Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 169 597
  • 1 600

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
vintsukka kirjoitti:
Ai niin se toive: Toivon että tapaan lähiaikoina silmääni miellyttävän ja mukavan suunnilleen itseni ikäisen naisihmisen johon rakastun ja joka rakastuu minuun ja elämme onnellisina yhdessä pitkän elämämme loppuun asti.

Tapaat ja rakastutte. Häämatkallanne Iraniin teidät kaappaa paikallinen äärijärjestö, joka sijoittaa teidät salaiselle työleirilleen loppuelämäksenne. Ainakin olette yhdessä.

Toivon lyhyttä ja kivutonta kuolemaa, kun sen aika koittaa.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Infamous kirjoitti:
Toivon lyhyttä ja kivutonta kuolemaa, kun sen aika koittaa.
Se on erittäin lyhyt ja kivuton, valitettavasti se on edessä jo huomenna.

*****

Toivon, että toinen saunakalja maistuu yhtä hyvältä kuin tämä ensimmäinenkin.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Infamous kirjoitti:
Toivon lyhyttä ja kivutonta kuolemaa, kun sen aika koittaa.

Toiveesi toteutuu, tosin oman kätesi kautta 13.4. Viidennen semifinaaliottelun kolmannessa jatkoerässä Raipe riistää Mäkiseltä kiekon, torppaa Porkkanapöksyihin palanneen Kangasniemen ja syöksyy läpiajoon. Molari kahville, syöttö toiseen aaltoon Sonjalle ja siellä se on!
Lähin Tappara, J.Ojanen, huutelee hämmentyneenä siniviivalta: "Raipe, toinen pääty..."

Mää toivon saavani pes.. äh, ne toiveet mää osaan ittekin mokata. Mää toivon saavani Venäjän peruskurssin vihdoinkin suoritettua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Fosse kirjoitti:
Toivon, että toinen saunakalja maistuu yhtä hyvältä kuin tämä ensimmäinenkin.

Niin se maistuukin mutta pullon tyhjennettyäsi huomaat pohjalla lojuneen hukkuneen hiiren.

Toivon Red Wingseihin vihdoin ja viimein palkattavan Bob Probertin saappaisiin mahtuvan manttelinperijän.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vlad kirjoitti:
Toivon Red Wingseihin vihdoin ja viimein palkattavan Bob Probertin saappaisiin mahtuvan manttelinperijän.
Red Wingsit hommaa puolimetrisen hoikanpuoleisen kääpiön, joka mahtuu juuri passelisti kumpaan tahansa Probertin saappaaseen. Pää vain näkyy.

***

Toivon, että möykkäävät naapurini muuttaisivat mahdollisimman kauas pois, mieluiten Huitsin Nevadaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Ted Raikas kirjoitti:
Toivon, että möykkäävät naapurini muuttaisivat mahdollisimman kauas pois, mieluiten Huitsin Nevadaan.
Muuttavathan ne, mutta tilalle tulee sellainen revohka, jolloin alat rukoilla vanhoja naapureitasi takaisin.

~~~~~~~~~~

Toivon, että saisin voimia tehdä pari isoa tehtävää (maanantaina death-line) koskien koulutustani.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jukan takahiukset kirjoitti:
Toivon, että saisin voimia tehdä pari isoa tehtävää (maanantaina death-line) koskien koulutustani.

Näin tapahtukoon, väärinkäsityksen johdosta saat fyysistä voimaa lisää, yön aikana lihastesi koko kolminkertaistuu ja sehän tietää vaateostoksille lähtöä.


Toivon näkeväni, että joku Sm-liigajoukkue palkkaa Sasha Lakovicin ja Dean Mayrandin pelaamaan riveihinsä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon näkeväni, että joku Sm-liigajoukkue palkkaa Sasha Lakovicin ja Dean Mayrandin pelaamaan riveihinsä.

IFK tekee näin. Samana päivänä Alpo palkataan samaisen jengin elinikäiseksi valmentaja-toimitusjohtajaksi.

Toivoisin osaavani soittaa virtuoosimaisesti kitaraa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Gagne kirjoitti:
IFK tekee näin. Samana päivänä Alpo palkataan samaisen jengin elinikäiseksi valmentaja-toimitusjohtajaksi.

Toivoisin osaavani soittaa virtuoosimaisesti kitaraa.

Opit tuotapikaa ja oletkin loistava. Valitettavasti työnnät kätesi sirkelinterään ja menetät kaikki vasemmankäden sormet.

Toivoisin, että Lukko julkaisisi Jukka Koivun 3 vuoden sopimuksen.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
Toivoisin, että Lukko julkaisisi Jukka Koivun 3 vuoden sopimuksen.
Sopimus tehdään, mutta kakkoseksi pestataan Matti Virmanen.

Toivon että Jokerit pelaa playoffseissa tällä kaudella.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Finisher kirjoitti:
Sopimus tehdään, mutta kakkoseksi pestataan Matti Virmanen.

Toivon että Jokerit pelaa playoffseissa tällä kaudella.
Niin pelaakin, mutta Jokerit pääsee vasta viimeisenä joukkueena eli kymmenentenä mukaan pleijareihin ja tippuu SaiPalle suoraan kahdessa ottelussa.

Itse toivon etten nukkuisi huomenna rokuliin, sillä tänään nukuin rokuliin ja myöhästyin tunnin koulusta sen takia.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Thoke kirjoitti:
Itse toivon etten nukkuisi huomenna rokuliin, sillä tänään nukuin rokuliin ja myöhästyin tunnin koulusta sen takia.

Kerkeät ajoissa kouluun, mutta unohdat kämppäsi oven auki ja kaikki vähääkään arvokas viedään.

Toivon, että tililleni ilmestyy ensi yön aikana miljoona euroa rahaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Thoke kirjoitti:
Itse toivon etten nukkuisi huomenna rokuliin, sillä tänään nukuin rokuliin ja myöhästyin tunnin koulusta sen takia.
Et nukukaan, sillä saat yöllä hirveän ripulin ja vietät koko yön valveilla vessassa lierua paskoen. Olet aamulla niin heikossa kunnossa, ettet pääse kouluun.

***

Toivon, että moderaattorit eivät koskaan sulje tätä ketjua ja että tätä samaa leikkiä käydään vielä 3 vuoden päästäkin. Silloin tosin on jo aloitettu ainaskin 3. tai 4. jatkoketju tälle.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
siesta kirjoitti:
Toivon, että tililleni ilmestyy ensi yön aikana miljoona euroa rahaa.

Ilmestyy, aamulla olet rikas paskiainen...mutta mafia haluaa rahansa takaisin kuun loppuun mennessä.

Toivonpa että joku tahtoo antaa minulle käyttöön laadukkaan asunnon ilman minkäänlaisia kuluja, kaupungin parhaalta paikalta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Ilmestyy, aamulla olet rikas paskiainen...mutta mafia haluaa rahansa takaisin kuun loppuun mennessä.

Toivonpa että joku tahtoo antaa minulle käyttöön laadukkaan asunnon ilman minkäänlaisia kuluja, kaupungin parhaalta paikalta.

Niin antaakin. Sitä kutsutaan lääninvankilaksi. Se on kotisi seuraavat 10 vuotta, kun istut syyttömänä tuomiotasi lapsiin sekaantumisesta.

Toivon että Suomen miehet voittavat Torinossa olympiakultaa jääkiekossa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivonpa että joku tahtoo antaa minulle käyttöön laadukkaan asunnon ilman minkäänlaisia kuluja, kaupungin parhaalta paikalta.

Niin joku tahtookin, mutta valitettavasti hän ei uskalla ottaa sinuun yhteyttä ikinä.

Itse toivon, että YLE näyttäisi kaikki Torinon olympialaisten jääkiekkomatsit suorana lähetyksenä analogisilla kanavilla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
V-man kirjoitti:
Toivon että Suomen miehet voittavat Torinossa olympiakultaa jääkiekossa.
Huikean Suomi-Ruotsi-finaalin jälkeen kultamitalit ripustetaan suomalaispelaajien kaulaan, mutta siinä ne ehtivät killua vain n. 15 minuuttia kunnes Ruotsin tekemä protesti menee läpi ja Suomi diskataan turnauksesta ja suljetaan olympiajääkiekosta seuraavaksi 10 olympiadiksi eli 40 vuodeksi.
Hans Niskatuki kirjoitti:
Itse toivon, että YLE näyttäisi kaikki Torinon olympialaisten jääkiekkomatsit suorana lähetyksenä analogisilla kanavilla.
Kaikki matsit tulevat suorana ja kirkkaalla kuvanlaadulla mutta YLE on palkannut selostuskoppiin Vesa Keskisen.

Toivotaan nyt sitten vaikka maailmanrauhaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vintsukka kirjoitti:
Toivotaan nyt sitten vaikka maailmanrauhaa.

Maailmanrauha tulee, kaikki kuitenkin joutuvat maksamaan veroja 100% ja kaikki tulot jaetaan tasan jokaikisen maapallon asukkaan kesken. Jotta sopu säilyisi joutuvat kaikki opettelemaan venäjää, siitä tulee nimittäin uusi maailmanlaajuinen kieli.

Toivon HIFK:n mestaruutta.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
lintu kirjoitti:
Toivon HIFK:n mestaruutta.

Tulee. Laji on käsipallo.

Itse toivon, että nukahtaisi pian ja kaiken kukkaraksi heräisi vielä aamulla pirteänä kouluun.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ghost kirjoitti:
Itse toivon, että nukahtaisi pian ja kaiken kukkaraksi heräisi vielä aamulla pirteänä kouluun.
Näin tapahtuu, tosin aamulla kun heräät niin huomaat maailman tuhoutuneen kokonaan ympäriltäsi. Ketään ei ole elossa ja kaikki on tuhottu. Lohduttavaa, eiks?

***

Toivon, että pääsisin joku päivä Japaniin lomailemaan.
 
Ted Raikas kirjoitti:
Toivon, että pääsisin joku päivä Japaniin lomailemaan.

Näin todella tapahtuu, mutta samana päivänä kun astut Japanin maaperälle, Pohjois-Korea miehittää Japanin, ja näin ollen Japani liitetään osaksi Pohjois-Koreaa.


---

Itse toivoisin, että Turusta tulisi jälleen Suomen pääkaupunki.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mängimies kirjoitti:
Itse toivoisin, että Turusta tulisi jälleen Suomen pääkaupunki.

Näin käykin, mutta viikko sen jälkeen Tampereen tamppaajat ry. saa vihdoin irroitettua Turun muusta mantereesta ja kaupunki seilaa avuttomana Hampurin edustalle vieden myös Ahvenanmaan mukanaan.

Minä taas jostakin syystä toivon, että Bubi Wallenius selostaisi jalkapallon MM-kisat yksin.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mängimies kirjoitti:
Näin todella tapahtuu, mutta samana päivänä kun astut Japanin maaperälle, Pohjois-Korea miehittää Japanin, ja näin ollen Japani liitetään osaksi Pohjois-Koreaa.


---

Itse toivoisin, että Turusta tulisi jälleen Suomen pääkaupunki.

Äärivasemmisto kaappaa vallan Venäjällä ja sen armeija miehittää Suomen. Autonomisen Suomen demokraattisen tasavallan presidenttinä jatkaa Tarja Halonen, mutta hallinto sirretään uuteen pääkaupunkiin, Turkuun.

Toivon itselleni pitkää ikää, hyvää terveyttä ja menestystä liiketoimissa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
JayV kirjoitti:
Toivon itselleni pitkää ikää, hyvää terveyttä ja menestystä liiketoimissa.
Saat nämä kaikki kolme, mutta sinulle rakkaimmatkin ihmiset muuuttuvat kateellisiksi ja joudut nauttimaan menestyksestäsi ypöyksin.

Minulla alkaa tänään 4 vuorokauden vapaa ja toivon, että se se aika olisi rentouttava ja että Lukko voittaisi lauantaina Bluesin, koska pitkästä aikaa pääsen Äijänsuolle katsomaan peliä. (Okei, ehkä tuo jälkimmäinen on sentään jo liikaa vaadittu)
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jukan takahiukset kirjoitti:
Minulla alkaa tänään 4 vuorokauden vapaa ja toivon, että se se aika olisi rentouttava ja että Lukko voittaisi lauantaina Bluesin, koska pitkästä aikaa pääsen Äijänsuolle katsomaan peliä. (Okei, ehkä tuo jälkimmäinen on sentään jo liikaa vaadittu)
Vapaasi on rentouttava ja Lukko voittaa Bluesin, joka on luovuttanut ottelun saapumatta paikalle. Töihin paluusi jälkeen saat potkut liiallisen alkoholinkäytön takia.

Toivoisin, että saisin opiskeltua kunnolla ensi kevään ja kerättyä kasaan yli 20 opintoviikkoa vieläpä hyvillä arvosanoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös