TPS fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 73 307
  • 245

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi siinä tifossa piti olla euron merkki, jos todellinen ajatus oli Raumalle "pelastautuminen"? Sekin olisi muuttanut tifoa jo huomattavasti järkevämpään suuntaan.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Miksi siinä tifossa piti olla euron merkki, jos todellinen ajatus oli Raumalle "pelastautuminen"? Sekin olisi muuttanut tifoa jo huomattavasti järkevämpään suuntaan.

Aivan totta. Nuo eurot saivat tuon näyttämään puhtaasti vaan mieheltä, joka juoksee rahan perässä Raumalle.

Tästä on turha kenenkään enää mitään selitellä. On selvää miten suuri yleisö on tifon tulkinnut ja aivan vituiksihan se meni.

Se on asia joka asianosaisten on parasta myöntää ja ottaa huomioon tulevaisuudessa
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Miksi siinä tifossa piti olla euron merkki, jos todellinen ajatus oli Raumalle "pelastautuminen"? Sekin olisi muuttanut tifoa jo huomattavasti järkevämpään suuntaan.
Tämä on muuten helvetin hyvä kysymys!

Itse asiassa nyt tarkemmin ajateltuna en mä tuollaista kylttiä ole nähnytkään, jossa pelastautumissuunta ja pelastautumisväline olisivat samassa kuvassa. Mutta uskoisin tifossa olleen tarkoituksena hakea jotain seuraavan tyyppistä ratkaisua. Edelleenkään tuossakaan ei näy asia, JOTA paetaan! Lisään myös toisen kylttivaihtoehdon.

EDIT: lisätty toinen vaihtoehtoinen kyltti
 

Liitteet

  • Fire Exit.jpg
    Fire Exit.jpg
    84,3 KB · kertaa luettu: 687
  • Fire Exit 2.jpg
    Fire Exit 2.jpg
    52,8 KB · kertaa luettu: 625

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hmm, en kyllä itse tajunnut lainkaan tuota pelastautukaa Raumalle-ulottuvuutta, vaan ensimmäinen ajatus oli yllättyneisyys noin avoimesta kuittailusta ex-Tepsiläisille. Varsinkin kun Vahan tapaus on täällä hyvin selvästi tuomittu seuran omaksi mokaksi. Sen takia käänsin tuon mielessäni yksinomaan Petulle osoitetuksi kuitiksi, joka nyt sattui huonoon ajankohtaan. Mr. Fox avasi tuota omaa tulkintaansa hyvin ansiokkaasti, ja todella toivon että hänen reaktionsa oli se mitä tifon tekijät toivoivatkin.
 
Kyllä kannattaisi teidänkin keskittyä Kärppien hyvin menneeseen syksyyn, eikä tifojen tekemiseen. Sen verran pahasti menee riman ali tuo touhu.

Luulisi sen jo riittävän, että seurajohto perseilee oikein urakalla, mutta ei. Fanit ottaa mallia ja tekee oikein töitä monta tuntia sen eteen, että TPS saadaan julkisesti huonoon valoon jälleen kerran. Hävetkää!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
RTK:n piikki tuntuu olevan melkoinen.

Tämä nyt on itsepetosta. RTK on RKT:n omistama yritys. Jokainen voi tarkistaa yhdistyksen nimen itse. Helpotetaan sen verran, että kyseessä on Raumalaiskiekkoiluntuki RY.

Vaikea ymmärtää kritiikkiä Lukon omistajaa tekemää bisnestä kohtaan. Busineksen ainoa tarkoitus on tukea raumalaista kiekkoilua.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Löytyisikö pikaisesti yhtä videolinkkiä?

Kysyin jo YV:llä yhdeltä palstatoverilta, mutta hän ei muistanut suoraa linkkiä videoon. Eli...

Mä olen Skypessa yhden sveitsiläisen puolitutun kanssa (SCB HC-fani), jonka tapasin elokuussa TPS-SCB -matsissa. Meillä tuli juttua näistä kannatuslauluista ja chanteista. Hänelle on kuulemma jäänyt mieleen yksi rallatus, jota Mutka hoilotteli pitkät tovit ko. matsissa. Nyt hän kysyikin, että josko kyseisestä biisistä on olemassa jotain videota. Mä lupasin myös yrittää kääntää laulun ideaa, JOS mä vain itsekin tietäisin sanat.

Uskoisin, että tiedän mitä chanttia tämä kaveri tarkoittaa. Sanat mä siihen jo sain, mutta video puuttuu edelleen. YV:llä tuli vastaus, että tällainen video pitäisi olla Youtubessa ja se olisi kuulemma linkitettykin Kannatustoiminta-ketjuun. Eli chantti jossa rallatellaan...

Tää mun toinen koti on
Paikka aivan verraton
En tiedä paikkaa rakkaampaa
Jossa huolet katoaa
Tää me Tepsill' lauletaan
Ja Suomen mestaruus voitetaan
Shalala-laa-laa-la-laa-laa x4


EDIT: löysinpä itse ainakin yhden version - 13.08.2013 TPS Turku - Brynäs IF
Jos kuitenkin jostain löytyisi vielä parempi, vielä kovaäänisempi, vielä isommalla porukalla vedetty video ko. chantista, niin otan mielelläni vastaan.

Pitää muuten oikeasti nostaa Mutkalle hattua. Tämä chantti kuulemma teki ihan oikeasti vaikutuksen SCB-kannattajiin. Pitää nimittäin muistaa, että nämä jätkät ovat tottuneet vetämään omia chanttejaan usean tuhannen hengen kannattajakatsomossa, keskellä 10.000+ hengen seisomakatsomoa ja 17.000 katsojan edessä - joka ilta! Videolinkin lähetettyäni tuli terveiset Mutkalle: "Respekt us Bärn!" ;)
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
En todellakaan usko että nähty tifo oli millään tavoin osoitettu Vahalahtea kohtaan. Onko ensimmäinen kerta kun suuri yleisö kritisoi ja ihmettelee, taitelijan jälkeenpäin selventäessä tarinaa työn takana? Harva meistä on niin hyvin perillä kaikesta mitä seurassa tapahtuu kuin juurikin kannatuskulttuurin kehittämisestä vastaavat kaverit. Nummeliniahan tällä tifolla kutsuttiin.

Sekä tietenkin toisen päädyn RB:tä joiden tiedettiin olleen paikalla. Uskon Nummelinkin olleen tänään hallissa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pienen etsimisen jälkeen löytyi. Muista kertoa kaverillesi että tyhjät katsomot johtuvat harkkapelistä. Ei mitään verrattuna tiistai-illan hurlumheihin.
Itse asiassa löysin saman videon itsekin!

Juu, siis kyllähän he tietävät ja ymmärtävät nuo harjoituspelit. Tapasin itsekin heidät viime elokuussa 23.08.2013 pelatussa TPS-SCB European Trophy -ottelussa, ja sieltähän heille tuo chantti oli mieliin jäänytkin. Hallissa oli silloinkin suurinpiirtein yhtä tyhjää kuin tuossa Brynäs-matsissa. Eikä tuolla Bernissäkään reilu vuosi sitten pelatussa SCB-TPS -matsissa (24.08.2012) ollut yhtään sen enempää porukkaa. Muistaakseni reilusti alle 2.000 henkeä + yksi hullu turkulainen (ei nimittäin mun lisäkseni muita suomalaisia kyllä näkynyt tai kuulunut).

Bernistähän sentään reilu 10 hengen porukka oli viime elokuussa Turussa. He olivat alkuviikosta käyneet isommalla porukalla Tshekeissä, josta kaksi jätkää olivat ottaneet lennot Riikaan, yöpyneet siellä yön vai kaksi ja Riikasta AirBalticilla Turkuun. Loppuporukka oli mennyt ensin takaisin Berniin, sieltä kymmenen hulluinta lähti myöhemmin Zürichin kautta Suomeen TPS- sekä Tappara-matseihin. Näillä oli kyllä hulvattomia tarinoita kerrottavana noista reissuistaan.

Tämä kaverihan on noiden Bernin kannattajien "puolivirallinen" valokuvaaja. Jatkoajassahan oli kuvakin tästä pienestä, mutta kovaäänisestä ja humalahakuisesta rytmiryhmästä. Ian on toi valkopaitainen kaveri tossa kuvassa.

23.08.2013 - TPS Turku - SC Bern

IL-Photography -sivustolla pääsee vähän tutkailemaan kaverin ottamia kuvia.

EDIT: Szene Bern -sivustolla pääsee muutenkin tutkailemaan "aika" hyviä otoksia tuosta SCB:n kannattajakulttuurista. Kuvia on jo kymmenen vuoden ajalta. Turun reissulta ei muuten ole kuin kaksi kuvaa... Ihmekös tuo, sillä kuvaajahan oli melkoisen seipäässä! Eihän se pystynyt edes itse ottamaan tuota ryhmäpotrettiakaan "jäähyväisiksi" tuosta hallin edestä matsin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt pitäisi oikeasti laittaa kovat piippuun kannattajatoiminnan osalta ja vaatia loppua tälle paskalle ja saada syylliset vastuuseeen. Mutka tyhjäksi ensi lauantaiksi ja julkaistu statement, joka vaatii hallituksen eroa toiminnan uudelleenjärjestelyä. Harmi, ettei porukalla ole munaa oikeasti protestoida mitään vaan niellään kaikki paska vuodesta toiseen ja vielä taputetaan päälle. Mitä ihmiset oikein pelkäävät? Että sieltä tulee joku lentokapteeni kirveen kanssa kotiovelle, jos en chantannut "kiitos Tepsi" kun saatiin kuokkaan 0-7?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt pitäisi oikeasti laittaa kovat piippuun kannattajatoiminnan osalta ja vaatia loppua tälle paskalle ja saada syylliset vastuuseeen. Mutka tyhjäksi ensi lauantaiksi ja julkaistu statement, joka vaatii hallituksen eroa toiminnan uudelleenjärjestelyä.

Silencie puhuu vähän, mutta asiaa. On todella häpeällistä, että kiekko-organisaatio on päässyt tähän jamaan ja kannattajat vieläpä seuraavat esimerkkiä. Olen ollut Ässät-ottelua lukuun ottamatta jokaisen ottelun Mutkassa. Eilen tulin pari minuuttia myöhässä, joten jäi (onneksi) tifo näkemättä. Sai siellä silti hävetä, teki mieli hipsiä vähin äänin pois siinä kohdassa, kun Vahalahti sai kiekon naamaansa. Mitä vittua oikeasti? Kuka myöntää hurranneensa?

Tifon toteutus on totaalisen epäonnistunut. Kuka ottaa vastuun? Ei ole merkitystä, että mitä tuolla oikeasti tarkoitettiin. Aivoja saa käyttää! Luulivatko tifoa väsänneet, ettei tuota tulkita vittuiluna Vahalahdelle? "Turha parkua, kun paskat ovat jo housussa" totesi edesmennyt isoisäni. Tuo lause pätee tähänkin. Turha jaella ympäripyöreitä selityksiä ja puolustella tifoa. Rehellisesti sanottuna paskin tifo, jonka olen eläessäni nähnyt. Myöntäkää, että oli iso virhe. Ihan farssi.

Kannattajien pitäisi tehdä jotain sellaista, joka avaisi pukuosaston silmät. On anteeksiantamatonta, että toimitusjohtaja jakaa ylimielisiä lausuntoja - kuvitteleekohan Österlund oikeasti, että TPS on kuuden joukossa tällä kaudella? Ei tuo tiedä jääkiekosta mitään. Sen sijaan kannattajat tekevät tifon, jonka valtaosa kiekkokansasta ymmärtää vain Vahalahdelle suunnatuksi. Mikä floppi.

Kannattajatoiminnan kanssa on tehty varmasti valtava määrä duunia ja nähty vaivaa, että porukka löytäisi tiensä hallille ja Mutkaan. Silti tämä kausi on vedetty niin vihkoon kuin vain voi. Järjen jättiläiset vieraspelireissuilla heiluvat nyrkit pystyssä - tämäkö on omiaan houkuttelemaan uusia kannattajia Mutkaan? Tietysti voidaan sanoa, että tässä on kyse yksittäisistä hörhöistä ynnä muuta. Ei kelpaa selitykseksi. Miten kannattajatoiminnan saa organisoitua siten, että idiootteja ei voi rinnastaa niihin, jotka elävät oikeasti sydämellä mustavalkoisen seuran edesottamuksien takana? Seisomakatsomossa on paljon porukkaa, jotka - ihan rehellisesti sanottuna - aiheuttavat enemmän myötähäpeää kuin ylpeyttä.

Sitten siellä istuskellaan, valitetaan ja parutaan maailman julmuutta, vittuillaan legendoille ja vähän varmuuden vuoksi omillekin. Omia turha kannattaa, kun häviävät vittu muutenkin. Raumam Boja veti todella hienosti koko ottelun ajan. Touhu näytti organisoidulta ja yhtenäiseltä. Me olemme puolestamme kunnostautuneet hieman eri sektoreilla. Tällä hetkellä hävettää joukkue, hallitus, kannattajat ja vähän kaikki muukin mikä mitenkään koskettaa tätä tragikoomista seuraa. Tehdäänkö täällä mitään oikein?

Kausikortti seisomakannattajakatsomoon on edelleen olemassa. Mutta ainakin minä tarvitsen pienen tauon. Seuraan Tappara-ottelun jostain toisesta katsomonosasta. Olen huutanut äänen käheäksi jokaisessa matsissa, sääli että näin on tehnyt valehtelematta vain noin kymmenen ihmistä lisäkseni. Kaiken kruunasi Lukko-ottelu epäonnistuneine tifoineen ja typerine hurrauksineen. Eiköhän oteta kaikki hetkeksi happea? Mutka tyhjäksi seuraavaan kotiotteluun. Jopa joukkue on ollut niin hengetön, että pieni herättely on paikoillaan - edes uskollisimmat kannattajat eivät siedä tätä perseilyä. Hallituksen on viimeistään nyt avattava silmät todellisuudelle. Pohjakosketus on otettu.

Tämä seura on läpimätä joistakin kannattajistaan aina organisaation johtoon asti. Pistää vihaksi ja vituttaa.

Mutka tyhjäksi ensi lauantaina Tapparaa vastaan. Boikotissa ainakin osaltani ko. ottelun ajan. Mahdollisesti myöhemminkin, jos en mielestäni saa kunnon vastinetta niille rahoille, jotka kausikortistani maksoin. Tähän asti olen saanut 129 euron arvosta myötähäpeää ja vitutusta. Kannattava ostos kerta kaikkiaan.

Tämä on hieno seura, mutta kaikki voivat silti mennä itseensä. Teistä ei kenestäkään ole vittu yhtään mihinkään.

Se siitä yltiöpositiivisuudesta, ensi kerralla kirjoittaessani saatan myös vähän kritiikkiä jakaa.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jos tarkoitus on vittuilla, pitäisi viestin olla sellainen, jonka vastaanottaja ottaa vittuiluna. Turkulaisten siivouslakana ei viestittänyt muuta kuin ettei taustatiedot RTK:sta ole teilläkään hallussa. Nyt ette loukanneet raumalaisia tai muita Lukon kannattajia, vaan minunlaisia hyvän vittuilun ystäviä.
 

-TMA-

Jäsen
Tämä seura on läpimätä joistakin kannattajistaan aina organisaation johtoon asti. Pistää vihaksi ja vituttaa.
....
Tämä on hieno seura, mutta kaikki voivat silti mennä itseensä. Teistä ei kenestäkään ole vittu yhtään mihinkään.

Ymmärrän kyllä fiiliksen tämän ja muidenkin kommenttien taustalla, mutta nyt alkaa menemään hieman yli. Mielipideasioitahan nämä ja pitäisi varmaan antaa tämänkin mennä ohi kuin vesi hanhen selästä, mutta kyllä tässä organisaatiossa ja varsinkin SEURASSA on erittäin paljon positiivista, suurella sydämellä ja ammattimaisesti töitä tekeviä sekä siinä onnistuvia tyyppejä. En koe, että tällaiset kommentit ovat mitenkään oikeutettuja.

En todellakaan väitä, että kritiikki olisi aiheetonta monelta osin, mutta liiallisia yleistyksiä ja syyttämisiä kannattaa välttää. Osuvat ja perustellut kritiikit olen valmis ottamaan vastaan sekä mahdollisuuksien mukaan perustelemaan tai kantamaan vastuun niistä.

Seura on enemmän kuin yksittäiset henkilöt, enemmän kuin yksittäiset kaudet, enemmän kuin yksikään kannattajista, enemmän kuin sen työntekijät - palkalliset tai vapaaehtoiset.

Tai näin ainakin itse sen koen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ymmärrän kyllä fiiliksen tämän ja muidenkin kommenttien taustalla, mutta nyt alkaa menemään hieman yli.

Olen pahoillani, tietenkin tunnekuohussa tulee kirjoitettua paljon sellaista, jonka muotoilisi ehkä hieman toisin kun jälkeenpäin asiaa katselee. Siitä lienet kuitenkin samaa mieltä, että seurassa on useampi asia pielessä ja sitä myöten kynnys kirjoittaa negatiivisia asioita on pienempi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että positiiviset asiat ovat juuri nyt aikamoisen harvassa ja saa oikeasti hakemalla hakea niitä juttuja, jotka jollain lailla ilostuttaisivat TPS-kannattajan arkea.

Lopun vittuilua ei välttämättä kannata ottaa tosissaan, sen tarkoitin huumoriksi. Ei sekään tosin maaliinsa osu, jos lukija käsittää sen väärin.

Siitä huolimatta pienen kannattajan on tehtävä jotain osoittaakseen tyytymättömyyttään seuran ja sen kannattajien toimintaan. Minä koin asiakseni kirjoittaa tuon viestin ja aion boikotoida Mutkaa ensi lauantain ottelussa. Tämä vain, koska haluan tehdä selväksi, että kun tarpeeksi yrittää niin joskus tulee myös kannattajalla raja vastaan. Kyllä TPS:n on tehtävä jotain myös ansaitakseen kannatuksensa.

Sinä teet hienoa duunia, en minä sitä. Valitettavasti suuresta osasta organisaatiota ei voi sanoa samaa.
 

-TMA-

Jäsen
Olen pahoillani, tietenkin tunnekuohussa tulee kirjoitettua paljon sellaista, jonka muotoilisi ehkä hieman toisin kun jälkeenpäin asiaa katselee.

Joo, kuten sanoin, niin ymmärrän kyllä tämän. Itse olen monta kertaa pyyhkinyt vastauksiani pois, kun olen laskenut kymmeneen ennen viestin lähetystä. Ihan hyvä näin minun kannalta, sillä olen välttynyt monelta turhalta väittelyltä tai tuloksettomalta riidalta.

Sinä teet hienoa duunia, en minä sitä. Valitettavasti suuresta osasta organisaatiota ei voi sanoa samaa.

En mä mitään kehuja kaipaa, vaan kuten sanoin, niin minä olen täällä kirjoittajana, joten voin kantaa vastuuni ja tarvittaessa puolustautua, jos kommentit minuun kohdistuvat.

Minua harmittaa ne henkilöt, jotka eivät välttämättä tätäkään foorumia lue, mutta jotka kuitenkin edellä mainituilla yleistyksillä tuomitaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
En mä mitään kehuja kaipaa, vaan kuten sanoin, niin minä olen täällä kirjoittajana, joten voin kantaa vastuuni ja tarvittaessa puolustautua, jos kommentit minuun kohdistuvat.

Varmasti tiedät, että nyt(kään) kommentit eivät kohdistuneet sinuun. Se, että jauhaa muiden kirjoittajien kanssa puolenyön jälkeen keskustelupalstalla, kertoo omaa, positiivista kieltään työpanoksesta. Turha sinun on sitä vähätellä.

Minua harmittaa ne henkilöt, jotka eivät välttämättä tätäkään foorumia lue, mutta jotka kuitenkin edellä mainituilla yleistyksillä tuomitaan.

Mielestäni on kuitenkin parempi tehdä lieviä yleistyksiä sen sijaan, että alkaa yksitellen nimetä syntipukkeja. Yhdessä tässä ollaan menty ojasta allikkoon jo pidemmän aikaa. Kaikki eivät saa krediittiä, vaikka ansaitsisivat, ja jotkut sitten saavat kritiikkiä myös aiheetta.

Mutta se siitä. Pointti on kuitenkin tullut esille, joten lienee parempi painaa unta kaaliin että jaksaa taas seuraavankin viikon.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Itse en näe mitään syytä boikotoida Mutkaa. Sinne suuntaan seuraavassakin matsissa. Kuitenkin ko. katsomosta löytyvät ne henkilöt joita kiinnostaa ja jotka antavat edes jollain tavoin ääneensä kuuluviin. Kuten taannoinen avoin kirje TPS-johdolle. Kausi on hävitty, silti voin yrittää nauttia yksittäisistä ottelutapahtumista. Ja se nauttiminen onnistuu vain Mutkassa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos tarkoitus on vittuilla, pitäisi viestin olla sellainen, jonka vastaanottaja ottaa vittuiluna. Turkulaisten siivouslakana ei viestittänyt muuta kuin ettei taustatiedot RTK:sta ole teilläkään hallussa. Nyt ette loukanneet raumalaisia tai muita Lukon kannattajia, vaan minunlaisia hyvän vittuilun ystäviä.

No tuo kakskeppinen nyt oli ainakin viimekaudella mukana Rauman reissulla ja silloin muistaakseni siitä ei tultu joukolla mieltään pahoittamaan? Silloin se upposi hyvänä vittuiluna, jota se minun mielestäni edelleen onkin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
No tuo kakskeppinen nyt oli ainakin viimekaudella mukana Rauman reissulla ja silloin muistaakseni siitä ei tultu joukolla mieltään pahoittamaan? Silloin se upposi hyvänä vittuiluna, jota se minun mielestäni edelleen onkin.

Ei olisi pitänyt kirjoittaa noin myöhään. Jostain kumman syystä yhdistin ko. lakanan siihen toiseen lakanaan, jossa oli euron merkki. Katsoin Jatkoajan kuvakoosteesta siivoojalakanan uudelleen, eikä siinä ollutkaan euron merkkiä. Joten vedetään loukkaantuminen takaisin, ja todetaan lakanan olleen sittenkin hyvää vittuilua. Pahoittelut.
 

Fordél

Jäsen
Olipahan huonosti toteutettu tifo TPS-faneilta TPS-Lukko -ottelussa. Eipä tosta välity muuta viestiä kuin, että "vittuako lähditte rahan perässä Raumalle". Jos tämä on ollut viesti Numpalle ja Vahalle niin ei voi kuin ihmetellä fanien arvoja ja ajatuksen kulkua. Jos viesti on ollut joku muu niin persiilleen meni siinäkin tapauksessa ja edelleen ei voi kuin ihmetellä fanien ajatuksen kulkua.

Toisaalta, kaikki tämä toimintahan on linjassa seuran muun toiminnan kanssa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Poimintoja TPS-osion vitutusketjusta:

Tappara peli oli tarkoitus mennä katsomaan kun kerran Turussa olen käymässä, mutta saa nyt jäädä.

Kiitos, mutta nyt riitti.

Tässä kohtaa varmaan kausikortista voi alkaa vaatimaan rahaa takaisin? Ja ensikaudeksi en todellakaan tämän seuran kassaan laita latiakaan, eli viimeisen noin 10 vuoden kausariputki katkeaa tasan nyt. Loppukauden matsit katselenkin sitten kupittaalla, kiitos, näkemiin ja hv!

Loppu totaalisesti mielenkiinto seuraa kohtaan ja ei todellakaan ole tarve matkustaa Turkuun asti katsomaan peliä.

Kyllä TPS-kannattajien ja sponsoreiden pitäisi nyt näyttää TPS:n johdolle, ettei tällainen perseily kyllä käy laatuun.

Siksi boikotti päälle, ettei hallille mennä ennen kuin koko TPS:n johto on vaihdettu.

Suraavassa pelissä kannattajat voisivat tehdä tifon jossa ei ole euron merkkejä ja muuta paskaa vaan tekstin, jossa lukee "palaamme kun hallitus vaihtuu" ja marssitte vittuun hallilta ettekä palaa ennen kuin se hallitus on vaihtunut.

Minäkin olen jo tuonut esille, että aion boikotoida lauantaina Mutkaa - tulen katsomaan ottelun, omistanhan kausikortin (olipa kannattava ostos). Lainatut kirjoittajat tuskin ovat Mutkan kannattajia, mutta nämä viestit kuvastavat hyvin TPS:n kannattajien konsensusta seuran nykytilasta.

Nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tyhjentää Mutka lauantaille. Tämän seuran johtoporras ei ikipäivänä avaa silmiään ja tajua tehneensä jotain väärin, jos kannattajat eivät reagoi. Tifo saattoi olla suunnattu hallitukselle, mutta ei se viesti perille mennyt. Mutkan tyhjentäminen on niitä harvoja keinoja, joita TPS:n kannattajat voivat nyt tehdä vaikuttaakseen. Ei tätä touhua voi läpi sormienkaan katsella, muutenhan puuhastelu jatkuu viikko toisensa perään. Kaikkea ei olla vielä nähty, siitä menen takuuseen.

Eli nyt kannattajat voisivat äänestää jaloillaan.

Edit: Twitterissä heitettiin ilmoille tällainen twiitti: "Joukku€ Olemm€ M€." Eli jos niitä euroja on pakko käyttää tifoissa, niin tuossa olisi nähdäkseni suht' naseva.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös