Taimi siis menossa vahvasti HIFKiin, joka kaiketi maksaa Ässäsopimuksen ulos.
Ok, seurauskollisuutta ei enää juurikaan ole olemassa. Siltikin todettava, että jos/kun tämä Taimi --> HIFK kuvio nyt toteutuu niin TT:n ei minun puolestani tarvitsisi enää koskaan vetää Ässäpaitaa päälleen. Ei ole sen arvoinen kun nyt jo toisen kerran livahtaa sopimuksesta ulos.
Toisaalta, jos sieltä sattuisi se Heshka nyt tulemaan, niin eiköhän Ässienkin intresseissä ole ollut päästä Taimen sopparista eroon. Mutta tämä tietysti spekulointia tässä vaiheessa.
Lähtökohtaisesti samaa mieltä noin muuten (siis sopimuksista irtautumista, vaikka en ihan noin jyrkästi). Kausi 2013-2014 oli Taimen läpimurtokausi ja kausi oli hädin tuskin ehtinyt edes päättyä, kun tuli Ässien sopimuksen alaisena pelaajana julkisesti esiin halustaan siirtyä KHL:ään. Täällä oli heti jotain fanipoikia puolustelemassa kuinka Ässien ei pitäisi seuran eduista pitää kiinni lainkaan, vaan päästää Taimi menemään, jotta ei siltoja poltettaisi. Ihan niin kuin Ässät olisi ollut Taimelle velkaa jostain. Outoa kirjoituksia saa tälläkin palstalla välillä todistaa. Jos pelaajalla on pää niin syvällä omassa perseessä, ettei ymmärrä toista puolta keississä ollenkaan, niin saa mun puolesta pysyäkin poissa Ässistä.
Edit: Ensimmäinen Tommi Taimi -fanipoika taisi ilmestyä Fernandon muodossa.
Edit 2: Mun osalta ihan jees kuitenkin, jos HIFK tosiaan ostanut diilin ulos. Tärkeintä, ettei Ässät kuitenkaan jäänyt tyhjin käsin, joten kyllä mä silti takaisin joskus olisin valmis ottamaan. Bisnes on bisnestä.