Tomi Lämsälle kenkää!

  • 163 183
  • 1 707

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse odotin Lukolta parempaa alkua. Tiukka peluutus jo harkkamatseissa, ei CHL-rasitusta, loukkaantumistilanne hyvä, Liigan kokenein joukkue, ei rotaatiota (no ok jämäminuuttien miehet hieman vaihdelleet).

Joka tapauksessa ok asemat kohti top4. Toivovattavasti tällä kertaa Lämsän joukkueen huippuvire on ajoitettu kevääksi, viime kaudella alkukausi oli pelillisesti hyvää, sitten alkoi laskusuhdanne ja trappi. Mv-peli on nyt Liigan keskitasoa, selvä parannus viime kauteen.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitäisikö Lämsän kenkimisen sijaan toimittaa hänelle uudet kengät kuten Jortsulle aikanaan? Hänellä tosin oli fyrkkaa itselläkin ostaa ne, enemmän kuin sulla ja sun faijallas. Ehkä Nude voisi jopa lahjoittaa yhdet kokoelmistaan ja liito kevääseen olisi taattu.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olihan joukkueessa toki paljon vaihtuvuutta, ottaa aikansa sekin, että oppivat pelaamaan yhteen.
Mun mielestä 1+4+3 ei niin kovin paljon vaihtuvuutta ole. Edeltävillä kausilla on ollut saman verran tai enemmän.

Uudet: Lethemon, Viitasalo, Olsson, Nousiainen, Peters, Saarela, Kuhlman, Khodorenko

23-24
Lebedeff, Harvey/Gibson, Stenqvist, Brook, Järvinen, Burke, Westerholm, Westerholm, Krannila, Tieksola, Jandric, Morand (13)

22-23
Heshka, Reunanen, Pavelka, Nieminen, Somppi, Kestner, Saarela, Karjalainen, Fontaine (9)

21-22
Zagidulin, Jukuri, Abt, Slovacek, Almari, Haga, Pooley, Kainulainen, Ilomäki, Ikonen (10)

20-21
Saarijärvi, Gregoire, Piipponen, Saarela, Skalicky, Audette, Hakulinen, Mattila (8)

Tietysti kauden aikana voi muutoksia tapahtua, mutta suht normaali vaihtuvuus tuossa mun nähdäkseni on, kun Liiga-seurasta on kyse.
 
Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Pitäisikö Lämsän kenkimisen sijaan toimittaa hänelle uudet kengät kuten Jortsulle aikanaan? Hänellä tosin oli fyrkkaa itselläkin ostaa ne, enemmän kuin sulla ja sun faijallas. Ehkä Nude voisi jopa lahjoittaa yhdet kokoelmistaan ja liito kevääseen olisi taattu.
Joo, hyvä idea. Ostetaan juoksukengät niin voi aloittaa sportti uran juoksemalla täältä vaikka vi..hantiin.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostetaas jo ylös. Viime peli oli ensimmäinen ehjä peli. Jotenkin oli jo hajulla tämä, ettei siitä jäänyt mitään eväitä tähän peliin.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuvaavinta oli, kun molempia koutseja kuvattiin ennen peliä, niin Pikkarainen seisoo varman oloisena, kun taas Lämsä jotenkin kärsivän näköisenä...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kuvaavinta oli, kun molempia koutseja kuvattiin ennen peliä, niin Pikkarainen seisoo varman oloisena, kun taas Lämsä jotenkin kärsivän näköisenä...

Pike on olemukseltaan sellainen urosmainen Äijjjä ja Lämsä nyt taas on.... no Lämsä. Mutta sisäinen voima on se joka lopulta ratkaisee.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Hyvänäköst kiakkoo pelaa 3.5milli rosteri.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Aina kun näen Lämsän lähetyksessä tulee mieleen Batmanin pingviini-hahmo ja joka kerta toivon että hän poistuu hallista sateenvarjolla lentäen.
Lämsähän näyttää ihan Itse Ilkimys-leffojen Grulta :)
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tomizu laittaa siellä ylivoimaa kuntoon kädet munissa.
 

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
VITTU MÄ OKSENNAN TOLLE PELILLE. AINA KU OIS PAIKKA SYÖTTÄÄ VETÄYDYTÄÄ JA PALAUTETAAN, ÄSSILLE ANNETAAN AIKA RYHMITTÄYTYÄ. SUKSI TOMI HELVETTII. VITTU!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös