"Once in a lights time" - Hannula
(Onkohan mulla vähän tylsää ja väsy. Pilaan kohta koko seurannan)
Se sai hyvän fiiliksen sokerista ja porkkanasta, mutta ei olympiakullasta. Brasilia näköjään voittaa hupifutiksen, hienoa.Mutta jos se sai sokeria ja porkkania?
Pilaan kohta koko seurannan
Nuorena ja tyhmänä fanitin Brasiliaa, kun en ollut tavannut yhtään brasilialaista. "Tota noin, paljonko jää jos kahestatoista ottaa pois kymmenen." Taidan nyt yleistää.
Brasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.Malcom vie Brasilian johtoon. Ei huono paikka avata maalitiliään
Espanjan on pakko saada pelistä kiinni nyt. Brasilia on hallinnut jatkoja tähän asti
Brasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.
2012 Lontoossa tekivät tuon tempun, tosin Venäjän joukkueena silloin.On toi kyllä ylikylän temppu, jos ROC tuosta nousee vielä voittoon.
Olenko ihan hakoteillä vai pitikö Ronaldinhon olla Ronaldo, mutta joutui sitten sen paremman Ronaldon takia olemaan pikku-Ronaldo?
Lasketaanko Elkeson tässä? Käänsi Kiinan kansalaisuuden saatuaan kutsumanimensä muotoon Ai KesenBrasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.
Yleensä -inho päätteiset lempinimet kuuluvat sellaisille, joilla isä on samanniminen. Mutta ehkä jalkapallon puolella on poikkeuksia, jos vaan löytyy joku tunnettu samanniminen.Tarkistin Wikipediasta, ja se meni niinpäin, että parempaa Ronaldoa sanottiin joskus Ronaldinhoksi. Ja Ronaldinhon oikea nimi on Ronaldo.
Sitkeä on ROCin joukkue. Sammelvuo saa kyllä piiskattua hyvin virtsaa joukkueeseen aikalisillä. Hieno matsi ja toivottavasti nähdään viides erä.
Brasilialaisten taiteilijanimet ovat toki oma taiteenlajinsa, pelaaja valitsee sellaisen, koska oma nimi on turhan pitkä. Mutta nyt todellinen pubikysymys: onko joku brasilialainen vaihtanut taitelijanimeään syystä tai toisesta? Itse en tiedä vastausta.
Olympialaiset on jalkapallossa mitä on, mutta vaikuttaisi voitto maistuvan Dani Alvesillekin. Suohan tämän herralle, vaikka ei ihan ensimmäinen pokaali herran uralla ole
Kuulostaa oikealta vastaukselta. Varmaan hyväksyttäisiin Viisasten klubissa.Lasketaanko Elkeson tässä? Käänsi Kiinan kansalaisuuden saatuaan kutsumanimensä muotoon Ai Kesen
Venäjän dopingohjelma on siirtynyt ns. seuraavalle tasolle?