Kyllä ikävä tulee Tomppaa tämän kauden jälkeen. Luulen että Kallio on yksi ärsyttävimmistä pelaajista vastustajan näkökulmasta Pikkaraisen ja Virtasen kanssa. Kallio ei todellakaan ole mikään sikailija, mutta ronkkii, takakarvaa ja huitoo juuri sopivasti sääntöjen rajamailla. Tietysti sieltä aina välillä tulee kakkosia mutta eivät yleensä ole mitään "turhia" jäähyjä. Lisäksi saa aika paljon aikaan kentällä puhelahjoillaan, esimerkiksi siinä yhdessä alkukauden kotipelissä, jossa Virralta lyötiin hampaat kurkkuun ja Kallio kävi puhumassa vastustajalle 2+2 siitä.
On vielä rautaisessa kunnossa ikäisekseen. Jalka ei ainakaan eilen painanut kun karkasi puolittaiseen läpiajoon AV:lla. Yleensähän Kallio ei taida kauheasti AV:ta pelata, mutta eilen veteli YV:tä, AV:tä ja tasakentällisin ykköskentässä ja kolmannessa erässä kolmoskentässäkin. Luulen, että itse eilen ilmoitti Kaskiselle haluavansa pelata enemmän vaihtoja kun rosteri oli muuten niin ohkainen. Peliaika painui päälle 20 minuutin, joka tietenkään pitkässä juoksussa ei ole kestävää kun muistetaan miten viime kaudella kävi.