Toivottavasti tämä on ollut hoidossa jo hyvän aikaa sitten.Antsa voisi ottaa puhelimen kouraan ja soittaa Ville Niemiselle.
Korpikoski, Filppula, Suoranta, Holm, Kuru, Karvonen, Virtanen, Vidgren, Pärssinen? Siinäkö aihiota....?
Antsa voisi ottaa puhelimen kouraan ja soittaa Ville Niemiselle.
Tepsistä Raumalle huhuttu Erosta ja Pajuniemeä (+paria junnua) ja Lukosta TPS:n Vidgreniä. Kalle, kun näytti Antsalle hauista niin pitikö hänen värvätä Vidgren? Ei siinä. Vidgrenissä on paljon potenttiaalia.
Tää on oikeasti todella huolestuttavaa. En yhtään ihmettele jos seurat kisaavat ykköskorin pelaajista, mutta kun kyseessä on - ainakin omasta mielestäni - hyvin suorittavista omista kasvateista niin kaikki ei ole ihan kunnossa. Jos vielä tuo junnu-huhu on todenperäinen niin vaikuttaa siltä, että Sahlstedt on sittenkin onnistunut työssään. Ja kun nyt on on jo kaikki nähneet, että Virran Peksi on hyvä valmentaja kun saa rauhassa ajaa pelitapansa sisään.Ikävä, jos vielä Erosen ja Pajuniemen lisäksikin meiltä lähtee Raumalle pari junnua, mutta Vidgren on sen sijaan omasta mielestäni ihan kelpo hankinta, jos on tullakseen. Nuori ja isokokoinen, jolla tosiaan on paljon potentiaalia. Lisäksi vielä oma kasvatti.
Tulopuolelle voi laittaa Sportista Sundin ja hyvin todennäköisesti myös Vauhkosen.Tulohuhuissa pari ruåttalaista Allsvenskanista optioilla. Ja sitten pitäisi lähteä kauteen Kallen kanssa...
A-C-nuorista ilmeisesti kyse. Ei ole tarkkoja nimiä kerrottu, mutta joitain pelaajia ilmeisesti tulossa.+pari A-junnua?
Ei nyt ihan näinkään. Turulla, Tampereella, Helsingillä, Oululla ja Jyväskylällä on tarjota parhaat kokonaispaketit. On mahdollista tehdä kaupungissa jotain muutakin päivittäin kuin pelata sitä itse jääkiekkoa. Toki mitä rauhallisempi paikka ja vähemmän "uhkatekijöitä" itse jääkiekon ympärillä niin sitä paremmin voi keskittyä vaan jääkiekkoon. Raumalla esimerkiksi et voi tehdä mitään muuta kuin käydä joskus syömässä tai jotain seurustelupelejä, keilaus jne, pelaamassa. Siinä Turku nokittaa esim. Rauman ja pelaajan palkkapyyntö voi laskea esim. 5000€.Ei ainakaan mitään sellaista, mitä muilla ei olisi.
Menossa vai tulossa? Itse ymmärsin jostain viestistä, että Turusta olisi lähdössä Rauman suuntaan. Jos tuo A-C pitää paikkaansa niin olen vielä huolestuneempi - jos C-junnu ikäinen lähtee Palloseurasta niin jotain on kyllä perseellään.A-C-nuorista ilmeisesti kyse. Ei ole tarkkoja nimiä kerrottu, mutta joitain pelaajia ilmeisesti tulossa.
Tulossa. Menossa toiseen suuntaan kohti Turkua varmaan TPS-kasvatti Leo Landor.Menossa vai tulossa? Itse ymmärsin jostain viestistä, että Turusta olisi lähdössä Rauman suuntaan. Jos tuo A-C pitää paikkaansa niin olen vielä huolestuneempi - jos C-junnu ikäinen lähtee Palloseurasta niin jotain on kyllä perseellään.
Tulopuolelle voi laittaa Sportista Sundin ja hyvin todennäköisesti myös Vauhkosen.