TPS fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 73 301
  • 245

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Upi kuitenkin palkitaan lauantaina niin ajattelin käydä Mutkassa osoittamassa hänelle suosioni ja poistua tämän jälkeen muualle. Muiden tehdessä samoin viesti olisi ymmärrettävissä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Upi kuitenkin palkitaan lauantaina niin ajattelin käydä Mutkassa osoittamassa hänelle suosioni ja poistua tämän jälkeen muualle. Muiden tehdessä samoin viesti olisi ymmärrettävissä.

Tämä olisi toki tyylikäs ele. Kunniaa niille, jotka sen ansaitsevat. Kannatan ajatusta, että Mutka alussa täyteen Upille ja sen jälkeen muualle.

Urpo Ylönen > TPS:n hallitus.
 

Banjo

Jäsen
Laulukirjaan ehdotuksia jos joku sinne kurjuuden kuppilaan vielä eksyy:

Eput - Pimeyden tango

"Kuulin kauniin soiton,*Valojen luota etsin sua*Kuljin valoja päin,*Mutta ne väistivät mua*Soitto hiljeni,*Ihmisten luotani lähtevän näin*Yksin pimeyden tangoa*Tanssimaan jäin"

Jesse Kaikuranta - Järjetön rakkaus

"Miksi se uskoo, Miksi se toivoo, Miksi se kärsii mutta kestää, Miksi se vain riuhtoo, Miksei se irtoo, Miksi se kärsii, mutta kestää."

Juice

"En ilosta itke en surusta itke, jos itken niin itken muuten vaan ja muualla oon, ennen kuin huomaatkaan"

Eput - Lajinsa viimeinen

"Tässä mä oon katson laskevaan aurinkoon*On pikkuhiljaa tästä mentävä mun*Toiset jo menneet on*Sitten pakasta mä viimeisen käännän kortin*Viimeinen lähtijä sulkee portin, joka hiljaa*Niin hiljaa painuu kii"
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Upi kuitenkin palkitaan lauantaina niin ajattelin käydä Mutkassa osoittamassa hänelle suosioni ja poistua tämän jälkeen muualle. Muiden tehdessä samoin viesti olisi ymmärrettävissä.

Samaa suunnittelin itsekkin, jos sinne eturiviin menisi taputtamaan Upille ja kun Upi on kadonnut näköpiiristä niin siirtyy sitten itsekkin jonnekkin muualle.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Varaukseton peukku kannattajille tuosta. Näillä tempuilla jos joillain saadaan edes jollain lailla konkreettisesti taottua ehkä hyvällä tuurilla hallituksenkin kupoliin, että kaikkea paskaa eivät fanitkaan niele. Tosin tämä tempaus saisi olla pidempiaikainen ja ensi pelissäkin soisi katsomon olevan tyhjillään.
 

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Protesti toteutettiin hyvin ja fiksusti. Olen tyytyväinen. HPJ oli ilmeisesti vaatinut lakanan poistamista, mutta järkkärit eivät olleet suostuneet. Mielipiteeseen on oikeus. Hyvin vedetty!
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Protesti meni loistavasti ja juuri niin kuin oli suunniteltukin. Lentokapteeni oli kuuleman mukaan antanut käskyn poistaa bandis katsomosta, mutta järkkärit eivät olleet tähän suostuneet joten peukkua järkkäreille hyvin hoidetusta työstä.
 

-TMA-

Jäsen
Protesti meni loistavasti ja juuri niin kuin oli suunniteltukin. Lentokapteeni oli kuuleman mukaan antanut käskyn poistaa bandis katsomosta, mutta järkkärit eivät olleet tähän suostuneet joten peukkua järkkäreille hyvin hoidetusta työstä.

Nyt en lähtisi levittelemään mitään huhuja tuosta. Itse kävin varmistamassa lakanan julkaisun jälkeen järkkäreiltä, että turha tuota mielenilmausta on poistaa. Tämän jälkeen muuta ohjeistusta ei ole tullut.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Nyt en lähtisi levittelemään mitään huhuja tuosta. Itse kävin varmistamassa lakanan julkaisun jälkeen järkkäreiltä, että turha tuota mielenilmausta on poistaa. Tämän jälkeen muuta ohjeistusta ei ole tullut.

Itse kuulin tuollaista ja mielestäni se oli twitterissä ollut joten sen takia laitoin, kun ei ole tapana omasta päästä keksiä tuollaisia asioita. Sen tiesinkin, että kävit järkkäreiden kanssa juttelemassa ja siitä hatun nosto.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Lakanasta iso peukku myös täältä! Toivottavasti myös mutkan tyhjentämisen on suunniteltu olevan hieman pidempiaikainen voimakeino.

Tuon tyhjän mutkan ja lakanan vaikutus, vain korostuu mitä pidempään se sellaisena pysyy. Yksi ottelu sai jo huomiota, mutta vaikka pari kuukautta saisi aikaan todellista painetta! (En halua kuitenkaan lähteä teitä asiassa neuvomaan millään tavalla, koska itsekään en ole hommassa, kuin hengessä mukana)
 

hepu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täältäkin peukkua toteutuneelle mielenilmaukselle ja kiitokset sen järjestäjille. Juuri tällaista tarvitsemme mikäli hallitukseen aiotaan saada muutoksia. Nyt vain lisää lisää lisää... :)
 

jake64

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja ROKI
Iso peukku myös täältä pohjoisesta sinne Turkuun. Jatkakaahan samaan malliin. Hallitukselle voi todeta, että "sitä saa mitä tilaa".
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olin yllättynyt hyvin myönteisesti kun Dani kuulutti mutkaa tyhjäksi , ei tarvinnut miettiä sekuntiakaan mitä tehdä.
Hienosti hoidettu homma, jatketaan rotestia jos tarve vaatii.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Porukka uskaltautui sittenkin alas ylälauteilta, luulin väärin, käsi ylös.

Viestiä ja tekoa arvostan kovasti.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lauantaina 21.12.2013 on tarkoitus kerätä jälleen A-nuorten kotiotteluun isompaa väkimäärää kannattajakatsomoon. Viime kaudella HK Areenalla pelatussa ottelussa oli noin 20 kannattajaa ja välieräottelussa Kupittaalla jopa 50. Tervetuloa mukaan katsomaan (ja kannustamaan) nuorten liigaa johtavan Palloseuran otteita Helsingin IFK:ta vastaan! FB-tapahtuma (Mutka A-nuorten matsiin)

Seuraava TPS-kannattajien varma vierasreissu on Raumalle 01.02.2014. Kuten viime kaudellakin, myös tällä kertaa lähdemme paikalle ajoissa ja nautimme hyvästä seurasta paikallisessa baarissa pari tuntia ennen ottelun alkua. Jo 30 ilmoittautunut tähänkin reissuun. FB-tapahtuma (Rauma Away)

--------------------------------------------------------------------------------
EDIT. 16.12.

TPS-kannattajat järjestävät matkan myös Lahteen otteluun Pelicans - TPS. Matkan hinta on 35 € sisältäen lipun ja matkat. ~20 paikkaa avoinna!
Ilmoittutumisohjeet Facebook-tapahtumassa: Pelicans - TPS || La 4.1.2014 || Lahti Away
 
Viimeksi muokattu:

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Uudet ennakkomaksetut TPS-kannattajien hupparit ovat saapuneet.

Nouto A-nuorten matsista ja Mutkan kokoontumisesta la 21.12. TPS-A - HIFK-A tai Liiga-ottelusta su 29.12. TPS - KalPa. Ilmoitus etukäteen sähköpostilla info@tps-kannattajat.net.

Irtomyynnissä ei ole yhtään hupparia.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Nouto A-nuorten matsista ja Mutkan kokoontumisesta la 21.12. TPS-A - HIFK-A

Tonne muutenkin porukkaa, pistetään Mutka täyteen ja halliin loistava tunnelma vielä kerran ennen joulua.
 

nikkelehto96

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, FC TPS
TPS-B Pelicans-B tänään impivaarassa, sinne ilmeisesti jotain mutkan porukkaa menossa.

Jep oltiin tuolla ja meno oli hyvä. Junnut myös arvostivat tukemista ja kuulema myös kiekkoäidit pitivät siitä että olemme tukemassa joukkuetta tärkeässä pelissä. Nyt vaan kaikki huomiseen A-Junnujen matsiin.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Hienoa toimintaa teiltä! Junnut arvostavat varmasti! Jos ei Liigassa kulje, niin senkin ajan voisi käyttää tällä tavalla.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Missäs Mutkalaiset olivat tossa KalPa pelissä, kun näytti olevan niin tyhjä?
 

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puuhastelun protestointia lähinnä. Itse olin (henkisesti)loukkaantuneiden kannattajien katsomossa. Varmaan menee myös loppukausi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös