Kokoonpano tällä kaudella on ehkä huonoin sitten 00-01 tai 01-02, aivan järkyttävän paskaa työjälkeä on tomppa saanut aikaiseksi. Alennustila ei ole vain hetkellinen, vaan sitä on jatkunut vuosia. Tämä mies on suoranaisesti pilannut IFK:n minun osaltani. Se mielenkiinto ja intohimo mitä minulla on IFK:ta kohtaan ollut, on vaihtunut 3 viime kauden aikana vihan ja surun kautta välinpitämättömyyteen. Monena vuonna tuli katsottua 30+ peliä kaudessa ja kiikutettua noin tuhat euroa IFK:n kirstuun*, viime vuonna kävin katsomassa tasan yhden pelin ja senkin vain koska se oli Ville Peltosen viimeinen kotimatsi. En kiikuta enää senttiäkään IFK:lle niin kauan kuin tomppa on ruorissa. Ulos pois kauas mun IFK:sta, olet täysi nolla.
* Jos meitä on edes tuhat samanlaista, on se jo miljoona euroa pois budjetista. Raha puhuu, joten kehoitan kaikkia tyytymättömiä pysymään kotona kunnes karavaanari on ulostettu.
Sitten kun IFK pelaa täydelle Gardenille CHL-finaaleja joka vuosi ja UTJ:na esim. Kari Jalonen, voi paranemisprosessi alkaa. En silti tiedä jos sitä kipinää voi enää sytyttää kun tomppa on jo sen kussut sammuksiin.
* Jos meitä on edes tuhat samanlaista, on se jo miljoona euroa pois budjetista. Raha puhuu, joten kehoitan kaikkia tyytymättömiä pysymään kotona kunnes karavaanari on ulostettu.
Sitten kun IFK pelaa täydelle Gardenille CHL-finaaleja joka vuosi ja UTJ:na esim. Kari Jalonen, voi paranemisprosessi alkaa. En silti tiedä jos sitä kipinää voi enää sytyttää kun tomppa on jo sen kussut sammuksiin.