Kyllä se on niin, että tää jätkä ei kuuluisi millään tavalla pelaavaan kokoonpanoon. Aiheuttaa omalla huonoudellaan ja alokasmaisilla virheillään vaaratilanteita omaan päähän aivan liikaa. Nyt vaan reippaasti Ahonen Lupaschukin pariksi ja Söderholm pois joukkueesta. Mitä tekemistä on sellaisilla meriiteillä, jotka on ansaittu joskus viisi reilu viisi vuotta sitten? En ymmärrä minkä takia täällä paijataan näiden IFK-henkisten pelaajien päätä, vaikka peliesitykset ovat täyttä paskaa. Mulle on ihan sama mikä Söden elimistä sykkii HIFK:lle, pelitaidot eivät edellytä paikkaa joukkueessa, piste!
Vedä nyt vähän henkeä ja kokoa niitä ajatuksia ennen kuin tulet tänne huutamaan huonoa oloasi.
Jäbällä (?) näyttäisi olevan jotain suuria antipatioita Södeä kohtaan ainakin mitä lähiaikojen viesti-historiaa tutkii. Korjaa jos olen väärässä.
Mitä siis tarkemmin Söderholmiin tulee, olet kuitenkin oikeassa hänen tasonsa laskusta verrattuna aikaisempaan visiittiin.
Söde on pelaajana enemmän hyökkäävä pakki, ja siksi tarvitsee vierelleen "Jeremäisen" oman pään luudan, jotta voi hyödyntää parhaita avujaan.
Tällä kaudella on nähty kuinka kahta ultrahyökkäävää pakkia on yritetty peluuttaa yhdessä ( Söde & DC ), karmaisevin tuloksin.
Nyt yhteispeli Lupaschukin on -omasta mielestäni- selvästi enemmän balansissa verrattuna Clarke-aikoihin. Silti Söden pariksi sopisi vielä puolustuvampi puolustaja tyyliin Kurvinen, Kankaaperä, Melart. Toivottavasti häntä kokeillaan vaikkapa Kurvisen parina jahka Mikko palaa saikulta.
Herrasta on kieltämättä huokunut epävarmuus koko kauden ajan, ja sille pitäisi saada tehtyä jotain. Oikea ratkaisu ei kuitenkaan ole potkut, vaikka
kenkää kaikille- lause alkaa kohta jo saavuttamaan IFK-osiossa kulttimaisia piirteitä.
Söderholm on myös sen tason pukukoppipelaaja ( täällä paljon parjatun Artun lisäksi ), ja häntä myös arvostetaan paljon joukkueen sisällä.
Kaveri on kaiken lisäksi niin IFK:n punainen kun pelaaja voi vaan olla.
Itse uskon vielä Söden isompaan tulemiseen keväällä.
Jos näin ei syystä tai toisesta valitettavasti tapahdu, sietää tilannetta katsoa uudelleen...
P.S. Söde tänään 0+1, ja plusmiinus +2