zero kirjoitti:Mä olen todella pahoillani Lämsän puolesta, ja uskon että kaveri voi kehittyä paljonkin. Joku täällä heittikin että voisiko Lämsän korvata jollain kokeneemmalla, ja Lämsä jatkaisi tämän ja ensi kauden kakkosvalmentajana - sitä kannatan.
Huhujen mukaan, jos Kärpät voittaa, kuten teki, niin Lämsä lähtee ja tilalle tulisi Kari Heikkilä?
Matikainen ei ole kyllä mikään ratkaisu mihinkään, sen lisäksi se veisi Jokereita entistä kauemmaksi omasta identiteetistään taitokiekosta. Sen jälkeen olisi edes turha odottaa Jokereiden pelin kehittymistä yhtään taidokkaampaa kohti. Ajokoirakiekkoa ja koohottamista, eli sanalla sanoen pelkkää paskaa.
Mä olen todella pahoillani Lämsän puolesta, ja uskon että kaveri voi kehittyä paljonkin.
Ihan samaa mieltä. Potkut tulee suurella todennäköisyydellä, mutta uskon, että Lämsä tulee vielä. Tämän hetkinen Jokerit vaan ei ollut se paikka, jossa Lämsä pystyi tekemään lopullista läpimurtoaan. Jonkun toisenlaisen jengin puikoissa Lämsä voisi hyvinkin olla tällä hetkellä hehkutettu valmentaja.
Toivon todella paljon, että Lämsä ei saa potkuja. Ehdottomasti yksi tulevaisuuden kovimmista valmentajista ja tuntuu pahalta, jos tälläinen timantti menetetään.
Toivotaan, että Lämsä saa jatkaa, muuten taas etsitään sitä identiteettiä 10 vuotta. Lämsä on tehnyt virhearvioita, mutta niistä oppii.
Toivon todella paljon, että Lämsä ei saa potkuja. Ehdottomasti yksi tulevaisuuden kovimmista valmentajista ja tuntuu pahalta, jos tälläinen timantti menetetään.
Toivotaan, että Lämsä saa jatkaa, muuten taas etsitään sitä identiteettiä 10 vuotta. Lämsä on tehnyt virhearvioita, mutta niistä oppii.
Jos joku pitäisi vaihtaa niin Hjallis. Ikävä vain että se ei taida vielä onnistua. Toivottavasti venäläiset ostaa koko Jokerit ja pistää ammttimaisen johdon pystyyn kuten SKA:ssa.
Jos luuta käy, sen pitää osua koko valmennusjohtoon
Tomppa#74, olet täysin oikeassa ja sanon vastauksenkin: Hjallis tässä floppaa. Jos sillä olisi ollut yhtään järkeä, talven ja kesän aikana ammattilainen olisi kasannut Jokerien tämän kauden joukkueen. Nyt joukkue on täynnä työmiehiä ja meillä on taitokiekon valmentaja (Lämsä) puikoissa.
Kekäläinen ei ole ammattilainen? Ainakin palkkaa nosti paljon ollakseen amatööri. Ensimmäiset virheliikkeet tehtiin jo viime talvena kun tarjottiin jatkosopimuksia sillä perusteella kuinka paljon pelejä on Jokereissa. Tulihan sekin nyt sitten sanottua. Virhekierrettä jatkettiin sitten vielä luottamalla siihen että Eaves ja Teräväinen voivat hoitaa keskushyökkääjän roolit kahdessa ensimmäisessa kentässä. Myönnettäköön että tässä kohtaa kävi myös todella huono tuuri. Tämän lisäksi vielä kuunneltiin valmennusta ja palkattiin lisää puukäsiä jo ennestään puukätiseen joukkueeseen. Iso osa joukkueen kasaamiseen liittyvistä virheistä menee suoraan Kekäläisen piikkiin.