Jos kunnossa olisivat, niin miksei Leijonien yksi ketju olumppialaisissa voisi olla Lindsten-Filppula-Kallio?
Siksei. Pitääkö perustella?
Jos kunnossa olisivat, niin miksei Leijonien yksi ketju olumppialaisissa voisi olla Lindsten-Filppula-Kallio?
Käykö taaperrus voimille vai mikä mättää?
Naurettava? Alaselkään poikkari, josta Tuohilampi kaatui ollessaan vähän huonossa asennossa. Selvä jäähy.Välillä kyllä tuomarit antaa aika paljon anteeksi, mutta joskus taas tuntuu, että Kallio on silmätikkuna. Tämäkin jäähy mistä sitten seurasi Ässien avausmaali oli ihan naurettava.
Naurettava? Alaselkään poikkari, josta Tuohilampi kaatui ollessaan vähän huonossa asennossa. Selvä jäähy.
Mistä muusta olet eri mieltä, kuin että selvä jäähy?Älä kehtaa :D Oikeesti...
Mistä muusta olet eri mieltä, kuin että selvä jäähy?
Tuossa kohtaa pienikin poikkari on tyhmyyttä. Pakki huonossa asenossa, joten kaatuu helposti tuollaisesta pienestä, alaselkään napautetusta poikkarista.Minun mielestäni noin pienestä "poikkarista" ei missään nimessä pitäisi tulla jäähyä. Tämä on jääkiekkoa eikä balettia.
Välillä kyllä tuomarit antaa aika paljon anteeksi, mutta joskus taas tuntuu, että Kallio on silmätikkuna. Tämäkin jäähy mistä sitten seurasi Ässien avausmaali oli ihan naurettava.
Onneksi Kallio on vain tehnyt pisteperpeli ja eilisessä surkeasti menneessä pelissä vain 0+2. Itse rupean kääntymään jopa "one more year" kannalle.
Muutamassa viimeisessä vierasmatsissa olen kiinnittänyt huomiota kun vierasyleisöstä huudellaan aina Kalliolle tyyliin "lopeta jo urasi" tms. Pikkaraiselle huutelun kyllä ymmärrän kun herran pelityyli menee tunteisiin, mutta miksi Kalliosta moisia huudellaan? Onko muut tälle niin kateellisia vai mikä on?
miksi Kalliosta moisia huudellaan? Onko muut tälle niin kateellisia vai mikä on?