Tuossa Pajuniemi ainakin puhuu Liigan asettamasta karanteenista intin jälkeen, luulisi Lajunen siis lusineen myös jonkun karanteenin alta pois.Luulisi Lajusen viettäneen kesän ja alkaneen syksyn Suomessa, eikä silloin mitään karanteenia tarvita.
Tuossa Pajuniemi ainakin puhuu Liigan asettamasta karanteenista intin jälkeen, luulisi Lajunen siis lusineen myös jonkun karanteenin alta pois.Luulisi Lajusen viettäneen kesän ja alkaneen syksyn Suomessa, eikä silloin mitään karanteenia tarvita.
Nyt sitten! Viimekauden pakistosta kukaan ei taistellut ja yrittänyt yhtää kovaa kuin meidän Jani. Kaveri blokkaili vaikka päällään vetoja välillä.
Toivottavasti Raumalle ei kuitenkaan jouduta, vaan Porista tullaan illaksi kotiin jotta ollaan huomenna valmiina kotona Lukkoa vastaan.Mulla herää yksi kysymys ylitse muiden: Kun Ivarsson, Larsson, Bohm ja Lajunen muodostanee kansi ensimmäistä pakkiparia, pelaako Viro ja Rafkin yhdessä 3. parissa? Ei kai sentään.. Nähdäkseni Bibic kannattaisi pitää tänään varalla, koska matsit Ässiä vastaan varsinkin Isomäessä ovat erittäin arvaamattomia ja räjähdysherkkiä. Pysyisi porilaisilla hampaat suussa eikä ihan mustelmilla tarvitsisi lähteä Raumalle huomenna..
Toivottavasti Raumalle ei kuitenkaan jouduta, vaan Porista tullaan illaksi kotiin jotta ollaan huomenna valmiina kotona Lukkoa vastaan.
En tunnista itse tästä Ville Lajusta. Perustelit hienosti ja perusteluiden kautta ostan muutaman kohdan, mutta varaudu silti siihen, että Lajusen touhut nostavat mustavalkopumpun lyöntimäärää useaan, useaan otteeseen.
Materiaalin puolesta pitäisi riittää 6.joukkoon, joten olkoon se päätavoite värilaisella.
Vaikka et multa kysynytkään niin vastaan omasta puolestani. Edelleen mua jaksaa hämmästyttää tämä SHL:sta tulleiden puolustajien, Bohmin ja Ivarssonin aliarvioiminen. Ennen jos oltais saatu edes yksi SHL:sta tullut pakki, oltais oltu tyytyväisiä, nyt tulee kaksi jotka on pelanneet kärkiporukoissa muutaman kauden, ovat hyvässä iässä ja toinen voitti hetki sitten CHL:n +/- tilaston, kyllä mä pidän tätä kaksikkoa ihan muuna kuin arpana. Samoin meiltä löytyy Jasu jota en vaan mitenkään voi pitää arpana. Ja omassa roolissaan myös Nurmi, ei todellakaan ole mikään arpa. Mun toive on että tapellaan sijoista 4-8 ja jos ollaan kuuden sakissa, olen tosi tyytyväinen. Siitä ylemmäs niin on tapahtunut jotain älyttömän siistiä ja lähes mahdotonta.Saisiko tähän jotain perusteluita? Yleisen käsityksen mukaan meillä hyvät maalivahdit, Pajuniemi ja Lajunen - loput pelkkiä arpoja.
Mielestäni aika oikea arvio, ja jos arvat pettää eikä menestystä tule niin en minä ainakaan kehtaisi ensimmäisenä Raipea kivittää.
Samoin meiltä löytyy Jasu jota en vaan mitenkään voi pitää arpana.
Saisiko tähän jotain perusteluita? Yleisen käsityksen mukaan meillä hyvät maalivahdit, Pajuniemi ja Lajunen - loput pelkkiä arpoja.
Mielestäni aika oikea arvio, ja jos arvat pettää eikä menestystä tule niin en minä ainakaan kehtaisi ensimmäisenä Raipea kivittää.
Vaikka et multa kysynytkään niin vastaan omasta puolestani. Edelleen mua jaksaa hämmästyttää tämä SHL:sta tulleiden puolustajien, Bohmin ja Ivarssonin aliarvioiminen. Ennen jos oltais saatu edes yksi SHL:sta tullut pakki, oltais oltu tyytyväisiä, nyt tulee kaksi jotka on pelanneet kärkiporukoissa muutaman kauden, ovat hyvässä iässä ja toinen voitti hetki sitten CHL:n +/- tilaston, kyllä mä pidän tätä kaksikkoa ihan muuna kuin arpana. Samoin meiltä löytyy Jasu jota en vaan mitenkään voi pitää arpana. Ja omassa roolissaan myös Nurmi, ei todellakaan ole mikään arpa. Mun toive on että tapellaan sijoista 4-8 ja jos ollaan kuuden sakissa, olen tosi tyytyväinen. Siitä ylemmäs niin on tapahtunut jotain älyttömän siistiä ja lähes mahdotonta.
Jasu on aika outo nosto, kun on vammoineen ja viime kauden alisuorituksineen suurempi arpa kuin Korpisalo.
Korpisalo suorastaan löi läpi viime kaudellaMielestäni Korpisalo pelasi aivan loistavan kauden
Mulla herää yksi kysymys ylitse muiden: Kun Ivarsson, Larsson, Bohm ja Lajunen muodostanee kaksi ensimmäistä pakkiparia, pelaako Viro ja Rafkin yhdessä 3. parissa? Ei kai sentään.. Nähdäkseni Bibic kannattaisi pitää tänään varalla, koska matsit Ässiä vastaan varsinkin Isomäessä ovat erittäin arvaamattomia ja räjähdysherkkiä. Pysyisi porilaisilla hampaat suussa eikä ihan mustelmilla tarvitsisi lähteä Raumalle huomenna..
TPS idag:
Ortega - Jasu - Kestner
Nurmi - Pärssinen - Pajuniemi
Haapanen - Ishakov - Ibragimov
Liukas - Wirtanen - Korpikoski
Viro - Bohm
Bibic - Larsson
Ivarsson - Rafkin
Anttalainen
Karejev
Luukkonen
Hienoa että Raipe uskalsi harjoituskauden otteiden perusteella laittaa parhaat pelaamaan. Viroa yritetään väkisin peluuttaa liigapelaajaksi. TPS:llä Euroopan kallein 4-kenttä.Eikö Rafkinin pitänyt pelata koko kausi lainalla Mestiksessä? Häh?
Hienoa että Raipe uskalsi harjoituskauden otteiden perusteella laittaa parhaat pelaamaan. Viroa yritetään väkisin peluuttaa liigapelaajaksi. TPS:llä Euroopan kallein 4-kenttä.
Suurin ongelma on tuolla se valmennus. Materiaalista uskoisin hyvän valmennuksen saavan helposti irti sijoituksen 6.joukossa, mutta en usko tähän meidän valmennukseen. Raipelle en kasaa paineita, koska ei hänestä kukaan mitään mestarivalmentajaa ole odottanutkaan.
Jos ei sääleihin päästä, niin sitten saa ovi aueta isommin. Nyt meillä on kyllä joukkue selvästi paremmin rakennettu, joten kyllä jopa Raipella päästään sääleihin. Kuten aina, annan sen 10 peliä aikaa näyttää ja katsotaan arvio uudestaan.
TPS idag:
Ortega - Jasu - Kestner
Nurmi - Pärssinen - Pajuniemi
Haapanen - Ishakov - Ibragimov
Liukas - Wirtanen - Korpikoski
Viro - Bohm
Bibic - Larsson
Ivarsson - Rafkin
Anttalainen
Karejev
Luukkonen