Itse olin kyllä..
Torpedo 360 kirjoitti:
Tuntuu että kun siirtyy ulkopuolisena tepsiin niin ura lähtee laskuun!Sicak,Duba,Saarinen,ja kumppanit!Viime kausi niin taisin olla 2 peliä katsomassa ja toisen pelin jälkeen olin että jaahas saa riittää tältä kaudelta!Joten toivotaan että Forsell ei tulisi kolmos tai nelos sentteriksi ja kyllähän teillä riittää jo noita kolmos ja nelosketjun pelaajia koko joukkue!
..vahvasti siinä mielikuvassa, mainitsemasi pelaajat eivät nyt ainakaan missään nosteessa olleet(jos koskaan) kun TPS:ään tulivat.
TPS:n viime kausi nyt muutenkin oli aika raskas, mutta kahden pelin perusteella koko joukkueen kauden pakettiin laittaminen on ihan näppärän nopea ratkaisu. Siltikin oikeaan osunut pika-analyysi.
Forsellilta puuttuu/on puuttunut kunnianhimoa yrittää liigaan sinne kahteen ensimmäiseen kenttään, vaikka sitten sieltä kolmos/neloskenttien kautta.
Riittävän taitavat/hyvät pelaajat nousevat esiin sieltäkin, ennemmin tai myöhemmin, mutta sen pelipaikan eteen pitää tehdä hommiakin.
Pirun harvassa ovat ne pelaajat yleensäkin, jotka kivuttomasti nousevat suoraan hyökkääviin kenttiin(1 ja 2). Kyllä liigajoukkueita maassa riittää ja taitaville senttereille on ikuinen tilaus olemassa, mutta ei ole Forsell tietääkseni pahemmin yrittänyt.