En ymmärrä ihmisiä, joille urheilua tärkeämpää on menestyminen.
Paitsi Suomelle tärkeämpä on hyvä fiilis.Olen aina mieltänyt kilpaurheilussa tuon menestyksen jokseenkin tärkeäksi asiaksi.
Raportoitu provoiluna.Pilaan monen päivän kertomalla, että Ruotsi sai kisojen kolmannen kultansa jostain esteratsastuksen joukkuekisasta.
Olen aina mieltänyt kilpaurheilussa tuon menestyksen jokseenkin tärkeäksi asiaksi.
Niinpä niin...Paitsi Suomelle tärkeämpä on hyvä fiilis.
Pilaan monen päivän kertomalla, että Ruotsi sai kisojen kolmannen kultansa jostain esteratsastuksen joukkuekisasta.
Pilaan monen päivän kertomalla, että Ruotsi sai kisojen kolmannen kultansa jostain esteratsastuksen joukkuekisasta.
Olen samaa mieltä. Minuakin viihdyttää kyllä omalla tavallaan etenkin suomalaisten selitykset urheilukisojen jälkeen.Tarinoita voi syntyä, vaikka ei koskaan saavuttaisi arvokisamitalia.
Ei paljon Aftonbladetin sivuilla hehkutettu.
Tylsäksi muuttuu urheilu, jos ainoa seurattava asia on mitalien saaminen. Urheilu on tarinoita. Tarinoita voi syntyä, vaikka ei koskaan saavuttaisi arvokisamitalia.
Se voi olla, että joukkueratsastus ei ehkä sellainen kansanvillitsijälaji ole edes Ruotsissa.
M15 sai hopeaa.Mietippä "KULTAHUUMAA" Suomessa Mäkelä-Nummelan ja M-15:n hengessä.
Onhan tragikoomisille tarinoille aikansa ja paikkansa, mutta enemmän arvostan mitaleita ja mestaruuksia kilpaurheilussa. Onneksi kaikki eivät ajattele "kivat ja hassut tarinat" edellä, koska sitten olympialaisetkin muuttuisivat Hippokisoiksi ja sekös vasta kenkkua olisikin.
M15 sai hopeaa.