Seura ja joukkue kyntävät syvällä mutta pitikö fanienkin kyykätä ja mennä spedeilemään Helsingissä. Surkeeta sakkia ollaan koko tepsi.
Jos itse matsissa satuit olemaan taikka seuraamaan sitä muuten, olisit vähän tietoinen ottelun tunnelmasta joka oli huikea ja sai suuria kehuja. Kannattaa ihmeessä sivuuttaa kaikki se, koska iltapäivälehdet.
Vahalahden ymmärrän hyvin ja ilolla katson kun kiekko seuraikonilla on, mutta miksi Nummelin ansaitsee kunnioituksen yleisöltä?
Alkaa olla kannattajien keskuudessa melkoisen vahva konsensus, mitä tulee mielentiloihin. Ajatukset aika lailla yhtenäisen oloisia. Meinataanko kannattajien toimesta tehdä muutakin kuin kirjoittaa nettisivuille? Alkaa saada sellaisia mittasuhteita tämä koko jupakka, että täällä alkaa porukka oikeasti kyllästymään lopullisesti. Onko siis aikeita jonkinlaiselle protestoinnille?
Näkyvä tempaus seuraavassa kotiottelussa takaisi varmasti myös televisiossa, sitä kaivattua huomiota. Vain median paine on se, joka voi mielestäni saada jotain tapahtumaan, koska negatiivinen näkyvyys mediassa ei saa sponsoreita yms. yhteistyökumppaneita näyttämään hyvältä
Ainakin TV:n perusteella Mutka piti hyvää meteliä tänään. Loistava osoitus joukkuelle, että takana seistään (ja lauletaan) kohuista ja sarjasijoituksesta huolimatta.
Kyllä vain. Ottaen vielä huomioon myöskin torstain, vastustajana epäkiimainen KalPa ja muuta yleisöä hallilla vain nelisen tuhatta niin meininki oli tasoa kiitettävä.
Espoon reissulle kymmenkunta paikkaa vapaana näillä näkymin. Homman kupletti on se, että lähdetään aikaisin ja otettaan baari haltuun ja sitten halli. Lähtö klo 11 ja reissu k-18.
Jos innostuit kurkkaa täältä:
Ilmoittautumisohjeet ja lisää tietoa reissusta
Kahdeksan paikkaa vielä jäljellä. 15 euroon irtolippuja myynnissä myös alueen mustavalkoisille ja ennen matsia meille on seisovapöytä järjestetty baariin, joten rohkeasti maljan nostoon, kun ei tässä oikein muutakaan voi.
Tämän myötä itse en ainakaan tule osallistumaan pelkästään kannattajien järjestämälle matkalle, vaan ainoastaan seuran järjestämiin vastaaviin.
Kai siellä on vaan kannattajissa joku niin kova ydinryhmä, mihin ei ihan helpolla ainakaan sisälle pääse.
Kenties sama syy, miksi mä jätän nykyisin tuon kulta-/keltasävyisen TPS:n Spengler Cup -paidan kaappiin SaiPa- ja KalPa-matsien ajaksi? Omassani värit ovat vieläpä toisinpäin eli kulta/kelta on se hallitseva väri.Itsehän kenties juhlistaisin Milanin saapumista ottamalla Mutkaan Slovakian maajoukkueen kaulahuivin. Pienen hetken ajateltuani tajusin, että ehkä on pystyyn kuollut idea tulla sinipunavalkoisen huivin kanssa matsiin...
Kenties sama syy, miksi mä jätän nykyisin tuon kulta-/keltasävyisen TPS:n Spengler Cup -paidan kaappiin SaiPa- ja KalPa-matsien ajaksi?
Ehkä Milanin saapumista voi juhlistaa myös pelkin raikuvin aplodein minun osaltani. Joku tifo tai kyltti olisi silti kiva Mutkan toimesta.
Mikset vain tee sitten jotain kylttiä ja mene heiluttelemaan sitä siihen pleksin taakse?