Ongelmahan taitaa olla siinä, että meille on nyt hankittu ykkössentteriksi kaveri, jonka avut ovat ihan muualla.
Plihalin puolikuntoisuudesta on täällä puhuttu. Itse en asiasta tiedä, joten on paha mennä siihen mitään sanomaan. Tietysti jos joku vamma vaivaa, niin kuntouduttuaan pitää antaa vielä mahdollisuus näyttää.
Muussa tapauksessa voitaisiin kokeilla rohkeasti Plihalia puolustavammassa ketjussa. Plihalin kädet nyt eivät vain tunnu riittävän ykköseen, sitten YV-peluutusta voivat muut miettiä. Itseäni mielyttäisi nähdä jotain tämännäköistä:
Vahalahti - Filppula - Erkinjuntti
Kolu - Plihal - Radja
Tässä Plihalin ketju toimisi vastustajan ykkösnyrkin pimentäjänä.
Tietysti tässä kärsisi Hattunen ja Venäläinen (kun tarttis sen yhen "mikusin" lisää), ymmärrän siis sikäli sen, ettei Suikkanen juuri tälläisiin muutoksiin ole valmis. Mutta haluaisin kuitenkin nähdä, että jotain uutta kokeillaan, sillä nykyinen homma ei vain ykkösketjun osalta toimi.
EJ näytti mielestäni olevan vähän piristymään päin tiistaina Espoossa. Ainakin yritystä oli ja mielestäni jakoi kiekkoakin eikä pelkästään pörrännyt sen kanssa itse. Olisikohan MJ-reissu hieman piristänyt. Tyrmätkää vapaasti, jos olen hakoteillä/näen omiani. Pitänee jokatapauksessa katsastaa tilannetta lauantaina lisää.
Potentiaalia tuossa hyökkäyksessä on todella paljon. Pitäisi vaan löytää ne parhaat tavat saada se irti. Juuri niinkuin tällä hetkellä tuon Birner-AUK-Suominen -ketjun kanssa on käynyt.