mutta ote lipsuu selkeästi, kun oli jo valmis myöntymään kehuihin, jos HIFK vielä signaa Lupatsukin.
Kuinka niin lipsuu. Jos Nybondas tekee kaiken sen, mitä olen vaatinut on asiat kunnossa. Se on teidän käsityksenne, että arvostelen ihmistä ihmisenä. Arvostelen sitä toimintaa, jolla ihminen (tässä tapauksessa Nybondas) on toiminut. Jos kaikki menee lopuksi niin kuin olen sen nähnyt, miksi pitäisi enää arvostella. Sen sijaan ne lukuisat perustelut, millä mm. sinä olet perustellut sitä, että ketään ei hankita, eikä pidä hankkia alkavat tulla tiensä päähän.
Neljä sivua on tuossa Söderholm ketjussa kiittelyä ja kehuja samoilta ihmisiltä, jotka ovat täällä perustelleet, miksi ketään ei pidä hankkia, koska yksi mies ei vahvista mitään ja turskaa tulee vaan enemmän ja enemmän jne. Joku muu voi kyllä tässä tilanteessa katsoa peiliin kuin minä.
Mä odotan vielä sitä toista pakkia ja luulen, että myös saan sen. Meillä on kaksi turhaa ulkkaria (toinen tosin vissiin jo potkittu pois), jos ei niitä saada vaihdettua yhdeen pakkiin, on toiminta edelleen perseestä. Mutta luulempa, että saadaan, silläkin uhalla, että Denniksen mielestä se ei missään nimessä kannata, koska nollatulos tavoitteena siirtyy arvoasteikossa sijalle 2.