Tom Nybondas HIFK:n urheilutoimenjohtajan tehtävässä

  • 1 467 665
  • 5 037

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä tosta saa sen kuvan että Jalonen on aivan yksin kaatanut Chiodon hankinnan. Nyba olisi mennyt Chiodolla, joten nyt mennään Nyban kelausmaailmassa plan B:hen. Se, että Pitkämäki tuli täysin puun takaa viittaisi siihen ettei Pitkis ollut mikään Nybarin plan B, tuskin edes plan C. Pitkis olisi näin ollen puhtaasti Jalosen nykäisy.

Tämä on mun tietääkseni täsmälleen se mitä tapahtui. Nyba ei halunnut aloittaa hommiaan siten, että hankkii 1-maalivahdin ilman konsultointia KJ:n kanssa. HIFK:han oli lähellä hankkia Chiodon jo silloin, kun HPK pisti miehen myyntiin ja HIFK:n logiikka oli tämä: Chiodo on pelannut liigassa hyvin ja pohjoisamerikkalaisella veskarilla on voitettu meidän viimeisimmät kulta ja hopea. Tämän voi lukea kohteliaasti Sakkeen liittyen niinkin, että HIFK:ssa uskotaan ulkkariveskarin "tulevan enemmän toimeen omillaan" - luoja sentään, tämänkin olen kuullut aikanaan erään HIFK-päättäjän suusta Vokounista puhuttaessa.

Ei ole mitään muuta syytä kuin KJ siihen, että Pitkämäki ajoi puun takaa kehiin. HIFK:lla ei voinut olla mitään erityistä syytä muistella Pitkämäkeä luunkovana veskarina. Eikös Housu hävinnyt meidän Lunkalle pleijarit aikanaan? Eniveis, KJ kyllä kelasi vielä siinä vaiheessa kevättä vähän ulkkareitakin. Murray esimerkiksi ei kuulunut KJ:n planeihin ollenkaan ja on julkinen salaisuus, että KJ ja HIFK olivat tosissaan Brosin perässä ja silloin näytti vielä ihan mahdolliselta. Bros lähti Tsekkeihin osittain perhesyistä, osittain katsomaan tulisiko Venäjältä vielä moninkertainen tarjous kauden mittaan. Okei, voi hyvinkin olla, että Chiodon ulkomaalaisuus ei vaikuttanut asiaan. KJ:han oli itse penkittänyt Chiodon ja lisäksi KJ ei pitänyt Ahlqvistia riittävän hyvänä backuppina Chiodolle. Jälkiviisaus on aina jälkiviisautta, mutta KJ joutui aika nopeasti nöyrtymään ja ottamaan AA;n + Niemisenkin kehiin. Huvittavaa on se, että KJ siis piti Chiodoa AA:ta parempana, mutta ei riittävästi paljon parempana. Kaikkiaan nimenomaan se, että HIFK:n veskarit AA ja Nieminen olivat KJ:n mielestä täysin junnukamaa ja kaukana varmoista liigavahdeista, sai KJ:n olemaan erityisen tarkkana 1-mv:n valinnassa ja Pitkämäki tuntui parhaalta. Tämäkin on typerää jälkiviisautta, mutta olen varma, että Chiodon temperamentti olisi sopinut HIFK:hon hyvin ja kausi olisi lähtenyt ihan eri suuntaan kuin nyt.

Kanki keräsi btw. nimenomaan Housun suurella avustuksella ne alkuaikojen isot miinuksensa. Minkäs sille kenttäpelaaja voi, että omalle veskarille menee kaikki sisään. Viime keväänä, kun Lunkka tumpuloi playoffmatsin TPS:ää vastaan (jonka Nieminen pelasti), saivat HIFK:n 1-kentän pelaajat isot miinukset, koska juuri he sattuivat olemaan kentällä Maestro Längen kauhoessa.
 

Jim Beam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän voi lukea kohteliaasti Sakkeen liittyen niinkin, että HIFK:ssa uskotaan ulkkariveskarin "tulevan enemmän toimeen omillaan" - luoja sentään, tämänkin olen kuullut aikanaan erään HIFK-päättäjän suusta Vokounista puhuttaessa.

Sehän on aivan järjenvastaista, jos tosiaan on niin, että seuran sisälläkin mietitään maalivahtihankintoja niin, että otetaan sellainen maalivahti, joka pärjää omillaan, eli käytännössä jota ei joukkueen maalivahtivalmentaja pysty pilaamaan.
Millainen helkkarin suojatyöpaikkasopimus sillä Sakella seuraan on jos huonous tiedetään, mutta saa edelleen jatkaa tehtävässään?
 

stroh80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän voi lukea kohteliaasti Sakkeen liittyen niinkin, että HIFK:ssa uskotaan ulkkariveskarin "tulevan enemmän toimeen omillaan" - luoja sentään, tämänkin olen kuullut aikanaan erään HIFK-päättäjän suusta Vokounista puhuttaessa.

Korjatkaa joku, joka ymmärtää veskarivalmennuksesta minua enemmän, mutta eikö nimenomaan ulkomaalainen (ei SM-liigaa pelannut) maalivahti tarvitse enemmän ohjausta päästäkseen peliin kiinni?
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Sehän on aivan järjenvastaista, jos tosiaan on niin, että seuran sisälläkin mietitään maalivahtihankintoja niin, että otetaan sellainen maalivahti, joka pärjää omillaan, eli käytännössä jota ei joukkueen maalivahtivalmentaja pysty pilaamaan.
Millainen helkkarin suojatyöpaikkasopimus sillä Sakella seuraan on jos huonous tiedetään, mutta saa edelleen jatkaa tehtävässään?


Älä ota vakavasti ton JHagin höpinöitä. Ne perustuvat 99% pelkkään mutuiluun ja hänen palstalta lukemiin ja vetämiin johtopäätöksiin.

Jos jotain fania oikeasti joukkueen asiat huolestuttavat niin ottakaa puhelin käteen ja kysykää asioiden oikeat taustat asianomaisilta. Eli soittakaa vaikkapa Nybondakselle suoraan. Hän on sanonut, että jokaiselle fanille löytyy aikaa puhelimessa jopa kovassakin kiireessä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Älä ota vakavasti ton JHagin höpinöitä. Ne perustuvat 99% pelkkään mutuiluun ja hänen palstalta lukemiin ja vetämiin johtopäätöksiin.

En mä edes normaalisti jaksaisi vastata tällaiseen, mutta tiedän erityisen hyvin mitä tapahtui keväällä. Olin silloin paljon yhteydessä HIFK:hon ja Nybondasiin ja ne, jotka mut tänne kirjoittavista siviilissä ja yv/tekstarituttuna tuntevat, tietävätkin tämän jo. Jos laitan tänne jonkun asian tietona, niin tiedän sen. Viimeksi totesin 120% faktana Batesin diilin. Lähde on sama kuin mv-asiassa ja kannattaa esimerkiksi tsekata Nybarin haastattelu Jatkoajasta keväällä. "99% pelkkään mutuiluun" ja "höpinöitä" ovat niin voimakkaita ilmaisuja, että olisin odottanut jotain näyttöjäkin tästä. Kannattaa ajatella vielä kerran, jos pystyy, ennenkuin louskuttaa takki auki joutavia. On myös todella paljon kuvioita, joista en ole tietoinen, mutta tämä mv-asia, jonka kerroin eka kertaa keväällä, ei kuulu niihin. En ole aikoihin lukenut tätä palstaa sillä silmällä, että ottaisin täältä tietoja esimerkiksi nimimerkiltä -3112- ja sitten yhdistelisin asioita. Ei jäisi paljon yhdisteltävää. Suurin osa tiedoista kulkee yv-puolella. Kun kaivat historiaa, huomaat että olin ensimmäinen, joka kertoi KJ:n signauksesta ja senkin uskalsin laittaa varmana, koska tietolähde oli 120% luotettava.

Muuten mielipiteelläsi allekirjoittaneen tiedoista ei olekaan meikäläiselle merkitystä, mutta hieman hymyilytti tuo maalivahtikuvio. Jos angstaa oikein pahasti, niin lähetä mieluummin yksityisviestiä kuin suuria totuuksia täällä. Voin viestisi perusteella sanoa, että 99,9% nimimerkin -3112- jaarituksista ovat täyttä paskaa ja hänen analyysinsa muista kirjoittajista ovat totaalista höpinää ja mutua, jota pystyy tarjoamaan vain täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Millainen helkkarin suojatyöpaikkasopimus sillä Sakella seuraan on jos huonous tiedetään, mutta saa edelleen jatkaa tehtävässään?

Tämä on yksi suuri kysymys, johon HIFK:ssa törmätään koko ajan. Jos HIFK olisi ollut kiinnostunut pitämään Saken riveissään oikeasti, Sakke ei olisi etsinyt koko viime kevään ajan duunia Ruotsista kivakivan kanssa. Onhan sekin outoa, että joukkue katselee päältä mv-koutsinsa ja joukkueenjohtajansa työnhakua toivoen, että tärppää - ja kun ei nappaa, pidetään me sitten se. Kunnianhimoisen kuuloistaa toimintaa.
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
En mä edes normaalisti jaksaisi vastata tällaiseen, mutta tiedän erityisen hyvin mitä tapahtui keväällä. Olin silloin paljon yhteydessä HIFK:hon ja Nybondasiin ja ne, jotka mut tänne kirjoittavista siviilissä ja yv/tekstarituttuna tuntevat, tietävätkin tämän jo. Jos laitan tänne jonkun asian tietona, niin tiedän sen. Viimeksi totesin 120% faktana Batesin diilin. Lähde on sama kuin mv-asiassa ja kannattaa esimerkiksi tsekata Nybarin haastattelu Jatkoajasta keväällä. "99% pelkkään mutuiluun" ja "höpinöitä" ovat niin voimakkaita ilmaisuja, että olisin odottanut jotain näyttöjäkin tästä. Kannattaa ajatella vielä kerran, jos pystyy, ennenkuin louskuttaa takki auki joutavia. On myös todella paljon kuvioita, joista en ole tietoinen, mutta tämä mv-asia, jonka kerroin eka kertaa keväällä, ei kuulu niihin. En ole aikoihin lukenut tätä palstaa sillä silmällä, että ottaisin täältä tietoja esimerkiksi nimimerkiltä -3112- ja sitten yhdistelisin asioita. Ei jäisi paljon yhdisteltävää. Suurin osa tiedoista kulkee yv-puolella. Kun kaivat historiaa, huomaat että olin ensimmäinen, joka kertoi KJ:n signauksesta ja senkin uskalsin laittaa varmana, koska tietolähde oli 120% luotettava.

Muuten mielipiteelläsi allekirjoittaneen tiedoista ei olekaan meikäläiselle merkitystä, mutta hieman hymyilytti tuo maalivahtikuvio. Jos angstaa oikein pahasti, niin lähetä mieluummin yksityisviestiä kuin suuria totuuksia täällä. Voin viestisi perusteella sanoa, että 99,9% nimimerkin -3112- jaarituksista ovat täyttä paskaa ja hänen analyysinsa muista kirjoittajista ovat totaalista höpinää ja mutua, jota pystyy tarjoamaan vain täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella.


Ihan esimerkkinä paskanjauhamiseesi voin heittää heti nämä 'fakta' tietosi Hackerin singnaamisesta ja siitä, että mies oli plan2 , pelaajien palkkatiedot sopimuskohtineen, KJ:n päätökset housun signaamisessa ja vaikkapa legendaariset jaarittelusi siitä mitä toimistolla puhutaan:) Tämä lista jatkuisi ja kuten huomaat nämä ovat juuri näitä mutujasi, joita suustasi päästelet.
Joskus sieltä kieltämättä tulee asiaakin, mutta todella harvoin.

Itse faktana tiedän sen, että Nybondas vastaa takuulla jokaiseen asialliseen sähköpostiin ja fanien puheluun.
 

scholl

Jäsen
Cookia ja Walshia voi tietysti verrata keskenään, ja tämä on mennyt huonommaksi.

Cook alkoi viime vuonna tehdä pisteitä (taisi olla Walshin tapaan telakalla syksyllä) vasta kun kolme kovinta pistemiestä puolustuksesta olivat loukkaantuneina eli Heikkinen, Hank ja oliko Kovanen. Nyt vastaavia loukkaantumisia ei ole yhtä paljon ollut, vaan kärkipakit ovat olleet huonoja. Toki pätevänä jätkänä Walsh olisi murtautunut ykköskenttään ja tehnyt enemmän pisteitä.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Tämä on yksi suuri kysymys, johon HIFK:ssa törmätään koko ajan. Jos HIFK olisi ollut kiinnostunut pitämään Saken riveissään oikeasti, Sakke ei olisi etsinyt koko viime kevään ajan duunia Ruotsista kivakivan kanssa. Onhan sekin outoa, että joukkue katselee päältä mv-koutsinsa ja joukkueenjohtajansa työnhakua toivoen, että tärppää - ja kun ei nappaa, pidetään me sitten se. Kunnianhimoisen kuuloistaa toimintaa.

Tämä viesti kertoo kyllä saakelin karua kieltä Saken esimiehestä Tom Nybondasista ja hänen panostuksestaan HIFK:n urheilutoiminnan parantamiseen. "Kovuudella teemme tietä typeryydelle", vai miten se meni...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Itse faktana tiedän sen, että Nybondas vastaa takuulla jokaiseen asialliseen sähköpostiin ja fanien puheluun.

Jep, jep, mutta kun tämä on keskustelupalsta, jossa tarkoitus on keskustella, ei hokea jotain totuuden murusia, joita niille kerrotaan toimistolta, jotka sieltä jotain kysyvät. Ei kai nyt Nybondas ja kumppanit sentään niin hölmöjä ole, että kertoisivat keskeneräisiä asioita kannattajille esim. pelaajahankinnoista.

Maailma on täynnä muita tietolähteitä kuin HIFK:n toimisto, esim. HIFK:n pelaajat, muiden joukkueiden pelaajat, kaikenlaiset pelaajien sidosryhmät, pelaaja-agentit, skoutit ym.

HIFK:n toimisto ja Nybondas ovat ainoastaan yksi tietolähde, ei ainoa paikka, josta saa halutessaan tietoa meneillään olevista pelaajakaupoista, jos on omia kontakteja tai kavereita, joilla niitä on.

Jatkoaika.com on kannattajien keskustelupalsta, ei enempää eikä vähempää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Itse faktana tiedän sen, että Nybondas vastaa takuulla jokaiseen asialliseen sähköpostiin ja fanien puheluun.

Onko näin? Mitä eroa muuten on asiallisella sähköpostilla ja fanien puheluilla, paitsi viestintäväline? Itse asiassa hyväkin, että vahingossa mainitset nämä asiat erikseen. Ja käsittääkseni HIFK:n toimistolla ei ennen Nybarin aikaa ollut puhelinlinjoja ollenkaan ja esimerkiksi Penttiä ei saanut langanpäähän. Itse faktana tunnen HIFK:n utj:n ja itse faktana käyn aika usein HIFK:n toimistolla duuniasioissa ja itse faktana tiedän, että useimmat siellä tietävät kuka itse faktana olen Jatkoajassa. Kysy Nybarilta sähköpostissa.

Jos olet niin ääliö, että uskot suoraan siihen, mitä sinulle vastataan, niin otan osaa. Tein testin, soitin itse faktana TPS;n numeroon ja pyysin puhelimeen toimitusjohtajaa. Kysyin onko TPS:n huono tilanne sinun syytäsi. Tj vastasi, että ei ole, joten pyysin kääntämään puhelun TPS;n pelaajasopimuksista vastaavalle henkilölle. Kysyin oletko syyllinen huonoihin hankintoihin ja hän kertoi, että ei ole. Nyt pitäisi enää selvittää, mikä on aiheuttanut TPS;n alamäen, koska johto ja pelaajahankinnat eivät ole sen takana. Soittelen juuri TPS:n pelaajia läpi ja kukaan heistäkään ei ole tähän mennessä ollut syyllinen. On se hienoa, että on puhelimet ja sähköpostit. Soitin myös Jutta Urpilaiselle ja kysyin oliko demarien vaalitappio sinun syytäsi? Ei ollut.

Jotta Pitkämäki-asia selvenisi, kannattaa siis kysyä vuorotellen Nybalta, KJ:lta ja Valtaselta oliko Pitkämäki sinun valintasi. Saadaan todennäköisesti kolme kieltävää vastausta, joten kuka hankki Pitkämäen loppujen lopuksi? Entäs logiikka Hackerin suhteen? Hacker oli hakemassa diiliä HIFK:sta ja monesta muustakin seurasta ja HIFK ilmoitti aikaa sitten olevansa kiinnostunut. Sitten HIFK sai yllättävän tilaisuuden kokeilla Batesia ja hänen vyöryttyään kehiin Hacker-kiinnostus yllättäen eskaloitui kaupaksi asti. Sitä kädetöntä Duracellia ei voi millään muotoa pitää Lopin korvaajana. Jos näin olisi nähty, Hacker olisi tullut jo aikaa sitten. Nyt hän saapui yllättäen nanosekunnissa Batesin jälkeen. Sanon näin päin: Jos Bates olisi vakuuttanut, Hacker ei olisi saanut diiliä. Järjetöntä ajatella, että SM-liigan kokoisessa perslävessä kaksi ulkomaalaista sentteriä viikon sisällä samassa seurassa eivät olisi missään tekemisissä keskenään.

Ehkä voisit lopuksi heittää ne viestisi, joissa olet ollut ajan hermolla? Palkkatiedoissa en ole erehtynyt kertaakaan, koska en ole laittanut tänne mitään tietoa niistä pelaajista, joiden palkkaa en tiedä. Kun heitin Leinon ja Kiben olevan samanhintaisia, sain jopa kiitosta Leinon lähipiiristä, etten liioitellut hänen palkkaansa. Osaan kyllä erotella viesteissäni asiat, joita arvelen ja asiat, jotka ovat faktoja. Tiedän, että Batesin diili on HIFK:n yksipuolinen tryout. Jos tiedän tämän, miksi luulet, että en tiedä Hacker-Bates -kuviota? Räkyttää voi aina, se on koiranpentujen tapa, ja syyttää paskanjauhamisestakin, mutta kannattaisi oikeasti kerätä ensin itselleen jotain näyttöä ja jonkinlaista evidenssiä omasta oikeaan osumisesta. Jäänkin odottelemaan sitä, kuinka kaivat viestihistoriastasi esiin ne omat viestisi, joissa olet kertonut konkreettista tietoa. Put your money where your mouth is.
 

Erik Loka

Jäsen
Wallinheimolla on sen verran ikää, että kyllä Tuokkola jo senkin puolesta on JyP:n ykköskassari jatkossa. Wallinheimo ehkä voisi olla lähdössä, jos aikoo vielä pelata useamman kauden. Kelpaisi kyllä minulle, mikäli olisi tänne tulossa.

En kyllä jaksa uskoa millään, että pelaisi urallaan enää muualla kuin JYPissä. Lopettanee joko tämän tai ensi kauden jälkeen, josta on vielä optio.
 

stroh80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein testin, soitin itse faktana TPS;n numeroon ja pyysin puhelimeen toimitusjohtajaa. Kysyin onko TPS:n huono tilanne sinun syytäsi. Tj vastasi, että ei ole, joten pyysin kääntämään puhelun TPS;n pelaajasopimuksista vastaavalle henkilölle. Kysyin oletko syyllinen huonoihin hankintoihin ja hän kertoi, että ei ole. Nyt pitäisi enää selvittää, mikä on aiheuttanut TPS;n alamäen, koska johto ja pelaajahankinnat eivät ole sen takana.

Sattumalla on vaikutusta urheilussa...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sattumalla on vaikutusta urheilussa...

Tuo oli oikeasti Penalta lainattu. Väittäisin, että siitä on menty eteenpäin. Vain pahimmanlaatuinen dorka tekee omasta duunistaan yhdentekevän kertomalla, että sattumahan tässä kuitenkin suurinta osaa näyttelee.
 

-Kautonen 8-

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K. , Millwall FC
En kyllä jaksa uskoa millään, että pelaisi urallaan enää muualla kuin JYPissä. Lopettanee joko tämän tai ensi kauden jälkeen, josta on vielä optio.

Toivotaan että asiat ovat näin...
Wallinheimo kuuluu kyllä niihin pelaajiin, joita en ikinä voisi kuvitella/haluaisi IFKn paitaan.
Kaveri kuuluu ärsyttävyysluokassa ylimpään Juha Jokiharju-kastiin...
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Toivotaan että asiat ovat näin...
Wallinheimo kuuluu kyllä niihin pelaajiin, joita en ikinä voisi kuvitella/haluaisi IFKn paitaan.
Kaveri kuuluu ärsyttävyysluokassa ylimpään Juha Jokiharju-kastiin...

Harvinaisen totta. Siis se, että kaikki ne pelaajat, joita ei ole toivoakaan saada omaan jengiin, ovat huippuärsyttäviä.

Jos olisi pienikään mahdollisuus, että Sinkku vielä joskus pelaisi IFK:ssa, olisit satavarmasti sitä mieltä, että Wallinheimo-show on MAHTAVAA!
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Jos olisi pienikään mahdollisuus, että Sinkku vielä joskus pelaisi IFK:ssa, olisit satavarmasti sitä mieltä, että Wallinheimo-show on MAHTAVAA!
Ei sviddu (= vittu Svenska dagin kunniaksi). SW on arrogantti besserwisser, kunnallispoliitikko ja pitää Jari Kurria helvetin pätevänä jätkänä maajoukkuetehtävissä. Jotain rajaa näihin märkäunihankintoihin, kiitos. Tack.
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Ei sviddu (= vittu Svenska dagin kunniaksi). SW on arrogantti besserwisser, kunnallispoliitikko ja pitää Jari Kurria helvetin pätevänä jätkänä maajoukkuetehtävissä. Jotain rajaa näihin märkäunihankintoihin, kiitos. Tack.

Onko tosiaan nykyään niin, että suurin osa palstalaisista ottaa joka ikisen kommentin tosissaan, ellei siinä ole lopussa jotain fakin hymiötä?

Olen masentunut...
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Onko tosiaan nykyään niin, että suurin osa palstalaisista ottaa joka ikisen kommentin tosissaan, ellei siinä ole lopussa jotain fakin hymiötä?

Olen masentunut...
Älä masennu, vaan lue oma ensimmäinen kommenttisi. Sen eka lause vs. toka lause. Ja mieti. Ja mitä tekstiini SW:stä tulee, siihen on syytä jo senkin takia, että kyseisen hemmon perään on täällä haikailtu jo aika monen kirjoittajan toimesta. Okei, ehkä kaikki ovat sarkasmin ja ironian sanallisen ilmaisun asiantuntijoita, kuten sinäkin.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harvinaisen totta. Siis se, että kaikki ne pelaajat, joita ei ole toivoakaan saada omaan jengiin, ovat huippuärsyttäviä.

Jos olisi pienikään mahdollisuus, että Sinkku vielä joskus pelaisi IFK:ssa, olisit satavarmasti sitä mieltä, että Wallinheimo-show on MAHTAVAA!
Ottamatta kantaa muihin pelaajiin on pakko todeta että Wallinheimolta pitäisi kieltää pelaaminen liigassa kokonaan. Syynä on viime talven tapahtumat joista SW on nyt tänä syksynä kertonut. En voi ymmärtää miten SW on liittynyt maajoukkuerinkiin ja samalla pelännyt mitenköhän testeissä käy, Venäjällä kun syötettiin jotain ihme pillereitä. Imagotappio Suomen jääkiekolle olisi ollut melkoinen jos maajoukkueen maalivahti olisi jäänyt dopingista kiinni.

En todellakaan ymmärrä SW:n valintaa. Hänen olisi pitänyt joko ilmoittaa asiasta maajoukkuevalinnan yhteydessä ja tarkistuttaa asia ennen kuin liittyy maajoukkueeseen tai pysytellä Venäjällä. Käryn käydessä maajoukkue (ja koko Suomen jääkiekko) olisi kärsinyt suuren imagollisen tappion, joka olisi saattanut poikia vaikka mitä. Lähtien sponsoreiden häviämisestä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Harkins#33 kirjoitti:
Eiköhän tältä listalta olisi löytynyt laadukkaampaa peluria kuin Bates, joskin jo vanhempaa mutta paljon kovempia miehiä. (tosin niin voi olla palkkapyynnötkin :)

Kyllä, erityisesti pisti silmään nimi Peter Forsberg tuolta listalta! Olisipahan saatu ainakin hemmetin kova mediamies ja naiskauneuttakin lisää katsomoon.

He's still in Colorado, with a hot young college student as his girlfriend

Tosin "Fopan" hankinnan jälkeen porukka olisi itkenyt ainakin siitä, että kaveri on kärsinyt viime aikoina loukkaantumisista ja toisaalta olisihan sitä kenties voitu saada vieläkin kovempi jätkä, jos Nybondas olisi ollut ajan tasalla.

Antakaan nyt jumalauta Nybarille aikaa! Jokainen noviisi joutuu maksamaan kipurahansa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Antakaan nyt jumalauta Nybarille aikaa! Jokainen noviisi joutuu maksamaan kipurahansa.

Tässä on nyt 10 vuotta annettu aikaa milloin Penalle ja milloin kenellekin. Oliskos aika jo saada jotain vastinetta?
 

tnub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, Edmonton Oilers
Onko näin? Mitä eroa muuten on asiallisella sähköpostilla ja fanien puheluilla, paitsi viestintäväline? Itse asiassa hyväkin, että vahingossa mainitset nämä asiat erikseen. Ja käsittääkseni HIFK:n toimistolla ei ennen Nybarin aikaa ollut puhelinlinjoja ollenkaan ja esimerkiksi Penttiä ei saanut langanpäähän. Itse faktana tunnen HIFK:n utj:n ja itse faktana käyn aika usein HIFK:n toimistolla duuniasioissa ja itse faktana tiedän, että useimmat siellä tietävät kuka itse faktana olen Jatkoajassa. Kysy Nybarilta sähköpostissa.

Kuuma keskustelu, hienoa!

Sitä vaan aloin miettiä, että kun nämä piiri-pieni-pyörii -liigan siirrot ja kaikki muut kulissien takaiset kuviot tuntuvat olevan suurempia salaisuuksia kuin Nobelin rauhanpalkinnon saajan nimi, niin miksi nämä keskiössä olevat ihmiset verhoa sinulle raottavat? Jos vielä tietävät kuka olet Jatkoajassa ja että tod.näk. asian saa lukea palstalta pian? Tuollaisella syväkurkulla luulisi olevan hommia tarjolla missä tahansa lehdessä!

P.S. En epäile mitään mitään faktoja ja tai faktattomuuksia, kunhan ihmettelen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös