Kalliolla on niin iso merkitys minulle katsojana, että kiinnostus ja luotto ensi kautta kohtaan on pitkälti riippuvainen Tompan jatkosta. Eiköhän Kallio istu jossain vaiheessa muutamaksi tunniksi Kaskisen ja Niittymäen kanssa ja haastattele heitä koskien tulevaa kautta. Paljon hienoja hetkiä tällä kaudella. Kiitos niistä! #71
Kysyn täysin vilpittömästi, korostan, täysin vilpittömästi että mikä sen tekee että Kallio on niin hieno mies TPS:lle?
Kysyn täysin vilpittömästi, korostan, täysin vilpittömästi että mikä sen tekee että Kallio on niin hieno mies TPS:lle?
Olen samaa mieltä että monella lähtee mopo käsistä kun huudellaan jo paitojen jäädytyksistä, kaikkien aikojen Tepsiläisestä jne. Me ollaan vittu niin iso ja mahtava seura (ei puhuta vain jääkiekosta), että meillä on aika pitkä jono pelaajia odottamassa kunniaansa että Kallio saa mennä sinne jonon perälle kuten muutkin.Tiedän kait joo etukäteen että saan kait tästä hirveän paskamyrskyn itselleni.
Ei, en tarkoita millään tavalla väheksyä Kallion tekemisiä TPS:n eteen. Tomin tiedän hyvin, ja aina ollut TPS:n miehiä, mutta kysyn kuitenkin koska te TPS:n kannattajat tiedätte minua paremmin, ja oletta asiassa viisaampia.
Mikäli katsoo uraa, niin noin 2 kertaa enemmän pelejä ruotsissa. En tiedä miksi osa haluaa jäädyttää #71 ja osa #17. Noin 15 vuotta sitten TPS:stä lähtenyt, toki nyt 2 vuotta kapteenina.
Olen samaa mieltä että monella lähtee mopo käsistä kun huudellaan jo paitojen jäädytyksistä, kaikkien aikojen Tepsiläisestä jne. Me ollaan vittu niin iso ja mahtava seura (ei puhuta vain jääkiekosta), että meillä on aika pitkä jono pelaajia odottamassa kunniaansa että Kallio saa mennä sinne jonon perälle kuten muutkin.
Me ollaan vittu niin iso ja mahtava seura (ei puhuta vain jääkiekosta), että meillä on aika pitkä jono pelaajia odottamassa kunniaansa että Kallio saa mennä sinne jonon perälle kuten muutkin..
Nuo paidanjäädytyspuheet menee tosiaan kyllä ehkä vähän överiksi, mutta toisaalta nuoremmalle sukupolvelle jota itsekin lasken vielä edustavani, on Tomi Kallio oikeasti ainoa kunnon legenda tepsissä 2000-luvulla, (Ville Vahalahden lisäksi) eli siitä asti kun on itse ollut riittävän vanha kiinnostumaan Tepsin menestyksestä /sen puutteesta oma-aloitteisesti.
Nurminen lienee 2000-luvun isoin pelaaja turussa. Lyödään tohon vielä Kiprusoff ja Berg, vaikkakin loukkaantuminen katkaisi jälkimmäisen uran aivan liian lyhyeen.Itse lisäisin tuohon listaan myös Kai Nurmisen.