Minä sanoin jo viime vuonna, että Ondrus on hyvä, mutta te ette ragoineet siihen. Vain minä olin kehumassa häntä Jatkoajassa. Minä tiesin, että hänestä on vielä suuresti apua Maple Leafsille. Tiesin sen, tiesin!
Onhan se mukavaa, että peli kulkee nyt vähän paremmin. Allisonin Jasonille ja Domin Tahirille esimerkiksi on tainnut tulla mieleen, että ensi kauden paikkoja jaetaan jo nyt. Ja siinä sivussa Leafs onkin kivunnut takaisin playoffs-taistoon. Eroa toki on vielä, mutta esimerkiksi Canadiens on tavoitettavissa, kun joukkueilla taitaa olla vielä kaksi keskinäistä peliä. Olisko sittenkin Atlanta se joukkue, jonka kanssa Toronto joutuisi kamppailemaan pudotuspelipaikasta, Tellqvist vastaan Lehtonen. Toistaiseksi Atlanta on ollut niitä harvoja joukkueita, joista Leafs on tällä kaudella kurittanut säännöllisesti.
Niin muuttuu tilanne. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että ei se pudotuspeleihin pääseminen katastrofi olisi. Kunhan joukkue vain tajuaa pitää nuorista pelaajista kiinni, eikä lähde metsästämään lisää kokemusta kesän markkinoilta.