Toistan itseäni, tiedän. Pyydän kuitenkin yhä uudelleen: mikäli sydän antaa myöden, välttäkää Typhoonia Tepsin pelin ajan. Koskaan ikinä milloinkaan ei yksikään pelaaja ole joukkuetta tärkeämpi eikä joukkue seuraa. Seuraa pitää aina tukea. Silloinkin kuin ihan kaikki on seuran toimesta tehty päin vittua. Mutta miten tukea seuraa? Siten, että siitä seuraa seuralle hyviä asioita sekä lyhyessä että pitkässä juoksussa. Kummassakin tapauksessa seuran pitää reagoida nyt. Eli: ehdotukseni, hyvät veljet ja siskot; vaikka sydämeni huutaa tuskasta boikottia vastaan, lienee se ainoa oikea ratkaisu. Meidän, fanien pitää pakottaa seurajohto reagoimaan. Jos siihen ei mikään muu auta, täysin tyhjä katsomo sen tekee. Eli tukeakseen seuraa, pitää hylätä seura. Hetkeksi. Vapaasti saa olla eri mieltä. <3 Joku tuossa syytti ajatelmaani epäfaniudeksi. Mun sydän ainakin on niin mustavalkoinen kuin voi olla. Vuodesta 85 mä muistan peleissä käyneeni. Kun Tepsi hävis Ipalle viimeisen finaalin,mä vedin pipon silmien päälle ja itkin. Hiukan kyyneliä lievitti, kun sain pelikiekon Numpalta. Olin seitsemän. Siitä asti aina Tepsin peleissä, kun mahdollista on ollut. Ja kuten sanottu, mä toivon Tepsille aina vain parasta. Nyt näen, että Tepsille parasta on henkilöstövaihdos ja ilmeisesti siihen ainoa tapa on katsojien joukkopako, kun johto ei muuten ymmärrä reagoida. Ymmärrän, että jokku voi olla eri mieltä. Kaikilla luultavasti kuitenkin sama pitkän tähtäimen tavoite: menestyvä Tepsi.