Ihmettelen itse ihan vallan kauhiasti, miten em. asiat saattoivat tulla TPS organisaatiolle yllätyksenä?!?
Itselleni oli ainakin etukääteen täysin selvää millainen mulkku ja "koulukiusaaja Virta on. Jälleen kerran siis TPS, organisaatio on edennyt laput silmillä tai toivotaan toivotaan linjalla.
Näistä asioista itse kun olen aiemmin kauden aikana kirjoitellut on tullut vihat niskaan ja huudeltu, että vaikka itselläni on antipatiat Virtaa kohtaan, ei se tee hänestä huonoa valmentajaa. Ikävä fakta vain on se, että Virta on paska valmentaja! Perusteltuja syitä on monta.
Ei ole montaa pelaaja, joka rehellisesti arvostaisivat tai pitäisivät Pekasta. Ihmettelen vaikka oma perhe ei Pekkaa kamalasti arvostaisi, huhu niistäkin asioista mitä perheen sisällä tapahtuu on korviin kuulunut, mutta ei siitä sen enempää.
Toivottavasti P. Virtaa ei tarvitse katsella Turussa yhtään pidempään, kuin sopimus velvoittaa, mielummin eroon jopa aikaisemmin. Fakta on esim. että Tepsiin ei yksikään täysjärkinen slaavi tule pelaamaan, mikäli vain sattuu kysymään aiemmilta pelaajilta/managereilta millainen valmentaja täällä on.
Mutta ei se mitään, P Virta on hieno mies...jos pitää mulkuista, itsekeskeisistä ihmisistä, joilla ei ole selkärankaan. Itsessä ei ole koskaan vikaa vaan olosuhteissa tai muissa. Faneja saa haukkua ja halveerata, pelaajia nöyryyttää jne.