Lasketaanko Elkeson tässä? Käänsi Kiinan kansalaisuuden saatuaan kutsumanimensä muotoon Ai KesenBrasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.
Yleensä -inho päätteiset lempinimet kuuluvat sellaisille, joilla isä on samanniminen. Mutta ehkä jalkapallon puolella on poikkeuksia, jos vaan löytyy joku tunnettu samanniminen.Tarkistin Wikipediasta, ja se meni niinpäin, että parempaa Ronaldoa sanottiin joskus Ronaldinhoksi. Ja Ronaldinhon oikea nimi on Ronaldo.
Sitkeä on ROCin joukkue. Sammelvuo saa kyllä piiskattua hyvin virtsaa joukkueeseen aikalisillä. Hieno matsi ja toivottavasti nähdään viides erä.
Brasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.
Olympialaiset on jalkapallossa mitä on, mutta vaikuttaisi voitto maistuvan Dani Alvesillekin. Suohan tämän herralle, vaikka ei ihan ensimmäinen pokaali herran uralla ole
Kuulostaa oikealta vastaukselta. Varmaan hyväksyttäisiin Viisasten klubissa.Lasketaanko Elkeson tässä? Käänsi Kiinan kansalaisuuden saatuaan kutsumanimensä muotoon Ai Kesen
Venäjän dopingohjelma on siirtynyt ns. seuraavalle tasolle?
Olen ymmärtänyt että "Ronaldinho" tarkoittaa ikään kuin pikku-Ronaldoa eli sen takia tuo alkuperäinen Ronaldokin oli joskus alkuun Ronaldinho. Veikkaan tosin että tuo tunnettu Ronaldinho ei olisi koskaan itseään Ronaldoksi muuttanut koska kerkesi jo ihan kohtalaista nimeä tehdä itselleen.Yleensä -inho päätteiset lempinimet kuuluvat sellaisille, joilla isä on samanniminen. Mutta ehkä jalkapallon puolella on poikkeuksia, jos vaan löytyy joku tunnettu samanniminen.
Ryyppää samalla. Ei tää oo nii vaikeeta hei.Loppuis jo, niin pääsis ryyppäämään.
No ei prkl nähdä. Ei ROC mitään saisi voittaa. Ei enää edes erää.Sitkeä on ROCin joukkue. Sammelvuo saa kyllä piiskattua hyvin virtaa joukkueeseen aikalisillä. Hieno matsi ja toivottavasti nähdään viides erä.
Tapparan maalilaulu soi. Hyi saatana.
No sitäkin on tehty, mutta sen suhteen ollaan vielä tarkkailuasemissa.Ryyppää samalla. Ei tää oo nii vaikeeta hei.