Et itsekkään varmaan usko, että Huhtala on hankittu alempiin ketjuihin. Omaan mielipiteeseeni vaikuttaa myös voimakkaasti se, että en halua Jokereista mitään EHT-Suomea. Muutenkin mies saa tällä palstalla roimaa yliarvostusta, kun on mukamas reippaasti parempi pelaaja kuin esille nostettu Hardt. Huhtalan piste-ennätys on kaksi pistettä korkeampi ja kahden parhaan kauden keskiarvolla laskettaessa Hardt on Huhtalaa edellä.
Tässä vaiheessa ei uskolla ole paskaakaan merkitystä, kun joukkueesta on julkistettu vasta kuusi pelaajaa. Lähtökohtaisesti veikkaisin Huhtalan paikan löytyvän kolmosesta - sulkematta pois mahdollisuutta kakkosketjun tontista.
Hardt on toki ollut parhaimmillaan todella hyvä energiapelaaja, jonka jatkoa toivoin itsekin pitkään (toki edelleenkin, mutta usko alkaa hiipua). Huhtalan eduksi laskisin kaksikkoa vertailtaessa lähinnä tuon maalinteon. Hardt kun on tullut Jokeri-aikanaan tunnetuksi tuon positiivisen puolensa lisäksi myös maalipaikkojen tuhlauksesta. Loppujen lopuksi kumminkin suhteellisen samantyylisiä pelureita, mutta pienen edun pistäisin kyllä Huhtalalle jos pelaajia pitäisi lähteä vertailemaan.
EHT-Jokerit on mun mielestä aika kaukaa haettu argumentti, jonka taisit vain kaivaa tukemaan agendaasi kun et oikein muita perusteluita enää keksinyt. Tämän ketjun ensimmäiseen viestiinkin heitettty huhuihin perustuva kokoonpanohahmotelma riittänee romuttamaan tuon termin.
Näköjään olen jonkin sortin poikkeus, mutta mulle Huhtala (ja Pöysti siinä sivussa) on varsin tervetullut pelaaja.
Käsittääkseni about kaikki muut ovat samoilla linjoilla, pois lukien nimimerkit flintstone & Steegil.
Ymmärrän kyllä, mikäli joku haluaa olla eri mieltä tänään julkaistujen hankintojen fiksuudesta. Tällöin pitäisi vaan olla esittää kunnon perustelut omalle kannalleen ja mielellään olla tarjota herrojen tilalle ne paremmat nimet, joita kyselin jo tuolla edellisen sivun puolella. Jos Huhtala nyt kuitenkin hankittiin ensisijaisesti kakkosketjun rooliin, niin se on sitten asia erikseen.