TwistedKites
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Taimen viimeisin maali on syntynyt 10.2.2018 ja sen jälkeen hän on pelannut runkosarjaa 41 ottelua ilman maalia (+playoffs-otteluita).
Taimi nyt hakee vielä itseään vaikeuksien jälkeen,ja oikeaa peliään.Olen pitkämielinen ja ymmärtäväinen.Samoin kuin monen muunkin kohdalla.Peli kehittyy koko joukkueellakin varmasti.Sitä kärsivällisyyttä tässä nyt jonkinverran koetellaan.Kyllä Taimi on hyvä puolustaja. Odotusarvot vain tuntuvat olevan vähän liian korkealla. Pelaa oikein hyvää ja rauhallista peliä. Virheitä tulee kaikille.
Ok vähän tälläinen kutina olikin. Veikkaan, että kun saa tehtyä seuraavan maalin niin tuulettaa aika railakkaasti...Taimen viimeisin maali on syntynyt 10.2.2018 ja sen jälkeen hän on pelannut runkosarjaa 41 ottelua ilman maalia (+playoffs-otteluita).
Niin ja Matti Hana ei tehnyt liigassa maalia ikinä, siinä vasta ennätys.Eikä tuo Taimen 49 peliä ilman maalia ole vielä edes paha, edellä ovat sellaisetkin pakit kuin Kankaanperä ja Tuohilampi
Hana ei tainnut olla pakiston kiekollinen liideri ja pelannut ykkösylivoimaa?Niin ja Matti Hana ei tehnyt liigassa maalia ikinä, siinä vasta ennätys.
Näin muuten on, siksi säästellyt vetoja ;)Taimella on muuten 99 pinnaa tehtynä Liigassa. Toivottavasti se juhlava 100. tehopiste on sitten maali
On siis olemassa joku tilasto missä tämä pelaaja on hyvä!Taimella on liigassa tällä kaudella kolmanneksi eniten laukauksia. Edellä Pulju ja JMA.
Samaa mieltä, ihan hyviä avauksia ja kyllä se hienosti sitä kiekkoa ylivoimassakin viivalla pitää.Tänään Tommi pelasi ihan hyvin sitä alun mokailua lukuunottamatta. Kunhan ei itseluottamus mene, niin hyvä.
Porilaiset tarvitsevat aina yhden sylkykupin, kenen niskaan kaadetaan kaikki paska. Näin on asian laita ollut niin kauan kuin minä olen näitä jääkiekkotouhuja seuraillut.Tänään Tommi pelasi ihan hyvin sitä alun mokailua lukuunottamatta. Kunhan ei itseluottamus mene, niin hyvä.
Tämä on käsittämätöntä, miten se oma itsetunto voi olla niin alhaalla, että pitää huutaa tuhansien muiden keskeltä henkilökohtaisia solvauksia omille. Suosittelen kaikille kokeilemaan omien kannustamista, sillä on yleensä paremmat vaikutukset suorituksiin kentällä.On ollut inhottavaa kuunnella katsomossa niin paljon paskanheittoa miehestä pelien aikana, vaikka tekeekin joskus höttöisiä ratkaisuja tai laukoo kiekon edessä olevaan vastustajan polveen. Voisi olla parempikin, muttei ole ansainnut tällaista haisevan sylkykupin asemaa.
Tuo jälkimmäinen osuus pitää toki paikkansa. Porissa on aina oikein tykätty kun päästään lyömään omia, milloin milläkin tekosyyllä.BisnesTommi on ihan itse aiheuttanut itselleen tuon sylkikupin aseman. Aika harvoin Porissa ollaan katsottu hyvällä juudaksen paluuta.
Ymmärrän tämän näkökulman ja sen että jonkun vastenmielinen persoona aiheuttaa tunteita, mutta voisiko kuitenkin antaa mahdollisuuden ja vittuilun sijaan kokeilla kannustamista, varsinkin kun kyseessä on oman suosikkijoukkueen pelaaja.BisnesTommi on ihan itse aiheuttanut itselleen tuon sylkikupin aseman. Aika harvoin Porissa ollaan katsottu hyvällä juudaksen paluuta.
Lainaamasi Viestin ensimmäinen lause pitää paremmin paikkaansa kuin jälkimmäinen.Tuo jälkimmäinen osuus pitää toki paikkansa. Porissa on aina oikein tykätty kun päästään lyömään omia, milloin milläkin tekosyyllä.
Se, että tätä keskenkasvuista urpoilua jaksetaan edelleen puolustella on jokseenkin käsittämätöntä.