Oisin muuten huvittamaan Tom of Turbulensin viimeisin twiittien joka on vuodelta 2016
Tom Nybondas Twitterissä: "Nyt snadi breikki twiittaamisesta. Hyvää kesää IFKlaisille! Ai niin, pakki sainattu. #buli #gonefishing"
Snadi vissiin vähän venähtänyt, ei sillä että twiittaus olisi Nybondaselta tärkeää.
.
HIFK teki järkyttävän virhearvion - hylkäsi tulevan NHL:n ykköskierroksen varauksen (Iltalehti)
Jos pelkää klikkejä, niin kyseessä on Kristian Vesalainen.
- HIFK ei nähnyt minua potentiaalisena pelaajana. Sanoivat HIFK:ssa, että menee kuusi vuotta, ennen kuin voin päästä liigajoukkueeseen. Analyysi ei ollut makuuni, sillä omasta mielestä minussa oli potentiaalia, 191-senttinen ja 95-kiloinen Vesalainen sanoo.
Vesalaiselle ei käyttöä, mutta näille oli/on: Niklas Eriksson, Lauri Taipalus, Ville Varakas, Salmela, Eklund and the list goes on and on and on.. #Nybbis
Juuri olin tulossa kysymään samaa, ja sen lisäksi Eklund on itselleni vieras nimi. Oscar Eklundin muistan, mutta hän on ruotsalaispelaaja.Kuka on Niklas Eriksson?
HIFK teki järkyttävän virhearvion - hylkäsi tulevan NHL:n ykköskierroksen varauksen (Iltalehti)
Jos pelkää klikkejä, niin kyseessä on Kristian Vesalainen.
- HIFK ei nähnyt minua potentiaalisena pelaajana. Sanoivat HIFK:ssa, että menee kuusi vuotta, ennen kuin voin päästä liigajoukkueeseen. Analyysi ei ollut makuuni, sillä omasta mielestä minussa oli potentiaalia, 191-senttinen ja 95-kiloinen Vesalainen sanoo.
Kuka on Niklas Eriksson?
Juuri olin tulossa kysymään samaa, ja sen lisäksi Eklund on itselleni vieras nimi. Oscar Eklundin muistan, mutta hän on ruotsalaispelaaja.
Ja nyt tämä kaveri on joku junioriorganisaation kehittäjä?
Ja nyt tämä kaveri on joku junioriorganisaation kehittäjä?
Ainoa sopiva pesti karavaanarille organisaatiossa olisi juottaa sponsoreille viinaa, vaikka luultavasti siinäkin pudottelisi vain pulloja lattialle.
Joakim Eriksson painoi yhdellä IFK kaudellaan 37 pistettä 60 pelissä ollen samalla paras pistemies, joten en nyt saa hänestä sysipaskaa. Ei toki ole mestaruutta tavoittelevan jengin ykkössenatasoa, mutta se ei yllätä Karavaanari surkimuksen ollessa hankkimassa pelaajia.mutta tarkoitin toki Joakim Erikssonia, joka muiden listalla olevien kanssa oli sysipaskoja IFK:ssa
Minä en tuota ainakaan varmana tiennyt.Ai ai, narri-Jalonen on saanut taas IFK:n tönimis jutun. Tämä sama juttu on ollut jo tiedossa aikasemmin ettei Nybari pitänyt Vesalaista liigakelpoisena pelaajana, Kertoo kyllä kaiken Nybarin ammattitaidosta.
Minä en tuota ainakaan varmana tiennyt.
Kylmäävä juttu kaiken kaikkiaan.
PS. Tompasta pitäisi päästä eroon kokonaan, jos halutaan pysyviä muutoksia seuraan. Junioritoiminta on niin osa liigaseuran edustusjoukkueen kasaamista, että ilman toimivaa sellaista on vaikea povata kestävää menestystä kenellekään.
Junioriorganisaatio pitäisi sulauttaa emoseuran alle. Ennen kun tämä tapahtuu, ei myöskään Blues yhteistyö etene todennäköiseti mihinkään. Eiköhän tähän tule kohta muutos. Salmelaisen on saatava hallita myös juniorituotantoa jotta pystyy pitämään kokonaisuuden hallussa. Nybondas käytännössä "omistaa" nykyisen junioriorganisaation.
Tätä tapausta voi jotenkin verrata Junnon Granlund-mokaan.
Miten voi tollanen uuvatti päästä edes noin keskeiseen virkaan? Ihan sama miten hyvä on ollu pesemää jonku selkää tai kaatamaan viskiä lasiin, mutta toi yks ainoa sankari on tehny niin paljo hallaa koko organisaatiolle, että voi vaan kysyä mitä he*vettiä ne vielä anto sille uuden suojatyöpaikan?!?!
Tuohan ei ole virka, mutta muuten samoilla linjoilla kanssasi. Suurta ihmetystä herättää sisälläni myös se, että miten tuollainen kaveri voi toimia ylipäänsä nuorten kanssa? Mikä saa aikuisen miehen laukomaan tuollaista nuorelle pelaajalle? Noi jätkät on tossa iässä vielä ihan lapsia ja todella alttiita erilaisille vaikutuksille... Siihen sitten IFK:n urheilujohtajana menet laukomaan tuollaista päin naamaa. Mitä se oikein on hakenut tuollaisella lyttäämisellä? Jotain palkka-alea? Vai onko ihan oikeasti jäänyt Vesalaisen potentiaali tajuamatta?! Täysin käsittämätöntä!Miten voi tollanen uuvatti päästä edes noin keskeiseen virkaan? Ihan sama miten hyvä on ollu pesemää jonku selkää tai kaatamaan viskiä lasiin, mutta toi yks ainoa sankari on tehny niin paljo hallaa koko organisaatiolle, että voi vaan kysyä mitä he*vettiä ne vielä anto sille uuden suojatyöpaikan?!?!
Tuohan ei ole virka, mutta muuten samoilla linjoilla kanssasi.