Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nuorena ja tyhmänä fanitin Brasiliaa, kun en ollut tavannut yhtään brasilialaista. "Tota noin, paljonko jää jos kahestatoista ottaa pois kymmenen." Taidan nyt yleistää.
Onhan tämä Venäjä-boikotti jo aika huvittavaa. Edes venäläiset jonnet ei pian edes muista että joskus on ollut semmoinen maa kuin RUS.
Sama katse oli isällään kun rehtorina retuutti oppilaita korvista kansilaansa. Minulla saattaa olla sisäpiiritietoa.Hienoa oli katsoa, kuinka Sammelvuon katse paloi aikalisällä. Ei jää ainakaan siitä kiinni.
Ruotsalaiset ovat täysin väärässä siinä väitteessä, että Suomessa muka tehdään urheilussa asioita väärin. En nimittäin ole lainkaan varma siitä, että hevonen tiesi voittaneensa olympiakultaa ja sai siitä hyvän fiiliksen.Pilaan monen päivän kertomalla, että Ruotsi sai kisojen kolmannen kultansa jostain esteratsastuksen joukkuekisasta.
Mutta jos se sai sokeria ja porkkania?En nimittäin ole lainkaan varma siitä, että hevonen tiesi voittaneensa olympiakultaa ja sai siitä hyvän fiiliksen.
"Once in a lights time" - Hannula
(Onkohan mulla vähän tylsää ja väsy. Pilaan kohta koko seurannan)
Se sai hyvän fiiliksen sokerista ja porkkanasta, mutta ei olympiakullasta. Brasilia näköjään voittaa hupifutiksen, hienoa.Mutta jos se sai sokeria ja porkkania?
Pilaan kohta koko seurannan
Nuorena ja tyhmänä fanitin Brasiliaa, kun en ollut tavannut yhtään brasilialaista. "Tota noin, paljonko jää jos kahestatoista ottaa pois kymmenen." Taidan nyt yleistää.
Brasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.Malcom vie Brasilian johtoon. Ei huono paikka avata maalitiliään
Espanjan on pakko saada pelistä kiinni nyt. Brasilia on hallinnut jatkoja tähän asti
Brasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.
2012 Lontoossa tekivät tuon tempun, tosin Venäjän joukkueena silloin.On toi kyllä ylikylän temppu, jos ROC tuosta nousee vielä voittoon.
Olenko ihan hakoteillä vai pitikö Ronaldinhon olla Ronaldo, mutta joutui sitten sen paremman Ronaldon takia olemaan pikku-Ronaldo?