TPS fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 73 300
  • 245

Banjo

Jäsen
Seura ja joukkue kyntävät syvällä mutta pitikö fanienkin kyykätä ja mennä spedeilemään Helsingissä. Surkeeta sakkia ollaan koko tepsi.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seura ja joukkue kyntävät syvällä mutta pitikö fanienkin kyykätä ja mennä spedeilemään Helsingissä. Surkeeta sakkia ollaan koko tepsi.

Jos itse matsissa satuit olemaan taikka seuraamaan sitä muuten, olisit vähän tietoinen ottelun tunnelmasta joka oli huikea ja sai suuria kehuja. Kannattaa ihmeessä sivuuttaa kaikki se, koska iltapäivälehdet.
 

Banjo

Jäsen
Jos itse matsissa satuit olemaan taikka seuraamaan sitä muuten, olisit vähän tietoinen ottelun tunnelmasta joka oli huikea ja sai suuria kehuja. Kannattaa ihmeessä sivuuttaa kaikki se, koska iltapäivälehdet.

Olen tietoinen varsin hyvin, kehuja sateli tunnelmasta puolin ja toisin. Mitä se muuttaa? Niin siinä vaan käy että hyvät asiat peittyvät näiden iltapäivälehtien kärjistysten alle. Mahtava tunnelma jäi minulle ainakin vasta kolmantena asiana mieleen, häviön ja tämän spedeilyn jälkeen.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Minusta on huomattavasti isompi asia idiootit nyrkkihippasilla olijat, kun onnistunut kannatus areenalla. Tällaisella idiotismilla ei pitäisi 'päästä' julkisuuteen.

Ja aivan turhaa alkaa kieltämään koko asia, jollain hokemalla, jotta ei ne kuulunut faniryhmään. Siellä oli molempien joukkueen faneja ja se ei kieltämällä miksikään muutu.

Helvetin apinat, menis jonnekkin piiloon mäiskimään jos on pakko.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Nyt kun hommien kulku on virallisesti selvillä, Vahalahti ja Nummelin ansaitsevat kunnioituksen TPS-yleisöltä. Miten sen toteuteuttaisi, en tiedä. Mielellään jollain tunteisiin vetoavalla tavalla. Lakanoilla, joissa todetaan veljesten merkitys TPS:lle ja samalla annetaan täyslaidallinen TPS-johdolle. Winnipegissä Selänteen ollessa kentällä yleisö buuaa kun kiekko on muilla ducksilaisilla, mutta antaa suosionosoitukset Selänteen koskiessa kiekkoon.

Edit:

Vahalahden ymmärrän hyvin ja ilolla katson kun kiekko seuraikonilla on, mutta miksi Nummelin ansaitsee kunnioituksen yleisöltä?

Siksi, että se on Suomessa pelatessaan ollut Tepsiläinen, kunnes TPS:n johto käänsi sille selkänsä. Mutta joo, enemmän Ville ansaitsee kiitollisuuden ja kunnianosoituksen.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Alkaa olla kannattajien keskuudessa melkoisen vahva konsensus, mitä tulee mielentiloihin. Ajatukset aika lailla yhtenäisen oloisia. Meinataanko kannattajien toimesta tehdä muutakin kuin kirjoittaa nettisivuille? Alkaa saada sellaisia mittasuhteita tämä koko jupakka, että täällä alkaa porukka oikeasti kyllästymään lopullisesti. Onko siis aikeita jonkinlaiselle protestoinnille?
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Alkaa olla kannattajien keskuudessa melkoisen vahva konsensus, mitä tulee mielentiloihin. Ajatukset aika lailla yhtenäisen oloisia. Meinataanko kannattajien toimesta tehdä muutakin kuin kirjoittaa nettisivuille? Alkaa saada sellaisia mittasuhteita tämä koko jupakka, että täällä alkaa porukka oikeasti kyllästymään lopullisesti. Onko siis aikeita jonkinlaiselle protestoinnille?

Itse en aktiivina kannatustoiminnassa ole mukana, mutta toivon teidän tekevän asialle jotain.

Näkyvä tempaus seuraavassa kotiottelussa takaisi varmasti myös televisiossa, sitä kaivattua huomiota. Vain median paine on se, joka voi mielestäni saada jotain tapahtumaan, koska negatiivinen näkyvyys mediassa ei saa sponsoreita yms. yhteistyökumppaneita näyttämään hyvältä
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näkyvä tempaus seuraavassa kotiottelussa takaisi varmasti myös televisiossa, sitä kaivattua huomiota. Vain median paine on se, joka voi mielestäni saada jotain tapahtumaan, koska negatiivinen näkyvyys mediassa ei saa sponsoreita yms. yhteistyökumppaneita näyttämään hyvältä

^Allekirjoitan

Olen itse etäfani ja etäisyyttä nakkipataan on lähemmäs 200km, mutta nyt puhutaan koko Palloseuran tulevaisuudesta ja haluan ainakin itse seistä rintamassa muiden fanien kanssa paremman tulevaisuuden eteen. Jos, toivottavasti kun, mielenilmauksia on tulossa niin osallistun niihin ehdottomasti, vaikka se vaatisikin useamman sadan kilometrin ajoa arki-iltana.
 

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainakin TV:n perusteella Mutka piti hyvää meteliä tänään. Loistava osoitus joukkuelle, että takana seistään (ja lauletaan) kohuista ja sarjasijoituksesta huolimatta.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainakin TV:n perusteella Mutka piti hyvää meteliä tänään. Loistava osoitus joukkuelle, että takana seistään (ja lauletaan) kohuista ja sarjasijoituksesta huolimatta.

Kyllä vain. Ottaen vielä huomioon myöskin torstain, vastustajana epäkiimainen KalPa ja muuta yleisöä hallilla vain nelisen tuhatta niin meininki oli tasoa kiitettävä.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Kyllä vain. Ottaen vielä huomioon myöskin torstain, vastustajana epäkiimainen KalPa ja muuta yleisöä hallilla vain nelisen tuhatta niin meininki oli tasoa kiitettävä.

Hyvä meno oli Mutkassa, itse pääsin nauttimaan siitä vain kolmannen erän ajan, mutta kuulemma oli kahden ekan erän ajan samantasoista. Seuraavaan peliin vaan lisää porukkaa Mutkaan ja enemmän ääntä halliin.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Seura ei ilmeisesti ole järjestämässä reissua Espooseen? Harmittavaa, kun ei tuohon aamun lähtöön ehdi...
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viimeksi muokattu:

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Rohkeasti maljan nostoon!

Kahdeksan paikkaa vielä jäljellä. 15 euroon irtolippuja myynnissä myös alueen mustavalkoisille ja ennen matsia meille on seisovapöytä järjestetty baariin, joten rohkeasti maljan nostoon, kun ei tässä oikein muutakaan voi.

Espoon reissulle kymmenkunta paikkaa vapaana näillä näkymin. Homman kupletti on se, että lähdetään aikaisin ja otettaan baari haltuun ja sitten halli. Lähtö klo 11 ja reissu k-18.

Jos innostuit kurkkaa täältä:
Ilmoittautumisohjeet ja lisää tietoa reissusta
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kahdeksan paikkaa vielä jäljellä. 15 euroon irtolippuja myynnissä myös alueen mustavalkoisille ja ennen matsia meille on seisovapöytä järjestetty baariin, joten rohkeasti maljan nostoon, kun ei tässä oikein muutakaan voi.

Näistä rahoista ei mee muuten euroakaan TPS:n hallitukselle, niin pelkästään jo siks kannattaa lähtee messiin! Itse odotan innolla tätäkin reissua. Vaikka tuolla ylhäällä kohelletaankin. Kippoa, ruokaa ja vierasvoitto Bluesista. Kelpaa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sellainen reissu. No ei se ihan putkeen kyllä menny. Kannatus katsomon suunnalta oli yhtä hyvä kuin joukkueen peliesitys. Ärsyttävää, että tästäkin porukasta taitaa sellaisia saatanan taulapäitä löytyä, keitä oikeasti kiinnostaa joku helvetin tappelu enemmän, kuin itse seuran kannattaminen ja TPS:n peli. Enkä nyt siis tarkoita tätä Olarissa tapahtunutta "joukkotappelua", missä vaan porukka paikallisia juoksi rymistelemään siihen ovensuulle. Toki sekin nyt espoolaisten mukaan oli jonkin sortin kostoa jostain aiemmasta, eli varmaankin itse näiden tappeluista pitävien aiheuttamaa.

Tämän myötä itse en ainakaan tule osallistumaan pelkästään kannattajien järjestämälle matkalle, vaan ainoastaan seuran järjestämiin vastaaviin. Siellä jotenkin ollut hillitympi meno ja ehkä kuitenkin jopa bussissa asti parempi ja yhtenäisempi meininki kuin tuossa lauantain bussissa.

Kai siellä on vaan kannattajissa joku niin kova ydinryhmä, mihin ei ihan helpolla ainakaan sisälle pääse.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tämän myötä itse en ainakaan tule osallistumaan pelkästään kannattajien järjestämälle matkalle, vaan ainoastaan seuran järjestämiin vastaaviin.

Kai siellä on vaan kannattajissa joku niin kova ydinryhmä, mihin ei ihan helpolla ainakaan sisälle pääse.

Seuraavan kerran mukaan rasiallinen herkku sämpylöitä, niin kyllä kavereita löytyy....

Ei vaan, hatunnosto sinulle. Vaikka mieli tekee kannattaa, niin silti ei hyväky vatipäiden toimintaa, arvostan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Onko Milan Jurčinalle tulossa jotain tifoa, tervetuliaislakanaa tai -plakaattia HIFK-otteluun?

Itsehän kenties juhlistaisin Milanin saapumista ottamalla Mutkaan Slovakian maajoukkueen kaulahuivin. Pienen hetken ajateltuani tajusin, että ehkä on pystyyn kuollut idea tulla sinipunavalkoisen huivin kanssa matsiin...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Itsehän kenties juhlistaisin Milanin saapumista ottamalla Mutkaan Slovakian maajoukkueen kaulahuivin. Pienen hetken ajateltuani tajusin, että ehkä on pystyyn kuollut idea tulla sinipunavalkoisen huivin kanssa matsiin...
Kenties sama syy, miksi mä jätän nykyisin tuon kulta-/keltasävyisen TPS:n Spengler Cup -paidan kaappiin SaiPa- ja KalPa-matsien ajaksi? Omassani värit ovat vieläpä toisinpäin eli kulta/kelta on se hallitseva väri.
 

Liitteet

  • TPS - Spengler Cup.jpg
    TPS - Spengler Cup.jpg
    49,3 KB · kertaa luettu: 458

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kenties sama syy, miksi mä jätän nykyisin tuon kulta-/keltasävyisen TPS:n Spengler Cup -paidan kaappiin SaiPa- ja KalPa-matsien ajaksi?

Minun syyni on se, että...

a) ...vastassa on HIFK ja
b) ...sinipunavalkoinen on myös paikallisvastustajamme väriyhdistelmä.

Ehkä Milanin saapumista voi juhlistaa myös pelkin raikuvin aplodein minun osaltani. Joku tifo tai kyltti olisi silti kiva Mutkan toimesta.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä Milanin saapumista voi juhlistaa myös pelkin raikuvin aplodein minun osaltani. Joku tifo tai kyltti olisi silti kiva Mutkan toimesta.

Mikset vain tee sitten jotain kylttiä ja mene heiluttelemaan sitä siihen pleksin taakse?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mikset vain tee sitten jotain kylttiä ja mene heiluttelemaan sitä siihen pleksin taakse?

Not my thing actually. Meinasin periaatteessa Mutkaan jotain pientä We want Famu -tyylistä lakanaa tms. Tiedustelin vain, että olisiko tässä jotain ideaa. Minusta ei ole toteuttajaksi, kunhan huutelen keskustelupalstalla toiveita.
 

Deucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kyllä ollaan niin helvetin syvällä suossa, että Jurcina on kuin kolikko kerjäläiselle, hetken ilo = mitään ei muutu.

Itsekkin saavun mutkaan lauantaina monen viikon tauon jälkeen, Jurcina on osasyy siihen, toinen syy IFK-fanit jotka saapuvat paikalle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Meitä oli muuten Mutkassa hävettävän vähän lauantaina. HIFK vastassa ja lauantai, joten kuvittelin, että porukkaa olisi enemmän. Läpsyttimet ovat edelleen ihan hirveitä.

HIFK:n kannattajapoppoo piti kelpo meteliä ja kyykytti kotiyleisöä ihan reilulla kädellä. Pistihän se vituttamaan, kun asialle ei voinut muuta kuin huutaa kahta kovemmin.

Eipä siinä, kiitokset taas niille, jotka olivat mukana seisomakatsomossa ja panivat parastaan. Vakituisia capoja ei pelin aikana näkynyt, mutta hyvin pysyi homma silti hanskassa - siitä propsit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös