Tomi Lämsälle kenkää!

  • 162 582
  • 1 702

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä kanssa ihmettelen miten sinisilmäisiä Kalle ja muu seurajohto on. Jopa paikallisradiossa tänään vihjailtiin missä Lukon ongelma piilee. Eli kyse oli Lämsästä.

Täällä se huomattu ajat sitten. Eri medioissa sama homma. Mutta ei jumalauta Lukon seurajohto. Ei vittu sitten millään. Tomi on kohta PUOLITOISTA KAUTTA saanut ajaa haluamaansa "pelitapaa" sisään. Ja tekeminen näyttää aivan helvetin karmealta. Mitään ideaa ei ole.

Monessa jengissä Tomi olisi jo saanut kenkää.
Tämä kausi olisi vielä pelastettavissa. Harmittaa vaan kun pelaajiin on satsattu. Pelaisivat paremmin ilman valmentajaakin
 
Oliko Virran kaksi ensimmäistä kautta kovaa menestystä Lukolle..?
Eivät olleet, mutta pelistä sentään näki mitä yritettiin.

Ei se automaattisesti tarkoita sitä, että vaikka Virta sai homman toimimaan 1,5 kauden sekoilun jälkeen, niin Lämsän kohdalla tulee käymään samalla tavalla. Itse asiassa pidän todennäköisyyttä tähän hyvin pienenä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaksi Virran ensimmäistä kautta, Lukon kannattajat vaativat Virralle potkuja kuorossa..
Muistan kyllä hiukan eri lailla nuo vuodet. En sano että väärässä olisit, muistan vaan eri lailla.

Omalta kohdaltani osaan sanoa vain sen että kolmannen kauden marras-joulukuussa mulla alkoi palaa taula Virtaan. Ja sen jälkeen menestyksestä tulikin kohtalomme.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Onnea saatte pitää valmentajanne! Ehkäpä jopa jatkosopimuksen kera?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös