Nyyperille...
Nonniin Nyyperi, oliskos aikaa kannattajille ja voisitko aukaista pikkaisen tätä sun plääniä? Kip on "poistettu" ja jäljellä on aina niin loistavat Bakerin pojat; ainakin Mestiksessä voi kutsua puolihuolimattomasti heitä vahvistuksiksi, mutta ei kyllä minkäänvärisillä laseilla katsottuna S/M-liigassamme. Mikäli menisin snagarin jonossa puhumaan heistä vahvistuksina, niin veikkaan, ettei värilaseja enään tarvittaisikaan. Luomut nääs!
Ookko Nyyberi ajatellu koskaan tulla esiin ja kertoa suunnitelmistasi? Siis muutakin, kuin niitä sun laatikkojuttuja; Kip hommattiin johonkin laatikkoon, mutta nyt siis tuota boxia ei enään olekkaan ja ketään ei varmaan tarvitse edes hommata hänen tilalle. Ainiin, perskule, unohdin sen, että Kip hommattiin "tekemään tilaa sille taidolle", mutta huomasitkin varmaan toisten laatikoittes sisällön ja sit mehän ei enään tarvittukkaan "sitä kuka tekee tilaa", kun niissä laatikoissa, joissa sen taidon piti olla, sisälsikin ylläripylläri paskaa.
Vai hei, olisko tässä joku hemmetinmoinen salaliitto, mitä mä en nyt vaan tajuu, eli sinne rahaliigaan tähtäät? No, veikkaanpa arvon Nyyperi, että Mestiksestä nousu sinne Pohjoismaiseen liigaan on varmaan vähän liikaa.
Tai no, millaisella joukkueella meinasit sinne skrinnata?
Nythän on Nyyperi sellainen jutska, että kassareina meillä on enskin kaudella ..heh.. Pitkis! Sitten on se Niämisen akan poika ja sinun toimintatapasi "tuntien", luulen, että hänkin lähtee ja "sopimus puretaan yhteisymmärryksessä", kun sillä Niämisen Hatulla on varmaan muitakin ottajia ja sinä kun et halua olla "esteenä kenenkään uralla", joten In Pitkämäki we trust!!
Pakkeina meillä olis pahvi Nyyperi valmiina Kankaanperän kanssa ja hyökkäyksessä Loppi, Pöysti, Petrell, Luttinen ja Hirsovitsi.
Tästä on Nyyperi pirun hyvä lähtee, alemmas ei oikein voi päästä. Tai no, kyllä mä uskon, että riman voi asettaa vieläkin alemmas, mutta LeKin vieraaksi kun suunnittelette pelireissua, niin lämpimästi päälle, termari täyteen ja ... No, Sakke hoitaa kyllä, älä huoli!