Nybondas tänään Sihvosen vieraana Urheilukanavalla klo 21.
Toivottavasti Sihvonen laittaa Nybondasin koville ja kysyy meitä askarruttavia asioita
Nybondas tänään Sihvosen vieraana Urheilukanavalla klo 21.
No prkl, duunista ei millään ehi katselemaan tuota. Laittakaahan tänne hyvät 'rapsat' ketkä näette.
Yksi asia mikä jäi mietityttämään, oli se kun kysyttiin valmentajan toiminnasta. Valmentajalle annetaan vain tiettyjä vapauksia muokata pelityyliä ja muuten pitäisi yrittää noudattaa tätä HIFKin tyyliä pelata. Tässä on ehkä se ongelma mikä piilee Jalosen kanssa. Joukkueessa ei ole riittävästi sen tyylisiä pelaajia jotka tukisivat Jalosen pelitapaa, vaan nyt vedetään pelkästään HIFKin näköisillä pelaajilla. Tästä luulen johtuvan tämän sekavuuden kentällä tapahtuvissa asioissa. Ei näistä meidän laitureista saada hyviä luistelijoita vaikka meillä olisi minkälainen fysiikka-valmentaja. Hyökkäyksestä puuttuu puhdas nopeus yhdistettynä taidolla.
Mikähän siinä sitten on, että valmentaja ei edes yritä noudattaa tätä HIFK:n tyyliä pelata, vaan (kuulopuheiden mukaan) illasta toiseen lähtee pakittelemaan ja tekee tätä varsinkin kotikaukalossa?
Kibestähän ei ole meille kauheasti hyötyä jos jalat ovat katsomossa. Ja se ei mun mielestä ole kovin suuri juttu, jos joukkueesta löytyy yksi hyvä luistelija.
Nybondas voisi tosiaan nyt tulla vihdoin esiin.
Nybondashan totesi, että pyykki pestään seuran sisällä.
Missähän vaiheessa nuo ymmärtävät, että ME olemme osa seuraa?
tuli hän sentään ratkaisevan televisioidun matsin jälkeen Hakametsän käytäville kohtaamaan julkisen sanan
Missähän vaiheessa nuo ymmärtävät, että ME olemme osa seuraa?
Itse olen lähes koko kauden kritisoinut kyseistä ns miestä eräällä toisella palstalla ja olen suuresti ihmetellyt siellä sitä, että tätä miestä jaksettiin puolustella siellä. Nyt, kun olen palstaa lukenut ja sinne muutaman kirjoituksenkin kirjoittanut niin puolustajat on yllättäen kadonnut. Hra Bondaksella, kuten hänet olen ristinyt on suuret puheet, ylimielinen asenne mutta teot : Niin mitkä teot, vaikka hänen piti rakentaa menestyvä jengi ja tarvittaessa reagoida heti ym blaablaata. Mun puolesta hra Bondakselle yhdensuuntainen menolippu handuun ja tervemenoa jonnekkin hyvin, hyvin pitkälle.Ainoa oikea tapa on antaa Nybikselle kenkää ja heti. Näytöt nolla, jopa huonommat kuin Pentillä. Minulla ei riitä mitään ymmärrystä tämän äijän jatkamisesta UTJ:nä.
Tämän päivän Urheilulehdestä saa taas aivan toisenlaisen kuvan. Kumpi on oikeassa P.Sihvonen vaiko Veikkaajan edustaja...kas siinä kysymys.
Pieni ote Sihvosen tekstistä:
"Tom Nybondasia kuvaillaan HIFK:n sisälläkin "arrogantiksi kukkopojaksi". Hänen vahvuuksiinsa ei ole koskaan kuulunut toimiva ihmissuhdejohtaminen. Nybondas on jäänyt HIFK:ssa työskennelleille "ulkopiiriläisille" - olivat nämä sitten päävalmentajia, valmentajia tai pelaajia -hieman ylimisen oloisena suomenruotsalaisena oudoksi linnuksi."
Että sillai...