Itse juuri sanoit, että et edes tunne pelaajia hyvin, joten kyllähän se silloin vastaa sitä arpakonetta. Turhaa.
Ok, olen osittain samaa mieltä, mutta mistä helvetistä voit tietää, että Keskitalo olisi parempi vaihtoehto kun kaveri ei edes ole pelannut yhtäkään ottelua? Voi hyvää päivää nyt taas.
Minkä ihmeen takia pitäisi tuohon käyttää budjettia? Ei TPS edes peluuta seiskapakkia kuin pari minuuttia silloin tällöin. Nordlund / Kousa / joku muu saman tason puolustaja sisään jos joku sieltä olisi tulossa. Muuten näille Bruuneille jne suora ei kiitos.
Ja tosiaan juu, Tukonen on täysin kunnossa. Pelaa torstaina jos valmennus näkee tarpeelliseksi. Itse en välttämättä peluuttaisi.
Kyllä tunnen suurimman osan pelaajista, mutta en junnuja. Siksi sanoinkin, että usein kuuntelen korvat höröllä, mitä niistä enemmän tietävät kirjoittavat.
En tiedäkkään. Siihen tarvitsisi kristallipalloa, mutta kyllä Keskitalo ainakin lukemani ja osittain näkemäni perusteella vaikuttaa varmemmalta puolustajalta kuin Nummelin. Lisäksi se Nummelin on todella loukkaantumisherkkä, joten näkisin parhaana vaihtoehtona peluuttaa potentiaalista tulevaisuuden kärkipakkia meritoituneen ja kokeneen ex NHL-puolustajan kanssa. Kyllähän tohon ruutuun kävisi hyvin vaikka se Nordlundikin, mutta Nummelinia ei saa päästää todellakaan alivoimille eikä mielellään paljon 5vs5 aikaa. Se on minun mielipiteeni, sinulla on toki omasi.
Kyllä TPS:n budjetti on sen verran iso, että siihen yksi Bruun tai Honkaheimo mahtuu. Tälläiset hätähankinnat, kuten Laatikainen viime kaudella, ovat mielestäni aika typeriä. Ei sillä, että Laatikainen olisi pelannut huonosti, mutta eikö kannattaisi joukkue kasata sen verran hyvin tällä off-seasonilla, ettei siihen tarvitsisi hankkia kesken kauden ketään? Mielellään pientä kilpailua sinne puolustukseen. Loukkaantumisia tullaan näkemään ja itseäni mietityttää paljon, miten ne kestetään marras-joulukuun pimeinä iltoina. Jos ne kestetään, niin vahvoilla ollaan.
Sitten on turha hankkia ketään. Mä väitän, että viime vuosina laurilat ja vitunbruunit ovat olleet aivan yhtä paskoja mitä joku Friman, jolla sentään edes voi joskus vielä olla jotain annettavaa.
Tuskin ihan sanasta sanaan tarkoitit, mitä kirjoitit. Siis Henri Laurila vs. Niklas Friman. Yhtä huonoja?
Vilkaistaanpa statistiikkaa viimeiseltä kolmelta vuodelta:
Henri Laurila:
2012-13 BLUES: 55 Liigaottelua, 23 tehopistettä, plusmiinus -7.
2013-14 PELICANS: 47 Liigaottelua, 18 tehopistettä, plusmiinus -14.
2014-15 PELICANS: 45 Liigaottelua, 13 tehopistettä, plusmiinus -5.
Yhteensä: 147 Liigaottelua, 54 tehopistettä ja plusmiinus -26.
Niklas Friman:
2012-13 TPS: 26 Liigaottelua, 5 tehopistettä, plusmiinus -1.
2013-14 TPS: 45 Liigaottelua, 5 tehopistettä, plusmiinus -12.
2014-15 TPS: 50 Liigaottelua, 4 tehopistettä, plusmiinus -16.
Yhteensä: 121 Liigaottelua, 14 tehopistettä ja plusmiinus -29.
Laurila sentään toisi pukukoppiin kokemusta ja johtajuutta. On myös Eliteprospectsin mukaan hyvä joukkuepelaaja. Friman tuo sinne häviämisen kulttuuria. Kaikkea ei löydä tilastoista, mutta on tossa nyt vissiin pieni ero. Toisaalta tuskin TPS:n kausi kaatuu siihen, miten Friman suorittaa, mutta itse olisin helpottuneempi, jos puolustus ei olisi noin saatanan loukkaantumisherkkä. Siis yksi loukkaantuminen ja kusessa ollaan.
Ja loistavaa että Tukonen on kunnossa. Itsekkin antaisin nyt huilata Liiga-avaukseen saakka.