Allekirjoitan täysin.
Tänne vaan Huhtanen jolla kuitenkin on edes jonkinlaista potentiaalia, ja voi vittu mikä riippakivi tuosta Tuomaisesta on tullut. Miksei se kauden loppuun-vuokra voinut olla mahdollinen?
Samaa mieltä. Ongelmaksi muodostuu juuri tuo, että kolmonen täynnä ja Huhtanen ei kuitenkaan oli selvä kakkoskentän mies. Mielestäni Huhtanen sopisi paremmin Virran konseptiinkin.
Sitten välikevennys: Olihan se Tuomainen saatava kun meillä on joukkueen turkulaistaminen käynnissä.
Tosin todettakoot se, että vaikka Tuomaisen Huhtaseen vaihtaisikin, niin tuskin se meidän poffeihin pääsyä ratkoo suuntaan jos toiseenkaan. Tosi katsomoon jälkimmäinen näyttäisi yrittelijäältä ja tuo saattaisi tarttua jopa joukkuekavereihinkin.
Salo - Laakso - Huhtanen kyllä kuulostaisi aika monipuoliselta jarrukentältä.
Eniten mua pelottaa, että onko siellä joku fixaatio laittaa Tuomainen kakkoseen *heh*, niin saadaan siitä Anttila tyylinen power forward. Tämän jälkeen ykkönen ja kakkonen olisivat aika samanlaisia roolitukseltaan:
Vahalahti - Locke - Anttila
Hattunen - Koskiranta - Tuomainen
Salo - Laakso - Virtala
Kulmala - Tuominen - Huhtala
Tuntu oikein pahalta ees kirjoittaa tuohon sääliksi käy Koskirantaa jos tilanne on tuo. Tosin, jos molemmat kakkosen laiturit saisi vaihtaa pykälää kovempiin, niin tuohan näyttäisi hyvältä. Anttilaa ja kakkosen oikeaa laitaa voisi tämän jälkeen sotkea keskenään.
Hattusestakin kyllä sanottava, että menee se niin saakelisti ja kädetkin on ihan hyvät, mutta aika tiukkaa tekee yli 20 pinnan kausi näämmä. Tosin jotenkin vähän sellainen kuva, että isomman roolin myötä voisi tuo itse puskeminen vähentyä. Varsinkin jos pääsee pelaamaan itseään parempien kenttäkaverin kanssa. Itse jos päättäisin asioista, niin tämä olisi Hattusen viimeinen näytönpaikka. 25 pinnaa tällä kaudella, niin jatkoa, mutta jos se vieläkin pyörii tossa 20 paikkeilla, niin rohkeasti Kulmalaa tilalle tai jtn.