele kaikkea muutakin.
Tätä itsekkin miettinyt. Luulisi että on helpompi kannattaa vaikka tapparaa ;)
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Lindstenillä viimeisin ehjä kausi 7 kauden takaa. Katsokaan vaan, niin Lindsten suoriutuu joten kuten nelosessa preseasonilla ja Urama ja Tomppa lyö pahvin pöytään. Sitten Lindsten loukkaantuukin ja loppukausi on siinä.
Tuollaiselle ei kyllä ottelukohtaista kummempaa sopparia kannata tryoutin jälkeenkään tarjota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös